Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
wh1te, du klarer nok ikke å prate deg unna denne, siden det er snakk om harde fakta.

 

For øvrig:

 

Liverpoolfc.tv Man-of-the-Match: Momo Sissoko

 

:)

 

Lenke

 

Da hadde jeg rett da.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Ingen tvil om at vi nå går inn i en skjebneuke for Liverpool (og Benitez?). Tap i går mot et middelmådig Reading på grunn av taktiske endringer som vi har sett tidligere har ført til tap (Portsmouth anyone?). Tap på tirsdag betyr UEFA Cup og mange millioner tapt. Taper vi også mot Scum er det krise og vi må virkelig snu hver stein for å se hvor vi skal gå herfra.

 

Tror Benitez virkelig kjenner presset nå, og alt annet en seier i de 2 neste kampene vil være katastrofe.

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar

Spillerne vet at med tap i disse to kampene, er Rafa i store problemer. Derfor kan de kanskje gi det lille ekstra, hvis det blir nødvendig. Uansett tror jeg vi vinner på tirsdag.

- Søndagen er jeg litt mer usikker på. Men hvis vi holder oss unna skader på nøkkelspillere tror jeg det kan bli seier der og.

 

Tipping av lag til Marseille-kampen:

 

Reina

 

Finnan - Carra - Hyypia - Riise

 

Babel/Bønna - Gerrard - Mascherano - Kewell

 

Torres - Kuyt

 

 

Terje Hauge dømmer kampen mot Marseille.

 

http://www.dagbladet.no/sport/2007/12/09/520667.html

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hva får dere egentlig til å si at Rafa er i store problemer hvis vi taper de to neste kampene? Jeg er enig i at vi sliter litt hvis vi ikke avanserer i CL, men å forvente at vi skal slå United har vel ikke klubben gjort på veldig lenge.

Lenke til kommentar
Hva får dere egentlig til å si at Rafa er i store problemer hvis vi taper de to neste kampene? Jeg er enig i at vi sliter litt hvis vi ikke avanserer i CL, men å forvente at vi skal slå United har vel ikke klubben gjort på veldig lenge.

 

Ok. Det var kanskje litt drøyt og si store problemer, men Rafa vil få litt problemer hvis først og fremst vi ikke avanserer i CL. Selvfølgelig forventer jeg at vi skal gå for 3 poeng i hver kamp. Samme faen om det er United eller Wigan vi møter. Jeg mener at det er nå viktigere og ta 3p mot United, siden vi tapte i går. Nå ligger Arsenal under 2-0 - noe som lover bra.

 

 

Edit. Gunners tapte 2-1

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar
wh1te, du klarer nok ikke å prate deg unna denne, siden det er snakk om harde fakta.

 

For øvrig:

 

Liverpoolfc.tv Man-of-the-Match: Momo Sissoko

 

:)

 

Lenke

 

Da hadde jeg rett da.

Tja, i forhold til liverpoolfc.tv ja, men jeg hadde rett ifølge liverpool.no :p

 

Uansett, forskjellige meninger forekommer alltid. Personlig liker jeg ikke Sissoko, og kanskje derfor jeg er "nokså" negativ angåenda han.

 

Nå er det bare å se frem til Marseille kampen, og håpe at laget for ut all vinnerviljen der er å hente, og rett og slett banke dem! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...