Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper nå virkelig Benitez har lært i løpet av denne sesongen hvilken forskjell det er på Gerrard sentralt og Gerrard på høyre. Han kan enkelt og greit ikke starte med ham på høyre. Jeg blir ikke overrasket om han stiller med en defensiv formasjon, men vi er på hjemmebane og vi vil vinne - vi trenger en offensiv formasjon, en typisk 4-4-2 med vinger er perfekt. Håper Rafa også innser det. Angrep er det beste forsvar.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg er rimelig sikker på at Arbeloa spiller venstreback mot United. Tror han er den beste vi har til å ta Ronaldo og han vandrer jo som kjent fra kant til kant. Bønna på høyrevingen tror jeg også kan herse litt.

 

Det er så tragisk at jeg sitter på flyet under kampen.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Har litt sånn blandene følelser om å bruke eventuelt Alonso og Agger til helgen mot United. Kjempebra om de hadde blitt skadefrie, ikke misforstå, men "comback" i en så viktig kamp som mot United?

 

Ingen av dem har jo spilt på noen måneder. Men men, de er såpass gode spillere at de greier seg flott?

Lenke til kommentar

Nei, ingen av dem bør spille selv om de blir erklært skadefri. For skummelt å bare kaste dem rett utpå etter så lang tid ute, og for deres egen helses skyld bør de også ta det rolig og heller spille litt og litt isteden for å kastes uti det fra start med en gang de er friske.

 

Hvis Masche ikke rekker det, håper jeg også på Lucas ja. Men vi mister likevel mye i Masche i så fall, Lucas er ikke så aggressiv og pågående som Masche har ekstreme ferdigheter på. Han vil forstyrre Man Utd enormt hvis han blir klar. Lucas vil nok gjøre en god figur, for all del, men han blir nok litt for urutinert mot Man Utd tror jeg.

Lenke til kommentar
men han blir nok litt for urutinert mot Man Utd tror jeg.

 

 

Det er hevet over enhver tvil, men jeg tenker på hvis.... Selv om Sissoko er en sinnsyk terrier og kommer til å buldoze alt defensivt så er han for dårlig med ballen, og det kan man ikke ha i en slik kamp. Der hver overgang er viktig.

 

Torres magi satser vi på, bruker disse mumiene bak i forsvaret til utd som rundingsbøyer :thumbup:

Lenke til kommentar

Håper som bare juling på at Masche blir klar til United kampen. Han trenger vi virkelig!

 

Lurer på om Hargreaves er skadefri for Man Utd, hvis ikke skal de få slite hvis Masche er skadefri - og en Gerrard i toppform. Torres vil være et uromoment for stopperne dems hele tiden. Det ser jo lovende ut, men det som bekymrer meg er:

 

1) Hyypia vil slite med farten til spesielt Rooney. Så håper Carra tar vare på han.

 

2) Hvis Rafa velger og starte med Bønna på høyreving, så tror jeg det vil vanskelig og komme rundt der (Evras fart og styrke - som nevnt tidligere), Noe som ikke er noen av Bønnas kvaliteter, Yossi kan jo dribble, men jeg har litt vanskelig og se for meg at han finter Evra på ræv. Derfor mener jeg at Babel skal få starte der. Pga han har farten og styrken som skal til for og komme forbi venstrebacken. - Mener nå jeg:) Jeg stoler på at Rafa gjør det rette valget.

Lenke til kommentar
Håper som bare juling på at Masche blir klar til United kampen. Han trenger vi virkelig!

 

Lurer på om Hargreaves er skadefri for Man Utd, hvis ikke skal de få slite hvis Masche er skadefri - og en Gerrard i toppform. Torres vil være et uromoment for stopperne dems hele tiden. Det ser jo lovende ut, men det som bekymrer meg er:

 

1) Hyypia vil slite med farten til spesielt Rooney. Så håper Carra tar vare på han.

Hvorfor skal Hargreaves og Masche være den mest avgjørende duellen? Er vel heller Gerrard - Hargreaves.

 

Farten til Rooney? Nå er jo Hyypia i klasse med Blanc da, men Rooney er jo ikke akkurat enormt kjapp. Er vel heller farten til Ronaldo dere bør uroe dere for.

Lenke til kommentar
Håper som bare juling på at Masche blir klar til United kampen. Han trenger vi virkelig!

 

Lurer på om Hargreaves er skadefri for Man Utd, hvis ikke skal de få slite hvis Masche er skadefri - og en Gerrard i toppform. Torres vil være et uromoment for stopperne dems hele tiden. Det ser jo lovende ut, men det som bekymrer meg er:

 

1) Hyypia vil slite med farten til spesielt Rooney. Så håper Carra tar vare på han.

Hvorfor skal Hargreaves og Masche være den mest avgjørende duellen? Er vel heller Gerrard - Hargreaves.

 

Farten til Rooney? Nå er jo Hyypia i klasse med Blanc da, men Rooney er jo ikke akkurat enormt kjapp. Er vel heller farten til Ronaldo dere bør uroe dere for.

 

Klarer ikke og se hvor jeg sier at Hargreaves - Masche er den mest avgjørende duellen utpå der. Men det gjør tydeligvis du? Jeg mener at Hargreaves kan være viktig for dere, spesielt i store kamper, akkurat som at Mascherano er det for oss i store kamper - ihvertfall når vi ikke har Alonso.

 

Banjaluka skrev: "Er vel snakk om at begge to skal demme opp på midten for sine to respektive lag her."

 

What he said.

 

Jeg sier ikke at Rooney er enormt kjapp. Jeg sier at Hyypia er jævlig treg. At Ronaldos fart vil skape problemer ser jeg på som en selvfølge.

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...