Geir M Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Liverpool BANKET av Reading - LITE FLAUT A!!! Ikke flauere enn når United ble banket av Bolton. Sov ut rusen du. Touché Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Viktig å se på neste kamp og Chamions League. Vi MÅ videre. Blir en utrolig morro kamp! Endret 9. desember 2007 av SuKa Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Off, ja gruer meg til tirsdag. Den kampen MÅ vi bare vinne. Lurer på hva Benitz tenker på. Regner nesten med Kuyt og Torres starter på topp. Liverpool BANKET av Reading - LITE FLAUT A!!! Ikke flauere enn når United ble banket av Bolton. Sov ut rusen du. Touché Så rett som du sier wh1te! Endret 9. desember 2007 av Lfcr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hva skjedde egentlig på lørdag? Var dessverre på russerevy at the time. Bra at Arsenal og city tapte da. Cl-kampen på tirsdag må vinnes, Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Vi tapte 3-1 for Reading, vi skulle hatt to straffer. Og straffen Reading fikk var tvilsom (vi hadde to i treverket å). Reading var effektive og fortjente 3p. Men vi må bare legge denne kampen bak oss og se frem mot tirsdag og søndag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Gerrard nettet da, er vel positivt Hørte at Torres ble skadet, er dette sant? Fikk Carra gult? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Gerrard nettet da, er vel positivt Hørte at Torres ble skadet, er dette sant? Fikk Carra gult? Gerrard nettet ja, det er jo selvfølgelig positivt Torres og Gerrard fikk et par småskader, men ikke noe alvorlig - de skal være klare til kamp igjen i morgen. Carra fikk ikke gult. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Man skal lære sine forfølgere tidlig ikke sant? Derfor fikk jeg denne i posten idag (se vedlegg) Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Skal du bli pappa? Eller er den bare klar til en smårolling en gang kommer? Fikk julekort fra OLSC i dag. Var litt tøft. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Skal du bli pappa? Eller er den bare klar til en smårolling en gang kommer? Fikk julekort fra OLSC i dag. Var litt tøft. Det kommer en liten skapning til verden i April her i gården ja Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Oioi, gratulerer da. Moro, bra du er godt forberedt allerede med Liverpool-artikler. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Kan jo ikke risikere at han/henne blir United fan ;o Endret 10. desember 2007 av Matseh Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Kan jo ikke risikere at han/henne blir United fan ;o Nei, selvfølgelig ikke! Får si gratulerer på forskudd da. Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Man skal lære sine forfølgere tidlig ikke sant? Derfor fikk jeg denne i posten idag (se vedlegg) Kor gøy, man må starte i det små Kjøpte nesten likens til min brorn som får ei jente i april Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Rett det, led de små inn på rett vei Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Sånn skal jeg definitivt kjøpe til min bror som snart skal bli pappa. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Er Steven Gerrard halvt irsk? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Er Steven Gerrard halvt irsk? Hvor har du dette fra? Han er født i Whiston, på Merseyside men mer vet jeg ikke... Matseh: Nice Man må lære de unge den rette veien å gå... Gratulerer på forskudd! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Var inne på Irlands U21-landslag og fant fetteren (?) Anthony Gerrard der inne. Han var engelsk, men hadde Irland som andrenasjonalitet. Men stod ingenting i Gerrards profil om at han var halvt irsk, så jeg bare lurte litt. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Var inne på Irlands U21-landslag og fant fetteren (?) Anthony Gerrard der inne. Han var engelsk, men hadde Irland som andrenasjonalitet. Men stod ingenting i Gerrards profil om at han var halvt irsk, så jeg bare lurte litt. Er ikke Anthony Gerrard broren? Om så er vel en av foreldrene irsk og Stivie har muligens valgt å bli Engelsk statsborger og Anthony Gerrard Irsk statsborger. Er høyst usikker men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå