Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Du mener den gangen vår dårligste spiller senket dere på bortebane med kun 10 mann?

 

Nei, jeg mener den gang vi pisset på dere og en av Liverpool-supporterne på laget deres flakset inn et mål :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du mener den gangen vår dårligste spiller senket dere på bortebane med kun 10 mann?

 

Nei, jeg mener den gang vi pisset på dere og en av Liverpool-supporterne på laget deres flakset inn et mål :)

Åja, den ja, den husker jeg faktisk. Han Liverpool-supportern jublet jo hemningsløst over å ha senket favorittlaget, det var utrolig gøy :)

 

EDIT: Endra "sitt eget lag" til "favorittlaget" sitt, føler det ble mer riktig.

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Ingen har vel noen gang hevdet at O'Shea er verdens beste supporter. Verdens verste er nok en bedre betegnelse. Forøvrig fiffig at du kaller ham deres verste spiller. Dere har jo så mange av dem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Han hadde nok stått langt bak i køen hos oss. United klarer jo ikke en gang å bruke ham i sin egentlig rolle, så det er ikke rart han blir dårligere for hvert år. Angående ordbruk så kan du jo sjekke ordboken - så finner du ut at verst og dårligst er nøyaktig det samme :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg kan ikke vite hva du mener utover det du skriver i innleggene dine. Hvis du ønsker at andre ikke skal tolke "dårligst" som "verst" så må du kanskje bruke et ord som passer til din mening. Vi er ikke tankelesere.

Lenke til kommentar
Han hadde nok stått langt bak i køen hos oss. United klarer jo ikke en gang å bruke ham i sin egentlig rolle, så det er ikke rart han blir dårligere for hvert år. Angående ordbruk så kan du jo sjekke ordboken - så finner du ut at verst og dårligst er nøyaktig det samme :)

O'shea dårlig? Mannen gjør jo jobben sin hver gang han får spille, uansett posisjon. Fantastisk backup spiller, å tør jeg spørre om du egentlig vet hans fav.posisjon?

Lenke til kommentar
Han hadde nok stått langt bak i køen hos oss. United klarer jo ikke en gang å bruke ham i sin egentlig rolle, så det er ikke rart han blir dårligere for hvert år. Angående ordbruk så kan du jo sjekke ordboken - så finner du ut at verst og dårligst er nøyaktig det samme :)

å tør jeg spørre om du egentlig vet hans fav.posisjon?

 

Benken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...