Geir M Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Liverpool BANKET av Reading - LITE FLAUT A!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Liverpool BANKET av Reading - LITE FLAUT A!!! Ikke flauere enn når United ble banket av Bolton. Sov ut rusen du. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Fant nettopp ut at Marseille - Liverpool går direkte på SportN, så da var LITT av helga redda!! Første Liverpool-kamp i gruppespillet som er tilgjengelig direkte for de av oss som ikke abonnerer på Viasat Sport-kanalene, men som har TV3/Viasat4/SportN Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 For øvrig: Liverpoolfc.tv Man-of-the-Match: Momo Sissoko Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) wh1te, du klarer nok ikke å prate deg unna denne, siden det er snakk om harde fakta. For øvrig: Liverpoolfc.tv Man-of-the-Match: Momo Sissoko Lenke Da hadde jeg rett da. Endret 9. desember 2007 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
mintman Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Ingen tvil om at vi nå går inn i en skjebneuke for Liverpool (og Benitez?). Tap i går mot et middelmådig Reading på grunn av taktiske endringer som vi har sett tidligere har ført til tap (Portsmouth anyone?). Tap på tirsdag betyr UEFA Cup og mange millioner tapt. Taper vi også mot Scum er det krise og vi må virkelig snu hver stein for å se hvor vi skal gå herfra. Tror Benitez virkelig kjenner presset nå, og alt annet en seier i de 2 neste kampene vil være katastrofe. Endret 9. desember 2007 av gstavdal Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Spillerne vet at med tap i disse to kampene, er Rafa i store problemer. Derfor kan de kanskje gi det lille ekstra, hvis det blir nødvendig. Uansett tror jeg vi vinner på tirsdag. - Søndagen er jeg litt mer usikker på. Men hvis vi holder oss unna skader på nøkkelspillere tror jeg det kan bli seier der og. Tipping av lag til Marseille-kampen: Reina Finnan - Carra - Hyypia - Riise Babel/Bønna - Gerrard - Mascherano - Kewell Torres - Kuyt Terje Hauge dømmer kampen mot Marseille. http://www.dagbladet.no/sport/2007/12/09/520667.html Endret 9. desember 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Hva får dere egentlig til å si at Rafa er i store problemer hvis vi taper de to neste kampene? Jeg er enig i at vi sliter litt hvis vi ikke avanserer i CL, men å forvente at vi skal slå United har vel ikke klubben gjort på veldig lenge. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Hva får dere egentlig til å si at Rafa er i store problemer hvis vi taper de to neste kampene? Jeg er enig i at vi sliter litt hvis vi ikke avanserer i CL, men å forvente at vi skal slå United har vel ikke klubben gjort på veldig lenge. Ok. Det var kanskje litt drøyt og si store problemer, men Rafa vil få litt problemer hvis først og fremst vi ikke avanserer i CL. Selvfølgelig forventer jeg at vi skal gå for 3 poeng i hver kamp. Samme faen om det er United eller Wigan vi møter. Jeg mener at det er nå viktigere og ta 3p mot United, siden vi tapte i går. Nå ligger Arsenal under 2-0 - noe som lover bra. Edit. Gunners tapte 2-1 Endret 9. desember 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Bra om Arsenal taper altså. Nå kommer knekken dems. Hadde de vinni hadde det vært 10 poeng opp, og det er litt drøyt. Nå er det 7 poeng til Arsenal og 6 til United og vi har en kamp og gå på til begge, så det er ikke umulig, men da må vi vinne våre kamper mot dem. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Arsenal var dårlige i dag. De har en del nøkkelspillere ute med skade, så de kan få det tøft mot Chelsea neste gang om de ikke blir friske og raske igjen. Og da er det forøvrig ingen lag som er ubeseiret i ligaen lengre? Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Et godt plaster på såret dette.. Nesten slik at det er avgjørende også Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Nå satser vi på uavgjort mellom Chelsea og Arsenal neste helg og at vi tar United, så er vi inne i kampen igjen. Ikke at vi noen gang har vært ute, er jo ikke halvveis en gang. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Håper vi fikk en liten oppkvikker i går, etter en god periode. Så nå er det å glemme den kampen, og fortsette på samme spor som de foregående kampene. Herlig at Arsenal gikk på en smell også. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Kanskje det gjorde godt med en liten "wake up call" foran de neste veldig viktige kampene.. kan ihvertfall si det Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Hvis spillerene klarer å nulstille seg og se framover nå og vi slår Man U og har litt tur og Chelski og Arsenal spiller uavgjort er vi for alvor inne i kampen, var ekstra deilig at Arsenal tapte i dag så de ikke dro fra oss ytterligere. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Går supert dette. Neste søndag er vi tre poeng bak Man Utd med en kamp mindre spilt, og vi er i full rute igjen. Jævlig dritt det tapet i går, men når det først skjer så får vi hvert fall bruke det til noe nyttig og reise oss igjen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Forresten; bra jobba med førsteposten, wh1te. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 wh1te, du klarer nok ikke å prate deg unna denne, siden det er snakk om harde fakta. For øvrig: Liverpoolfc.tv Man-of-the-Match: Momo Sissoko Lenke Da hadde jeg rett da. Tja, i forhold til liverpoolfc.tv ja, men jeg hadde rett ifølge liverpool.no Uansett, forskjellige meninger forekommer alltid. Personlig liker jeg ikke Sissoko, og kanskje derfor jeg er "nokså" negativ angåenda han. Nå er det bare å se frem til Marseille kampen, og håpe at laget for ut all vinnerviljen der er å hente, og rett og slett banke dem! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Forresten; bra jobba med førsteposten, wh1te. Jepp, den var blitt ekstremt bra. Godt jobba! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå