Svantekiller Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Når en person ikke klarer å slå 1 eneste pasning så kan det ikke bli 6 på en børs!! 3 er rettgferdig!! + for innsats --- på balltap på balltap.. han er jo et angrep alene! for Reading ja Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Uenige er det lov å være Sant! "Rafa misfornøyd med avgjørelser", trodde faktisk han skulle ta til litt fornuft, og ta litt av skylden selv der, men ikke. Nå ser vi frem til Marseille kampen, og der er BARE seier godt nok! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Når en person ikke klarer å slå 1 eneste pasning så kan det ikke bli 6 på en børs!! 3 er rettgferdig!! + for innsats --- på balltap på balltap.. han er jo et angrep alene! for Reading ja Husk på at de fleste engelske kampbørser ink liverpool.no sin går fra 4-10. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Når en person ikke klarer å slå 1 eneste pasning så kan det ikke bli 6 på en børs!! 3 er rettgferdig!! + for innsats --- på balltap på balltap.. han er jo et angrep alene! for Reading ja Husk på at de fleste engelske kampbørser ink liverpool.no sin går fra 4-10. Kanskje jeg misforsto den, men Sissoko fikk jo 3 på børsen idag? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Au, ja da er jeg enig i at 6 er litt for høyt . Trodde virkelig børsen deres gikk fra 4 jeg, sorry. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Når en person ikke klarer å slå 1 eneste pasning så kan det ikke bli 6 på en børs!! 3 er rettgferdig!! + for innsats --- på balltap på balltap.. han er jo et angrep alene! for Reading ja Husk på at de fleste engelske kampbørser ink liverpool.no sin går fra 4-10. Kanskje jeg misforsto den, men Sissoko fikk jo 3 på børsen idag? Er enig likevel jeg på en skala fra 4 - 10 å var han 3 Neida. Men alle spilte vel under pari idag.. og med noen avgjørelser mot oss og en Carra som jeg mistenker ikke hadde hodet helt på riktig plass så skjer dette Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 og en Carra som jeg mistenker ikke hadde hodet helt på riktig plass så skjer dette Skjønner ikke hvorfor Carra gjorde det! Han VET at han ikke måtte få gult, og så gjør han det.. Rart.. Men men. Nok om Reading kampen.. Blir egentlig bare irritert når vi snakker om den.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Å si at Momo ikke sender en eneste riktig pasning er så tåpelig at jeg blir matt i sjelen. Gidder ikke kommentere noe så tilbakestående en gang. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Å si at Momo ikke sender en eneste riktig pasning er så tåpelig at jeg blir matt i sjelen. Gidder ikke kommentere noe så tilbakestående en gang. Var ikke langt unna iallfall. Skulle likt å sett statistikker på hvor mange prosent feilpasninger han hadde idag. I tillegg at han i fundamentet suger å sette pasninger er dette en veldig dårlig kombinasjon med å ha en dårlig dag.. Håper Benitez selger han. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Håper Benitez selger han. Det er jeg enig i, men det er ikke pga. kveldens kamp. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det vi kan håpe på er hvert fall at spillerne blir så forbanna over egne prestasjoner, dommeren og resultatet at de nedsabler Marseille på tirsdag og sikrer avansement. Det er jævlig viktig økonomisk sett, og ikke minst sportslig. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Utrolig typisk at Liverpool taper rett etter at Arsenal har avgitt poeng og vi kunne nærmet oss toppen, isteden får de enda ett poeng forsprang. Men får prøve å riste av meg skuffelsen nå, og heller satse på at Middlesbrough er i stand til å gi Arsenal sjokk i morra. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Veldig synd med tap i dag, særlig mot Reading som er ett lag vi bør slå. Men vi kan ikke gjøre annet enn å se fram mot Marseillekampen, der vi MÅ vinne. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det er slike tap som gjør at vi ikke vinner ligaen. HVERT år. Såklart iår var det første nederlaget, og utrolig nok skulle det komme mot Reading. Slikt skjer, men vi må passe på å ikke tape mange slike kamper, såpass at vi ikke mister altfor mange poeng at vi henger etter toppen. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Å si at Momo ikke sender en eneste riktig pasning er så tåpelig at jeg blir matt i sjelen. Gidder ikke kommentere noe så tilbakestående en gang. Igjen så gjelder det å ikke ta alt som sies bokstavelig!! du kan ikke komme unna at momo hadde veldig mange feilpasninger, og det er som blir sagt med dette.. Trodde da du skjønte dette istedenfor å legge ut noe slikt... Hvis du du blir matt i sjelen av å ikke kunne innrømme at mannen hadde enormt mye pasningsfeil har du et lite problem OG jeg er enig med deg, momo bør blir solgt. Men ikke på grunn av denne kampen alene, men vil ikke si at denne kampen kom han til gode Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Han hadde ikke enormt mye feilpasninger i denne kampen. Du kan påstå at jeg har så mange problemer du bare vil, men jeg har fortsatt rett. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Selvfølgelig bør ikke Sissoko selges på grunn av denne kampen, folk må ikke misforstå og tro vi (eller hvert fall jeg) mener det. Er mer det at han ikke har prestert noe som kan kalles "godt" siden tidlig forrige sesong ... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Han hadde ikke enormt mye feilpasninger i denne kampen. Du kan påstå at jeg har så mange problemer du bare vil, men jeg har fortsatt rett. Forstår ikke hvordan du kan påstå at han ikke hadde mange feilpasninger? Jeg tror kanskje han hadde en pasning som kom frem til målet, og det er seriøst.. wh1te, du klarer nok ikke å prate deg unna denne, siden det er snakk om harde fakta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg prøver ikke å prate meg unna noe som helst. Jeg sier det som det er. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Tror at dere bør kule ned litt Selv om Liverpool spilte elendig idag betyr det ikke at Liverpool er ute av gullkampen og er et elendig lag! I året synes jeg at Liverpool har begynt å spille litt spennende enn de pleide, spesielt de siste kampene bortsett fra Reading Husk at Liverpool har faktisk lagd flere mål per kamp enn ManU og Chelsea som har "superspisser". Gullhåp er ikke ute for Liverpool, jeg tror at de KAN fortsatt vinne serien blant Arsenal, Chelsea og ManU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå