Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm...

 

 

JA!! deilig

 

 

Jeg vet ikke om det er fordi han er norsk...

 

Men synes dommeren har vært BRA.. Og da tenker jeg på visse nøkkel situasjoner, og med tanke på at det ikke har vært noen inne å klagd på straffen så regner jeg med den er ok :)

 

samme med oscar fallet til han """¤#¤ mot slutten

 

Eneste minuset er at jeg synes han tillater mye juling eller voldtekt på Torres..

 

 

Men vi kontrollerer og har FULL KONTROLL

Lenke til kommentar

Deilig første omgang. Kan ikke vente til andre. Så og si en perfekt første omgang. Satser på at Kewell får en scoring. Håper Torres netter igjen, håper Mascherano scorer og.

 

Faen hvis en av de der franskejævlene skader Torres, - da blir det bank og få ;)

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Ahh, så fantastisk! Torres' mål er pur klasse, herlig å se ham dra seg forbi spillerne som om det var en lek. :D Og flott av Gerrard også, selv om selve straffen ikke var supergod og det var en del flaks at returen kom rett tilbake til ham, men veldig godt forarbeid når han kom helt alene med keeper hvert fall.

 

Edit:

Men fantastisk bra kamp, utrolig intensitet fra begge lag. Er herlig å se at vi presser så høyt hele tiden på bortebane, mer av det takk! Og Torres skaper så mye problemer for forsvaret, fantastisk spiller. Årets flopp! :D

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...