ErlendRU Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Fornøyd med kampen til nå. Har relativt god kontroll og vi skaper sjanser selv. Torres er den klart beste spilleren vår, Kewell har også vært meget god. Eneste som har vært litt usynlig er vel Bønna, håper Babel får sjansen til fordel for han i 2. omgang. Tar det nesten for gitt at Torres får et mål til sånn som han har holdt på denne omgangen. Tipper også både Torres og Gerrard blir bytta ut mot slutten for å hvile de foran Unitedkampen. Hobbs får vel kanskje sjansen om vi putter noen mål til også. Edit: Kuyt spiller egentlig som vanlig; jobber og jobber, men får ikek til stort. Hatt et par gjennomspill og greier til Torres, men ellers skuffende. Endret 11. desember 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Kewell the Jewell er tilbake! Helt chief å se på. Han og Riise er et glitrende par på venstrekanten, dessuten passer han som hånd i hanske med Torres også. Regner med målkalas i andre omgang, spesielt hvis Babel kommer inn for Kuyt. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jada... Kewell gjør sin jobb,... og kuyt SCORER!!! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Kuyt den fortjente du! Kewell er alt jeg har og si. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 harrusett! Dette gjorde virkelig opp for det litt bitre tapet på lørdag. Utrolig godt å se at Kewell er tilbake i storform! Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hvis kewell beholder denne formen og holder seg skadefri LENGE!! så kan man vel kalle det tidenes comeback Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Og der gikk Kewell ut og inn kom Fabio Aurelio (!). Hvorfor ikke Babel? Benitez får meg til å lure noen ganger... Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Og der gikk Kewell ut og inn kom Fabio Aurelio (!). Hvorfor ikke Babel? Benitez får meg til å lure noen ganger... Babel = utd Aurelio = machtrening På 3 - 0 så er vel ikke dette så rart? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Joda, joda. Men jeg vil se Babel score i kveld, og nå er sjansen liten for akkurat det Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Joda, joda. Men jeg vil se Babel score i kveld, og nå er sjansen liten for akkurat det Neida!! Nå tar han av seg så han kommer Men jeg vil ha Torres og Gerrard UT AV BANEN Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Det er jo bra, vår superinnbytter tross alt Ja, Gerrard og Torres kan spares mot United nå... Og der gikk Torres ut, og det er ganske OK nå... Endret 11. desember 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Er det beinbrudd på Masch??? Alonso KOM TILBAKE NÅ!! Ser jeg Sissoko på banen mot utd blir jeg SUR Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Masch er tilbake på banen nå han... Ble litt for ivrig redd skeptisk nervøs hyperaktiv jeg Lenke til kommentar
Swome Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Han måtte jo bare score i dag og. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 BABBBBEEEEELLL! Herlig kveld. Ingen andre enn Liverpool kan skape en slik magi som dette her. Da har vi 16-1 på de siste tre i CL da, må vel si at det er godkjent. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Se der ja. Superinnbytter! Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Og nå ser vi hvorfor jeg mener at Aurelio er noe å satse på det er ikke akkurat en stygg pasning Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Babel, supersub! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Babel herlig!!! Drømmekveld dette. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Babel gjør det nok en gang, scorer som innbytter. Nydelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå