Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det samme hver gang. I et øyeblikk er dere verdens beste lag og skal slå alt og alle med kalassifre, så i neste øyeblikk må spillerne selges og Rafa må sparkes osv.

 

EDIT: Så ikke kampen ettersom jeg sov, men så at Gerrard filmet seg til straffe på samme måte som han pleier, nemlig ved å kaste seg fremover og ligge langflat ut med både hender og føtter. Ja, jeg vet at Ronaldo filmet i helgen, men han går da i det minste ikke ut og sier han ikke liker folk som filmer osv. slik Gerrard gjør.

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar
Det er det samme hver gang. I et øyeblikk er dere verdens beste lag og skal slå alt og alle med kalassifre, så i neste øyeblikk må spillerne selges og Rafa må sparkes osv.

 

EDIT: Så ikke kampen ettersom jeg sov, men så at Gerrard filmet seg til straffe på samme måte som han pleier, nemlig ved å kaste seg fremover og ligge langflat ut med både hender og føtter. Ja, jeg vet at Ronaldo filmet i helgen, men han går da i det minste ikke ut og sier han ikke liker folk som filmer osv. slik Gerrard gjør.

Så søt du er, veslegutt. På tide å legge seg? :)

Lenke til kommentar
blabla

 

Er dere fornøyd med kampen?

Jeg er meget fornøyd. ;)

 

Fotball svinger opp og ned. Vi har alltid tro på laget vårt, men innimellom kommer det også skuffelser og ting man blir forbanna av. Støtten til manageren har jo bare vært enorm, mens spillerstallen er like aktuell for forbedring uansett om man er verdens dårligste eller beste lag.

 

Det at du føler deg såpass truet av at vi har troen og at laget spiller rimelig bra for tiden, er dog moro.

Lenke til kommentar
Det er det samme hver gang. I et øyeblikk er dere verdens beste lag og skal slå alt og alle med kalassifre, så i neste øyeblikk må spillerne selges og Rafa må sparkes osv.

 

EDIT: Så ikke kampen ettersom jeg sov, men så at Gerrard filmet seg til straffe på samme måte som han pleier, nemlig ved å kaste seg fremover og ligge langflat ut med både hender og føtter. Ja, jeg vet at Ronaldo filmet i helgen, men han går da i det minste ikke ut og sier han ikke liker folk som filmer osv. slik Gerrard gjør.

Så søt du er, veslegutt. På tide å legge seg? :)

Hmm, ettersom jeg hadde eksamen og alt mulig tull, noe som endte med at jeg har sovet nå i 10 timer, sååå nei.

 

blabla

 

Er dere fornøyd med kampen?

Jeg er meget fornøyd. ;)

 

Fotball svinger opp og ned. Vi har alltid tro på laget vårt, men innimellom kommer det også skuffelser og ting man blir forbanna av. Støtten til manageren har jo bare vært enorm, mens spillerstallen er like aktuell for forbedring uansett om man er verdens dårligste eller beste lag.

 

Det at du føler deg såpass truet av at vi har troen og at laget spiller rimelig bra for tiden, er dog moro.

Det er dine ord.

Lenke til kommentar
Nå er dere blitt for høye på pæra igjen. På tide å få dere ned på bakken igjen til helgen.

Omtrent hver gang vi jubler fordi vi har vunnet en kamp, blir vi beskyldt for å være høye på pæra. Men hvem er det egentlig som er høy på pæra når dere tar det for gitt at dere vinner til helgen?

Heh, er vel faktisk dere som tar det for gitt at dere vinner til helgen hvis du leser noen sider tilbake.

 

Jeg ser forøvrig at Torres har imponert flere steder ikveld. Han skal visst ha vært innom Tyskland også:

 

Sju minutter seinere punkterte den spanske yndlingen Fernando Torres kampen.

 

Toppscoreren fikk ballen på 18 meter, dro seg inn i feltet og vendte bort tre Schalke-spillere. Fra seks meter kunne han enkelt bredside ballen bort i langhjørnet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Tja, nå har vel ikke akkurat Liverpool vært Uniteds største utfordring de siste årene for å si det sånn.

 

Ikke når vi rundspilte dere i forrige kamp en gang?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...