Svantekiller Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hmm, går rykter om at Jørgen Klinsmann er etterfølgeren til Rafa om Rafa skulle ryke. Veit ikke helt jeg. Satser på at vi vinner i dag og at Rafa får bli altså. Det kan ikke skje.. Jeg vil ikke ha Mr. Klinsmann som trener... DET kan ikke hende. Men når det er sagt så er det jo ikke noe som tilsier at Rafa bør/skal gå Det er for dumt... Men nå er det kampmodus her.. Sitter med Min Redknapp skjorte og venter spent Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Come on you reds! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Bra lag i dag! Skulle gjerne sett Babel også, gjerne i stedet for Kuyt, men pytt pytt. Står på at vi vinner 3-1 etter å ha sett laget. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Likte dette laget jeg også! Babel er jo jokeren vår Scorer jo hver gang når han kommer inn Laget!! Reina Arbeloa Riise Carra Hyppia Bønna Masch Gerrard Kewell Torres Kuyt Innbyttere Itandje Finnan Aurelio Crouch Babel Lucas Hobbs Endret 11. desember 2007 av Svantekiller Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Fint lag! Bra at Kewell starter, han kommer til å skape trøbbel for franskmennene tror jeg. Vi vinner dette! YNWA! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Go Reds! Bra lag, tror vi drar dette i land. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Dette tar vi ja.. Gerrard blir den store etter 79 min!! Bare vent Lenke til kommentar
Swome Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Dette tar vi ja.. Gerrard blir den store etter 79 min!! Bare vent 79 min? Det må i så fall bli det 5 målet for kvelden. Tror vi avgjør dette i først omgang. Gutta vet hva som står på spill og kommer til å kjøre over Marseille fra starten av. Håper eg da. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ahh, deilig å se at Kewell starter! Skulle likt å sett Babel fra start, men han scorer jo omtrent hver gang han kommer inn som innbytter Idag vinner vi! Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg må nok innrømme at jeg kommer til å zappe mellom Pool og Rbk ikveld.. Slik er det det bare 9 -0 Men vi kan tydeligvis ikke vinne med masse mål for da er det jo juks... Så jeg tror vi nøyer oss med et par tre mål ikveld. For å ikke få noen på nakken Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Sitter med to karer som er veldig lite gira på å se Liverpool, så for min del blir jeg å renne frem og tilbake mellom PC-en og dataen. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ikke lov med reklame for alkohol i frankrike eller? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ikke lov med reklame for alkohol i frankrike eller? La merke til det jeg og. Lykke til folkens! YNWA Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Tydeligvis!! nesten kulere uten reklame Hvem var det som lå nede rett etter start!?!?!?!? liker ikke slikt Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Nå begynner kampen!!! Come on my friends! YNWA Edit: JAAAA!!! Akkurat når jeg tar på meg Gerrard drakta!!! Endret 11. desember 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAA Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Går det ikke ann å elske Stevie G! Mannen er et pokkers geni! Han bommet, men rettet det opp jævla fort! Endret 11. desember 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Swome Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Steeeeve Gerrard Gerrard! Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Når man snakker om Å elske.. TORRES!!! Herregud for en mann...... Lenke til kommentar
Swome Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Åh herregud så nydelig Torres! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå