Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når en person ikke klarer å slå 1 eneste pasning så kan det ikke bli 6 på en børs!!

 

3 er rettgferdig!! + for innsats --- på balltap på balltap.. han er jo et angrep alene! for Reading ja ;)

Husk på at de fleste engelske kampbørser ink liverpool.no sin går fra 4-10.

Kanskje jeg misforsto den, men Sissoko fikk jo 3 på børsen idag?

Lenke til kommentar
Når en person ikke klarer å slå 1 eneste pasning så kan det ikke bli 6 på en børs!!

 

3 er rettgferdig!! + for innsats --- på balltap på balltap.. han er jo et angrep alene! for Reading ja ;)

Husk på at de fleste engelske kampbørser ink liverpool.no sin går fra 4-10.

Kanskje jeg misforsto den, men Sissoko fikk jo 3 på børsen idag?

 

Er enig likevel jeg :) på en skala fra 4 - 10 å var han 3

 

 

:p

 

Neida. Men alle spilte vel under pari idag.. og med noen avgjørelser mot oss

 

og en Carra som jeg mistenker ikke hadde hodet helt på riktig plass så skjer dette

Lenke til kommentar
Å si at Momo ikke sender en eneste riktig pasning er så tåpelig at jeg blir matt i sjelen. Gidder ikke kommentere noe så tilbakestående en gang.

Var ikke langt unna iallfall. Skulle likt å sett statistikker på hvor mange prosent feilpasninger han hadde idag. I tillegg at han i fundamentet suger å sette pasninger er dette en veldig dårlig kombinasjon med å ha en dårlig dag..

 

Håper Benitez selger han.

Lenke til kommentar

Det er slike tap som gjør at vi ikke vinner ligaen. HVERT år. Såklart iår var det første nederlaget, og utrolig nok skulle det komme mot Reading. Slikt skjer, men vi må passe på å ikke tape mange slike kamper, såpass at vi ikke mister altfor mange poeng at vi henger etter toppen.

Lenke til kommentar
Å si at Momo ikke sender en eneste riktig pasning er så tåpelig at jeg blir matt i sjelen. Gidder ikke kommentere noe så tilbakestående en gang.

 

 

Igjen så gjelder det å ikke ta alt som sies bokstavelig!!

 

du kan ikke komme unna at momo hadde veldig mange feilpasninger, og det er som blir sagt med dette.. Trodde da du skjønte dette istedenfor å legge ut noe slikt...

 

Hvis du du blir matt i sjelen av å ikke kunne innrømme at mannen hadde enormt mye pasningsfeil har du et lite problem ;)

 

OG jeg er enig med deg, momo bør blir solgt. Men ikke på grunn av denne kampen alene, men vil ikke si at denne kampen kom han til gode

Lenke til kommentar
Han hadde ikke enormt mye feilpasninger i denne kampen. Du kan påstå at jeg har så mange problemer du bare vil, men jeg har fortsatt rett.

Forstår ikke hvordan du kan påstå at han ikke hadde mange feilpasninger? Jeg tror kanskje han hadde en pasning som kom frem til målet, og det er seriøst..

 

wh1te, du klarer nok ikke å prate deg unna denne, siden det er snakk om harde fakta.

Lenke til kommentar

Tror at dere bør kule ned litt ;) Selv om Liverpool spilte elendig idag betyr det ikke at Liverpool er ute av gullkampen og er et elendig lag!

 

I året synes jeg at Liverpool har begynt å spille litt spennende enn de pleide, spesielt de siste kampene bortsett fra Reading :p Husk at Liverpool har faktisk lagd flere mål per kamp enn ManU og Chelsea som har "superspisser". Gullhåp er ikke ute for Liverpool, jeg tror at de KAN fortsatt vinne serien blant Arsenal, Chelsea og ManU.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...