Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Ser ikke vitsen å komme her og være tøff i hatten når man vet at laget mitt spiller mot Liverpool neste helg, en av sesongens verste kamper, uansett. Dessuten tror jeg Liverpool slår oss, de må jo få en seier mot oss av og til de (: Lenge siden er det Liverpool har slått United i ligaen?

Registrerer at du her innom her før hver eneste Pool-kamp og snakker ultrapositivt om Liverpool. Hva har du å si til ditt forsvar?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ikke vitsen å komme her og være tøff i hatten når man vet at laget mitt spiller mot Liverpool neste helg, en av sesongens verste kamper, uansett. Dessuten tror jeg Liverpool slår oss, de må jo få en seier mot oss av og til de (: Lenge siden er det Liverpool har slått United i ligaen?

Registrerer at du her innom her før hver eneste Pool-kamp og snakker ultrapositivt om Liverpool. Hva har du å si til ditt forsvar?

 

Jeg jinxer vel. Du som er på VGD vet vel hva det er? :)

Lenke til kommentar

Håper han stiller med Babel på høyreving, tror det blir vanskelig for Bønna mot Evra, spesielt med tanke på Evra's fart. Håper på Finnan på høyrebacken.

 

 

--------------Reina---------------

 

Finnan - Carra - Hyypia - Riise

 

Babel - Gerrard - Mascherano - Kewell

 

--------------Torres - Kuyt------------------

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar
Jeg forventer seier og 3 poeng, men sier ikke nødvendigvis at det blir sånn.

 

 

seriøst??

 

 

da viser det hvem du er...

 

Det er mange kamper man ikke kan forvente noen ting, og dette er en av de..

 

 

 

Og det er morsomt å se hvordan UTD. supporterne snakker om Liverpool....

 

Det er smigrende...

 

Som en trener sa det så fint:

 

At en motstander snakker om oss er bra.. Det viser bare at de frykter oss og har respekt for oss.. :cool:

Lenke til kommentar
Håper han stiller med Babel på høyreving, tror det blir vanskelig for Bønna mot Evra, spesielt med tanke på Evra's fart. Håper på Finnan på høyrebacken.

 

 

--------------Reina---------------

 

Finnan - Carra - Hyypia - Riise

 

Babel - Gerrard - Mascherano - Kewell

 

--------------Torres - Kuyt------------------

 

 

Ja er slik jeg vil ha laget mot united!

Lenke til kommentar

I og med at United har raske spillere på kantene (Les: C. Ronaldo) så tror jeg faktisk at Riise blir vraket til fordel for Arbeloa. Han klarte seg jo rimelig bra mot Messi, som dere sikkert husker. Tipper også at Finnan starter på høyre. Ellers er jeg enig i laget, sålenge Agger kommer inn for Sami, hvis han mot all formodning skulle riste av seg skaden. Hvis Masch er ikke kan spille (Etter smellen han fikk mot Marseille) håper jeg Rafa setter inn Lucas foran sutre-Momo.

 

Jinx: United vinner lett. Gary Neville gjør et meget overraskende come-back og scorer med barten. Sami scorer selvmål.

Lenke til kommentar
..........Skulle gjerne hatt Babel på topp,

......Dessuten er dette en kamp jeg tror (for en gangs skyld) at vi kan ha god bruk for jobbinga til Kuyt.

 

 

Babel og kuyt på topp og Torres på benk da eller :tease:

Ja det er nok den beste løsningen ja. Torres suger jo. :thumbdown:

 

Veit ikke om du mente det på kødd eller ikke jeg, men det jeg prøvde og si var at jeg er enig i laget, og at Babel burde spille på høyrekanten sånn at Bønna ikke får spille. :p

 

Om Alonso hadde blitt klar så hadde det jo gått ann å kjøre en 4-5-1 med en defensiv Masche eller noe da, men det er vel litt risky så tidlig etter en skade, om han i det hele tatt er klar enda.

 

Tror forøvrig vi kommer til å savne Agger på søndag.

Lenke til kommentar
Nå skal jeg ikke skryte på meg at jeg har mye peiling på Liverpool sitt lag, men gjør egentlig Riise noe produktivt der? Han scorer jo flotte mål på frispark i ny og ne, men er det noe særlig mer? Syns han er ganske anonym på banen ...

 

Goscinny ;)

Riise gjør en god innsats, syns jeg. Mangler vel spissferdigheter, med unntak av en suser som går inn i ny og ned. Han har bare ett tempo, og det er etter min mening hans største svakhet. Middels fart, men blir rykka av lett som bare det. For all del, mannen har vært stabilt god siden han kom til Liverpool, men han burde kunne erstattes.

Lenke til kommentar
Veit ikke om du mente det på kødd eller ikke jeg, men det jeg prøvde og si var at jeg er enig i laget, og at Babel burde spille på høyrekanten sånn at Bønna ikke får spille. :p

 

 

:tease:

 

Hehe...

 

Det måtte bare kommenteres ;)

 

Men jeg er nok også av den oppfatning av at Kuyt kommer til å bli viktig i en slik kamp.. Det er ikke mange som løper som han.. MEN da er det også like viktig at noen tar de offensive oppgavene som Kuyt ikke klarer..

 

Jeg fikk også en snikende følelse av at Gerrard havner på høyresiden... Grunnen er at Rafa er rar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...