TomWhittaker Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Damdidam... 3-0. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hva fean, spilte Zenden sentral?? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hva fean, spilte Zenden sentral?? 7270427[/snapback] Taktikern Benitez strikes back :!: Den fyren skulle virkelig aldri ha forlatt Valencia. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg hater hele verden Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Hva faen er det dere to plaprer om? Zenden har spilt mye sentralt i år, og om jeg ikke husker feil har han vel også spilt sentral midtbane før han gikk over til venstreving i Boro. Men han skulle ikke vært brukt i dag, tenk om en av våre tre tilgjengelige sentrale midtbanespillere hadde blitt skadet... :/ Endret 12. november 2006 av Hewitt Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hva faen er det dere to plaprer om? Zenden har spilt mye sentralt i år, og om jeg ikke husker feil har han vel også spilt sentral midtbane før han gikk over til venstreving i Boro. Men han skulle ikke vært brukt i dag, tenk om en av våre tre tilgjengelige sentrale midtbanespillere hadde blitt skadet... :/ 7270480[/snapback] Men han er jo egentlig ganske elendig på sentral midtbane, så hvorfor spiller han der, når Benitez kan bruke Gerrard Alonso sentralt og to rene vinger istedetfor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 vi var like gode på bortebane ifjord også..det går nok bra til slutt..håper man u og arsenal rykker ut av Cl:D Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Faen så elendig andre omgang.. Har flaks at Carra ikke blir utvist. Soleklart gult. Synd at vi får et feilaktig annulert. Det var faktisk ikke offside på Bellamy.. Nei, nå må vi skjerpe oss, og konsentrere oss om en 3 eller 4 plass slik at vi hvertfall får CL til neste år. Edit: Som alle andre skjønner jeg ikke hvorfor Gerrard spiller på høyre jeg heller. Tragisk. Endret 12. november 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Zenden er bedre enn O'Shea og Fletcher, så jeg vet ikke hvem som er et geni av Ferguson og Benitez ..? Zenden er ingen klassespiller, men helt grei back-up. Grunnen til at Benitez brukte Zenden i dag var kanskje på grunn av den gode kampen mot Birmingham, hvor elendigheten Zenden ble kåret til banens beste. Men jeg tror ikke jeg ville hatt ham på laget i dag om jeg var manager, men så er jeg ikke det ... Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Ja please, start en diskusjon med ManU supportere så de kan fylle opp Liverpool tråden med hovering og provokasjoner Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Du greier ikke å stanse det uansett om du svarer eller ei. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Zenden er bedre enn O'Shea og Fletcher, så jeg vet ikke hvem som er et geni av Ferguson og Benitez ..? Zenden er ingen klassespiller, men helt grei back-up. Grunnen til at Benitez brukte Zenden i dag var kanskje på grunn av den gode kampen mot Birmingham, hvor elendigheten Zenden ble kåret til banens beste. Men jeg tror ikke jeg ville hatt ham på laget i dag om jeg var manager, men så er jeg ikke det ... 7270530[/snapback] Hva prater du om? Hvor har jeg nevnt inn Man United? OShea spiller sentralt når vi spiller 4-5-1, men er ikke fast. Fletcher har vært blant våre beste spillere i år, så den at Zenden er bedre er jeg ikke helt med på. Men nå er det du som har trukket inn United her, la aggresjonen din gå utover laget, ikke meg. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 La aggresjonen min gå ut over laget, ikke deg? Jeg lar ingenting gå ut over deg. Men når du kommer her og det flyr ut sarkastiske kommentarer, kan du ikke forvente at vi skal omfavne deg. Jeg forstår ikke hva du gjør her med de siste postene dine, men tydeligvis ønsker du bare å spre tull og dritt, ikke føre en diskusjon, så da skal ikke jeg heller gjøre det. Det er vel heller du som burde fokusere på ditt lag og glede deg over at Man Utd gjør det bra om dagen, isteden for å sitte og poste tull i en Liverpool-tråd. Etter hva jeg forstår ut av hva jeg leser her, er du bare enda en av de Man Utd-"supporterne" som blir gladere for at Liverpool gjør det dårlig enn at ditt eget lag gjør det bra. Noe man også ser på posten din i deres egen tråd, hvor du ikke feirer tabelltopp, men 14 poengs forsprang på oss. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) La aggresjonen min gå ut over laget, ikke deg? Jeg lar ingenting gå ut over deg. Men når du kommer her og det flyr ut sarkastiske kommentarer, kan du ikke forvente at vi skal omfavne deg. Jeg forstår ikke hva du gjør her med de siste postene dine, men tydeligvis ønsker du bare å spre tull og dritt, ikke føre en diskusjon, så da skal ikke jeg heller gjøre det. Det er vel heller du som burde fokusere på ditt lag og glede deg over at Man Utd gjør det bra om dagen, isteden for å sitte og poste tull i en Liverpool-tråd. Etter hva jeg forstår ut av hva jeg leser her, er du bare enda en av de Man Utd-"supporterne" som blir gladere for at Liverpool gjør det dårlig enn at ditt eget lag gjør det bra. Noe man også ser på posten din i deres egen tråd, hvor du ikke feirer tabelltopp, men 14 poengs forsprang på oss. 7270674[/snapback] Sarkastiske kommentarer? Skjerp deg, jeg sa bare hva jeg mente om Zenden på sentral midtbane, når man kan bruke Gerrard der, verre var det ikke. Jeg kunne godt kommet inn her og hånet dere, men det holder jeg meg for god til. Du sier jeg ikke ønsker å føre en diskusjon, hva er det jeg nettopp prøvde litt oppi her da? "Men han er jo egentlig ganske elendig på sentral midtbane, så hvorfor spiller han der, når Benitez kan bruke Gerrard Alonso sentralt og to rene vinger istedetfor?" Er ikke dette et forsøk på å føre diskusjon, dette blir for dumt Hewitt. Nok en gang så vet du ikke hva du prater om, såklart feierer jeg tabelltopp, jeg har endel innlegg der det står "top of the league" etter kamper, såklart feierer jeg det, og nok en gang prøver du å komme med sprøyt, bla så skriver jeg i manutd-tråden etter kampen igår at det var "ekstra deilig med slike seiere" Såklart må jeg få lov til å ta det som en bonus at våre argeste rivaler taper, dere hadde gjort akkurat det samme. Jmfr kampen mot Southend bl.a. Dette blir for dumt. Endret 12. november 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Sarkastiske kommentarer? Skjerp deg, jeg sa bare hva jeg mente om Zenden på sentral midtbane, når man kan bruke Gerrard der, verre var det ikke. Jeg kunne godt kommet inn her og hånet dere, men det holder jeg meg for god til. "Taktikeren Benitez strikes back" er ikke en sarkastisk kommentar? Hadde du bare sagt din mening om Zenden, og holdt det på et saklig nivå, hadde jeg ikke giddet å bry meg. Du sier jeg ikke ønsker å føre en diskusjon, hva er det jeg nettopp prøvde litt oppi her da? "Men han er jo egentlig ganske elendig på sentral midtbane, så hvorfor spiller han der, når Benitez kan bruke Gerrard Alonso sentralt og to rene vinger istedetfor?" Er ikke dette et forsøk på å føre diskusjon, dette blir for dumt Hewitt. Det er akkurat hva jeg vil kalle en diskusjon, men ... Du har allerede gjort opp din mening om at Zenden er elendig, altså ingenting å diskutere der. Hvorfor Benitez bruker ham i dag er det vel egentlig ingen her inne som kan svare på. Jeg kom tilbake med en sarkastisk kommentar som takk for sist, samt noen setninger om Zenden, men da lot jeg plutselig aggresjonen min gå ut over deg ... Nok en gang så vet du ikke hva du prater om, såklart feierer jeg tabelltopp, jeg har endel innlegg der det står "top of the league" etter kamper, såklart feierer jeg det, og nok en gang prøver du å komme med sprøyt, bla så skriver jeg i manutd-tråden etter kampen igår at det var "ekstra deilig med slike seiere" Jeg satt det litt på spissen såklart, men i min smak er du litt for opptatt av Liverpools prestasjoner kontra Man Utds. Såklart må jeg få lov til å ta det som en bonus at våre argeste rivaler taper, dere hadde gjort akkurat det samme. Jmfr kampen mot Southend bl.a. Ikke kom med "dere" - jeg har da absolutt ingenting med hva andre gjør. Jeg kan ikke kontrollere andre Liverpool-supportere gjør, så det er irrelevant. Jeg gjorde ingenting etter kampen mot Southend. Jeg postet vel en post i tråden deres hvor jeg sa at det var flaut, men at jeg ikke synes det var noe å hoverere over fordi alle lag går på slike flauser. Med andre ord nærmest støtter jeg Man Utd og deres supportere etter det tapet, isteden for å komme med tull. Dette blir for dumt. Indeed. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Prutt ass, lei av bortetap. Enda værre er det at broren min er hardcore Arsenal fan Synes Benitez har trollet nok med possisjoner osv. nå. Det er gang på gang bevist at det gode og vante er det beste. I det minste bør han ikke rote med spillere som Steven Gerrard og Zenden Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hvis noen faktisk kan klare å forklare meg hvor Benitez bruker en av verdens beste sentrale midtbanespillere på kanten så kom igjen, det er for meg et mysterium Og når dere går på smeller på smeller på bortebane så skjønner jeg enda mindre, mannen er da ikke kantspiller Og skjønner enda mindre hvis han bruker Zenden sentralt og Gerrard på kanten, men det er ikke jeg som kommer til å få sparken ved sesongslutt... Men altid moro å gå på jobb dagen etter at United vinner og liverpool taper Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hvis noen faktisk kan klare å forklare meg hvor Benitez bruker en av verdens beste sentrale midtbanespillere på kanten så kom igjen, det er for meg et mysterium Og når dere går på smeller på smeller på bortebane så skjønner jeg enda mindre, mannen er da ikke kantspiller Og skjønner enda mindre hvis han bruker Zenden sentralt og Gerrard på kanten, men det er ikke jeg som kommer til å få sparken ved sesongslutt... Men altid moro å gå på jobb dagen etter at United vinner og liverpool taper 7270958[/snapback] Savner også noen svar og forklaringer, hadde gjort seg med en skikkelig uttalelse fra Rafa der han begrunner hvorfor han gjør det han gjør. Hadde vi vist det hadde vi kanskje hatt en annen oppfatning av saken Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Rafa er uskyldig i dette resultatet. Det var dårlig spill som førte til tapet og det er ikke til å dytte under teppet at personlige feil var grunnen til baklengsmålene. Vi må skjerpe oss, og det eneste som hjelper nå er god moralsk støtte fra Rafael Benitez. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Wow, NightKeeper, du har visst flere innlegg i denne tråden enn meg!? Som er fan av laget.. Blir nesten litt smigret over at du bruker så mye energi på laget vårt On topic så er jeg fremdeles forbannet, skal jeg se posetivt på det så er vi ihvertfall ferdige med de verste bortekampene, kan bare gå en vei nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå