Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Du mener den gangen vår dårligste spiller senket dere på bortebane med kun 10 mann? Nei, jeg mener den gang vi pisset på dere og en av Liverpool-supporterne på laget deres flakset inn et mål Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Du mener den gangen vår dårligste spiller senket dere på bortebane med kun 10 mann? Nei, jeg mener den gang vi pisset på dere og en av Liverpool-supporterne på laget deres flakset inn et mål Åja, den ja, den husker jeg faktisk. Han Liverpool-supportern jublet jo hemningsløst over å ha senket favorittlaget, det var utrolig gøy EDIT: Endra "sitt eget lag" til "favorittlaget" sitt, føler det ble mer riktig. Endret 12. desember 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Han hadde vel fått sendt en full vannflaske, sko eller en annen hard gjenstand i ansiktet etter kampen av en viss gaffer hvis ikke. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hadde da trodd at verdens beste supportere hadde ofret såpass for poeng mot United. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ingen har vel noen gang hevdet at O'Shea er verdens beste supporter. Verdens verste er nok en bedre betegnelse. Forøvrig fiffig at du kaller ham deres verste spiller. Dere har jo så mange av dem. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 "Verste" kan jeg aldri huske å ha brukt, men "dårligste" brukte jeg. Selvfølgelig, vi har dårligere, men av de "faste" er Oshea den dårligste, men en knallbra backupspiller som hadde gått rett inn i Pool 11'eren Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Han hadde nok stått langt bak i køen hos oss. United klarer jo ikke en gang å bruke ham i sin egentlig rolle, så det er ikke rart han blir dårligere for hvert år. Angående ordbruk så kan du jo sjekke ordboken - så finner du ut at verst og dårligst er nøyaktig det samme Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ordboken sier mye rart, det betyr ikke at folk mener ting selvom ordboken sier så. Oshea kunne gått inn som spiss for Kuyt, keeper for Reina eller som backup-stopper for Hypia. Like god uansett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg kan ikke vite hva du mener utover det du skriver i innleggene dine. Hvis du ønsker at andre ikke skal tolke "dårligst" som "verst" så må du kanskje bruke et ord som passer til din mening. Vi er ikke tankelesere. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Du kan få tolke det hvordan du vil, men jeg tror nok de fleste setter et lite skille mellom "dårligst" og "verst". Selv synes jeg sistnevnte er et litt sterkere ord Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg tolker det ikke hvordan jeg vil, jeg tolker det i forhold til Det Norske Sprog. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Er det en bok? Mtp på navnet; sikker på at den ikke er litt utdatert? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Så søte dere er. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Han hadde nok stått langt bak i køen hos oss. United klarer jo ikke en gang å bruke ham i sin egentlig rolle, så det er ikke rart han blir dårligere for hvert år. Angående ordbruk så kan du jo sjekke ordboken - så finner du ut at verst og dårligst er nøyaktig det samme O'shea dårlig? Mannen gjør jo jobben sin hver gang han får spille, uansett posisjon. Fantastisk backup spiller, å tør jeg spørre om du egentlig vet hans fav.posisjon? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Han hadde nok stått langt bak i køen hos oss. United klarer jo ikke en gang å bruke ham i sin egentlig rolle, så det er ikke rart han blir dårligere for hvert år. Angående ordbruk så kan du jo sjekke ordboken - så finner du ut at verst og dårligst er nøyaktig det samme å tør jeg spørre om du egentlig vet hans fav.posisjon? Benken? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 United-supporterne overdriver betydningen av denne kampen. Naturligvis for å smigre seg selv. For min del må jeg si at jeg syns kampene mot Everton er mye større. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg synes kampene mot United er størst. Kan vel være at mange av kompisene mine er United fans, ikke vet jeg. Liverpool - Everton tror jeg er størst for dem som bor i Liverpool. Lenke til kommentar
oleboo Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Oshea kunne gått inn som spiss for Kuyt, keeper for Reina eller som backup-stopper for Hypia. Like god uansett gjesp... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Så søte dere er. Enig. Jeg elsker meningsløse krangler som holdes i live av to like sta mennesker. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ser ikke vitsen å komme her og være tøff i hatten når man vet at laget mitt spiller mot Liverpool neste helg, en av sesongens verste kamper, uansett. Dessuten tror jeg Liverpool slår oss, de må jo få en seier mot oss av og til de (: Lenge siden er det Liverpool har slått United i ligaen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå