Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, det er vi! Nå gleder jeg meg til United-kampen, som jeg skal forsøke å få med meg fra Bergen...

Jeg skal prøve og få den med meg fra Anfield jeg. :hmm:

 

 

 :D

 

Bra kamp dette. Babel er spiss. Gjør ikke meg noe om vi kjøper Samir Nasri, sagt det før også. Litt skuffa over Bønna og i dag. Kuyt fikk et mål, men ellers var det som vanlig ikke spesielt overbevisende, kan egnetlig ikke si jeg er skuffa heller, for jeg hadde ingen forventninger. Deilig at Kewell er tilbake for fullt, måtte det var evig. Gerrard og Torres er som vanlig helt sjefer.

Lenke til kommentar

Det er verdt å merke seg at Liverpool har gjort hele 18 mål på seks kamper i årets gruppespill, og er dermed mestscorende i turneringen. Bare seks ganger tidligere har et lag som bare har stått bokført med ett poeng etter tre kamper gått videre fra gruppespillet.

 

 

Høres ikke vondt ut dette :dribble:

 

 

Man kan jo ikke kalle det noe annet en........ DIGG :)

 

 

Skal bli morsomt å se hvilke unnskyldninger som kommer mot dette fra noen her inne :tease:

Lenke til kommentar

Det var vel en fin "generalprøve" før Manu kampen ja ;)

 

Jeg vil nok si at slik som vi har stått frem i årets CL ser det bra ut. Vi hadde en treig start, men det løftet som kom var der KLASSE over!

Så nå er vi videre og for en lettelse det må være for Rafa og spillerne. Alt man trenger å tenke på nå er United kampen som handler om mer enn liv og død, og det vet mange av Liverpool spillerne godt fra før av.

Lenke til kommentar
Det er verdt å merke seg at Liverpool har gjort hele 18 mål på seks kamper i årets gruppespill, og er dermed mestscorende i turneringen. Bare seks ganger tidligere har et lag som bare har stått bokført med ett poeng etter tre kamper gått videre fra gruppespillet.

At det skulle gå slik, var det ikke mange som hadde trodd etter de tre første kampene. Da hadde vi kun scoret 2 mål, og hadde kun ett fattig poeng...

Lenke til kommentar
Det er verdt å merke seg at Liverpool har gjort hele 18 mål på seks kamper i årets gruppespill, og er dermed mestscorende i turneringen. Bare seks ganger tidligere har et lag som bare har stått bokført med ett poeng etter tre kamper gått videre fra gruppespillet.

I tillegg hadde Liverpool den klart svakeste gruppen, men var likevel det eneste Engelske laget som ikke var kvalifisert før siste runde.

 

Måtte bare fylle på litt ekstra som du hadde glemt. Forresten, "Bare" seks ganger? Hvor mange ganger er det egentlig lag som er kapabel til å gå videre står med 1 poeng etter tre runde, uhyre sjeldent.

Lenke til kommentar

Jaja, Barcelona, Real Madrid, Inter, AC Milan eller Sevilla i 1/8 finalen da. Må nesten si jeg håper på Sevilla da altså, selv om jeg gjerne skulle vært foruten noen av disse lagene så tidlig. Men, skal man vinne CL så må man slå de største også. Tok jo Barca i fjor, så kan vel like godt gjøre det i år igjen.

Lenke til kommentar
Du klarer altså ikke å se at vi er fornøyde med å være videre etter den svake starten?

Bare prøver å holde dere nede på landjorda så fallet ikke blir så stort på søndag, dere vil takke meg :)

Ingen grunn til å sveve enda nei, men vi har absolutt lov til å feire etter at avansementet ble klart. Men nå må ikke dere miste bakkekontakten heller da - kampen på søndag er fortsatt ikke spilt, og det er dumt å ta seier'n på forskudd! ;)

Lenke til kommentar
Jaja, Barcelona, Real Madrid, Inter, AC Milan eller Sevilla i 1/8 finalen da. Må nesten si jeg håper på Sevilla da altså, selv om jeg gjerne skulle vært foruten noen av disse lagene så tidlig. Men, skal man vinne CL så må man slå de største også. Tok jo Barca i fjor, så kan vel like godt gjøre det i år igjen.

 

 

Må være enig med deg der, er ingen av de lage jeg ville møtt nå så tilig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...