Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Klarer ikke og se hvor jeg sier at Hargreaves - Masche er den mest avgjørende duellen utpå der. Men det gjør tydeligvis du?

"Lurer på om Hargreaves er skadefri for Man Utd, hvis ikke skal de få slite hvis Masche er skadefri"

 

Tolker det dithen. Dropp tonen forresten.

 

Hargreaves har forøvrig knapt spilt store kamper for oss, men nå når Scholes er ute er han selvfølgelig viktigere. Men vi har da Fletcher, Anderson og Carrick. Selv om jeg ikke vil at Carrick skal starte grunnet at han sliter litt mot taklingsterke midtbaner, man så det mot Milan og dere ifjor. Forøvrig var det Sissoko som tok Carrick ut av kampen ifjor, selv om vi vant ble vi jo stort sett eid på midtbanen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Hvis ikke så tror jeg unge hr. Leto ikke gjør seg bort. Det er futt i den gutten.

 

Nå blander du litt. Hvis Leto starter mot United så graver jeg hodet ned i sanden.

 

Farten til Rooney og Tevez er ikke akkurat noe jeg skjelver av å tenke på. Tevez er kanskje den treigeste spissen i PL og Rooney er ikke i form. Vi kommer til å slite mest på backene, bare vent og se.

Lenke til kommentar

Jeg er uenig. At Tevez er den treigeste spissen i PL er for det første det reineste nonsens. At Liverpool frykter spissdouen til Man Utd føler jeg meg overbevist om. Rooney 1 mot 1, mot både carra og salamipølsa vil definitivt by på problemer, grunnet enorm fysikk og balanse - kombinert med fart! (yepp, you heard me ;) )Vent å se! Tipper Ronaldo kommer til å være forholdsvis usynlig jeg, mens faktisk Tevez og Rooney blir tungen på vektskåla. Men det er nå min mening. Hadde rett i at Reading ville skape problemer mot Pool (gjettet riktignok på uavgjort 2-2) og føler at mine spådommer igjen vil slå til. Sorry Liverpool-gutter, dette vinner United knepent.

Lenke til kommentar

Ser hver runde jeg og har fulgt aktivt med i PL siden midten av 90-tallet.

 

Så du mener feks Dave Kitson, Santa Cruz, Kuyt, Crouch OSVOSV er raksere en Tevez? Please! Er nok du som ikke kan fotballen din gitt. Selv om en person ikke er direkte lyn hurtig, betyr det ikke at han er treig vet du. Finnes noe midt i mellom. Jeg har aldri påstått at Tevez er blandt de hurtigste, men må få lov til å kommentere ditt inspill som etter mitt skjønn overhode ikke har noe rot i virkeligheten.

 

Tevez netter på Søndag

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Tevez er nok å finne på bunnen av listen over 40-meter tider i PL. Dere United-fans kan gjerne leve i tro om at han er en komplett spiss med lynhurtige bein, men det er nok et stykke fra virkeligheten. Legg merke til at jeg sa "kanskje" med tanke på at jeg ikke har sett alle spissene i PL løpe.

Lenke til kommentar

Nåja, treigest i PL er vel drøyt. Han har et rykk som er godt, men toppfarten er ikke mye å rope over. Men Rooney er hurtigere enn både Carragher, Agger og Hyypia. Uansett så tror jeg ikke kontringer blir noe å satse på mot Masche&co, så at farten blir den tellende faktor tviler jeg på.

 

Tror det som blir avgjørende for United sin del er om Ronaldo eller Giggs kommer igang. Samt at Midtbanen fungerer bedre enn i sist møte.

Lenke til kommentar

Joa, jeg ble litt overrasket over at han ikke var raskere enn han var. Men han tar det igjen med klokheten og den eminente teknikken :)

 

Rooney er mer enn kjapp nok med ballen i føttene.

Og btw, Rooney er jo ikke heeelt ute av form? Syns han spiller bra jeg, men han er ikke on-fire forann målet. Det løsner nok på Søndag.

 

Men det er jo typisk Lpool å spille dritt, FØR de møter United og spiller bra.

Endret av Blax
Lenke til kommentar
Men det er jo typisk Lpool å spille dritt, FØR de møter United og spiller bra.

Du har kanskje ikke sett alle de 7 siste kampene du da? Utenom Reading som var en stygg bommert så klart. 26-4 i målforskjell disse kampene sier jo sitt, nesten 4 mål i snitt per kamp det. Så jeg regner med at du mener å si noe annet enn at Liverpool har spilt dritt i de siste ukene (Readingkampen er et stygt unntak, det er ikke til å stikke under en stol). :)

 

 

Forøvrig tror jeg det er viktig at vi nøytraliserer Ronaldo og Rooney på søndag. Med Masche på banen tror jeg egentlig det går greit. Skulle hatt en Sissoko med en god pas

ingsfot og i form også.

Tror nok det blir en jevn og hard kamp som like gjerne kan ende uavgjort som seier til noen av lagene. Jeg gleder meg hvertfall enormt! Drar grytidlig på lørdag. :love: 

Lenke til kommentar
Dropp tonen forresten.

 

Forøvrig var det Sissoko som tok Carrick ut av kampen ifjor, selv om vi vant ble vi jo stort sett eid på midtbanen.

 

Sorry, hvis du oppfattet meg som rapp i kjeften ;)

 

Det er en helt annen Sissoko som vi har med og gjøre i dag. Så håper at Mascherano blir klar. Leser nå at Alonso er skadefri. Men det som er problemet er at han ikke har trent med laget på lang tid. Finnan er tvilsom. http://www.liverpool.no/cda/storypg.aspx?i...mp;parentzone=0

 

Blax: Hvis du sier at Liverpool spiller dritt, så aner du ikke hva du snakker om.

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Leser nå at Alonso er skadefri. Men det som er problemet er at han ikke har trent med laget på lang tid. Finnan er tvilsom. http://www.liverpool.no/cda/storypg.aspx?i...mp;parentzone=0

 

Det er i mine øyne helt uproblematisk at Alonso spiller selv om han ikke har trent med laget. Han har nok ikke glemt hvordan han spiller sentralt med Gerrard helt enda.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Jepp skal det vettu. Takk takk for det. Flyet vårt går 06.15 fra Torp. Fytte svin altså, hvordan går det ann å sette opp sånne tider? Men, blir nok verdt det.

Tok fly like tidlig, styggtidlig -.- Men egentlig er det bare bra da, siden du får lenger tid i byen. :D Drar du på fredag eller lørdag?

Lenke til kommentar
Jepp skal det vettu. Takk takk for det. Flyet vårt går 06.15 fra Torp. Fytte svin altså, hvordan går det ann å sette opp sånne tider? Men, blir nok verdt det.

Tok fly like tidlig, styggtidlig -.- Men egentlig er det bare bra da, siden du får lenger tid i byen. :D Drar du på fredag eller lørdag?

 

Han skrev lørdag, tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...