NightKeeper Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Wow, NightKeeper, du har visst flere innlegg i denne tråden enn meg!? Som er fan av laget.. Blir nesten litt smigret over at du bruker så mye energi på laget vårt 7272169[/snapback] Så fint da, for det meste har egentlig vært diskusjoner. Jeg har nesten 90 poster i ManUtd-tråden, så kom opp med noe bedre Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg sier bare en ting jeg: HERREGUD! Hva skjer med Liverpool? Herregud. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Franskmennene vant. Nå drar jeg til helvete... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Rafa er uskyldig i dette resultatet.Det var dårlig spill som førte til tapet og det er ikke til å dytte under teppet at personlige feil var grunnen til baklengsmålene. Vi må skjerpe oss, og det eneste som hjelper nå er god moralsk støtte fra Rafael Benitez. 7272122[/snapback] Nå er det vel Benitez som står for taktikken og når man da bruker Gerrard på kanten, så gjør ikke det liverpool noe bedre... Mannen er jo best sentralt og ferdig med det. @SasaB: Du får ha god tur Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hva faen er det dere to plaprer om? Zenden har spilt mye sentralt i år, og om jeg ikke husker feil har han vel også spilt sentral midtbane før han gikk over til venstreving i Boro. Men han skulle ikke vært brukt i dag, tenk om en av våre tre tilgjengelige sentrale midtbanespillere hadde blitt skadet... :/ 7270480[/snapback] Zenden er ikke på sitt beste lenger. Fyren har også 0 defensive gener. I alle klubbene han har vært i så har han vært ving, til og med på landslaget. Hvorfor putte han sentralt da? Nei, det var rett og slett et dårlig valg av Rafa. Inn med Gerrard og få en annen ut på kanten, slik det skal være. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Zenden var opprinnelig venstreving, men på Boro ble han tilfeldigvis en periode flyttet inn som sentral midtbanespiller, og det fungerte - både for laget og ham selv, så han fortsatte med det. Så det er feil at dette er noe Benitez har funnet på. Og ja, jeg er enig i at jeg heller ville spilt med to vinger og Gerrard sentralt i går om jeg bestemte laget. Men det er enkelt å si nå at det var et feil valg, og jeg vil vel si at Benitez hadde god nok grunn i og med at Zenden imponerte stort mot Birmingham tidligere i uka. Endret 13. november 2006 av Hewitt Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Nå, Gerrard er Liverpools desidert beste spiller i mine øyne, og når Rafa spiller han feil så lurer jeg på hva fyren tenker. Jeg tror at Rafa får sparken i mai hvis han fortsetter slik. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Nå, Gerrard er Liverpools desidert beste spiller i mine øyne, og når Rafa spiller han feil så lurer jeg på hva fyren tenker. Jeg tror at Rafa får sparken i mai hvis han fortsetter slik. 7275406[/snapback] Det bør jo han, mannen er klin gærn... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Så klart. Det er jo løsningen på alle våre problemer. Det er nå mer spillerne sin skyld mener jeg. Rafa misbruker Gerrard ved å sette han på høyrekanten, men hvis det er slik at laget kollapser av det, er det noe riv ruskende gæli uansett. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Arsenal (og ManU) kampene så det jo ut som om spillerne var helt paralyserte, vm i å spille tilbake til keeper. Men det begynner å bli slitsomt å se på Gerrard ute på høyre der altså, denne sesongen har han jo ikke akkurat vært glimrende. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Nå, Gerrard er Liverpools desidert beste spiller i mine øyne, og når Rafa spiller han feil så lurer jeg på hva fyren tenker. Jeg tror at Rafa får sparken i mai hvis han fortsetter slik. 7275406[/snapback] Det bør jo han, mannen er klin gærn... 7276816[/snapback] Ja dere vant jo bare Champions League, ja spark han. Nei det Liverpool trenger er en opprenskning i stallen, å slutte med kjøpene som ikke har grep i virkeligheten. Det var en forbedring og kjøpe Kuyt og Bellamy, men fortsatt MANGE spillere på Liverpool som rett og slett ikke er gode nok. Greit de dominerer mot Reading++, men hva hjelper det når de er usynlige mot Arsenal og ManU? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 spark rafa? Det er vel litt for drygt. Han er jo klart en av liverpools beste managere..men vi trengger stabilitet i stallen Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 spark rafa? Det er vel litt for drygt. Han er jo klart en av liverpools beste managere..men vi trengger stabilitet i stallen 7282259[/snapback] Han må i hvertfall innse at han gjør noe feil når han setter Gerrard på en posisjon som ikke passer han. Gerrard har ikke vært en brøkdel av det han kan være, og jeg savner å se en Gerrard-suser, som jeg tror vil være lettere om han spiller sentralt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg tror Rafa ryker. Sier ikke at det er det jeg ønsker, men jeg tror han forsvinner etter sesongen hvis ting fortsetter slik. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg håper Benitez blir erstattet... Jeg har lenge vært kritisk til ham, og det har ikke akkurat blitt bedre etter de siste resultatene. Selvsagt er det vanskelig å kritisere en trener som har oppnådd det han har gjort, ikke bare i Liverpool, men også i andre klubber. Champions Leauge triumfen var nok toppen, men med den troppen Liverpool har undrer jeg på om ikke hvem som helst trener med litt erfaring internasjonalt, kunne gjort det samme... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg tror Rafa ryker. Sier ikke at det er det jeg ønsker, men jeg tror han forsvinner etter sesongen hvis ting fortsetter slik. 7283601[/snapback] Har en stygg følelse av det jeg også. Er du Liverpudlian du også White? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg tror Rafa ryker. Sier ikke at det er det jeg ønsker, men jeg tror han forsvinner etter sesongen hvis ting fortsetter slik. 7283601[/snapback] Har en stygg følelse av det jeg også. Er du Liverpudlian du også White? 7284474[/snapback] Om jeg er hva? Jeg begynner å frykte at det er styret i pool som ikke tillater innkjøp av dyre individualister, og derfor tvinger manager til å bruke opp budsjettet på has beens som Zenden (ja, jeg vet akkurat han var gratis). Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Vi har mer kapasitet uten Rafa, hvis vi kjøpte Torres så hadde vi hatt et fint spisspar. Kuyt og Torres *drømme seg bort* Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg har nå hvertfall ikke lyst til å gi Rafa fyken foreløpig, men er redd at hvis det fortsetter sånn så kommer det til å bli en realitet etterhvert. Noe må gjøres uansett hvis det fortsetter slik. Vi kommer aldri til å få Torres. Hadde ikke vært dumt, men kommer ikke til å skje.. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Vi kommer aldri til å få Torres. Hadde ikke vært dumt, men kommer ikke til å skje.. 7285228[/snapback] Fordi han koster 550mill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå