Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Roteringssynder? For noe piss. Rafa ville starte offensivt. Hvem andre skulle han brukt mener dere? Tre sentrale midtbanespillere og tre spisser. Jeg skjønner godt at folk gjerne ville sett Babel fra start, men det er det eneste.

 

Men ikke sats neste søndag mot United, for dem kommer til å gruse dere i filler ;)

 

Skal huske å tråkke deg ned i søla neste gang du ligger nede. Det blir vel ikke så lenge til regner jeg med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hobbs sine klareringer gikk for øvrig til motstanderen 90% av tiden, men det var ikke det verste i dag.

 

Nei? Hobbs er ekstrem på klareringer. Jeg er dødsfornøyd med ham. Vi trenger absolutt ikke ny midtstopper.

Mulig han vanligvis er god på klareringer, men ikke i dag, og det får du meg ikke til å tro uansett.

Og det med ny midtstopper har jeg aldri sagt noe om.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Du får prøve, Wh1te ;)

 

Prøve? Tror du dere vinner resten av kampene i serien i år?

 

Akkurat nå hadde det vært fint med en ampull fra Equilibrium for å døyve følelsene litt. Nei, vent, jeg har jo øl.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det kommer fortsatt nok av kamper hvor dere blir slått fremover. Jeg tror vi slår dere på søndag, men jeg begynner ikke å grine hvis vi ikke gjør det. Det er tross alt den vanskeligste kampen vi har i sesongen. Spesielt med den labre hjemmeformen vår.

Lenke til kommentar

Herregud. Er uten ord.

 

Som mange har sagt Sissoko og Crouch kan for min del gå på free-transfer eller til reservelaget. De fortjener ikke plass i Liverpool, aboslutt ikke!

 

Samtidig som jeg har mistet tålmodigheten for de to, mister jeg tålmodigheten for Benitez! Vi driver ikke med noe miniputt-lag hvor alle skal spille, det virket nesten slik ettersom han bruker Crouch og Sissoko. Herreguud!

Greit vi har viktig kamp på tirsdag, og skal spare spillere, men vi må da faen meg klare å stille et såpass lag til å slå Reading, og hvorfor kan vi ikke stille med nesten samme lag som vi har vunnet 5 strake kamper med?

 

Neida, skjønner jo at Rafa har utrolig mye genistreker på lur, og det viste han jo absolutt idag. Spesielt det med å bytte ut en USKADET Torres på 1-2 syntes jeg var genialt! Den likte jeg veldig godt!

 

Nei, blir garanter flamet nå, men UT MED RAFA FOR HELVETTE, og få inn en skikkelig manager som har litt baller, og som faktisk gir spillerne lov til å sitte oppe om natten å se boksekamp. Herregud!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nei, blir garanter flamet nå, men UT MED RAFA FOR HELVETTE, og få inn en skikkelig manager som har litt baller, og som faktisk gir spillerne lov til å sitte oppe om natten å se boksekamp. Herregud!

 

Haha, hadde du toppet laget mot Reading som aldri har vunnet en toppkamp i hele klubbens historie? Hvem skal erstatte Rafa mener du? I PL er det bare managere av Wenger og Fergusons kaliber som er verdige å lede klubben vår og Rafa er tilfeldigvis av det kaliberet.

Lenke til kommentar
Nei, blir garanter flamet nå, men UT MED RAFA FOR HELVETTE, og få inn en skikkelig manager som har litt baller, og som faktisk gir spillerne lov til å sitte oppe om natten å se boksekamp. Herregud!

 

Haha, hadde du toppet laget mot Reading som aldri har vunnet en toppkamp i hele klubbens historie? Hvem skal erstatte Rafa mener du? I PL er det bare managere av Wenger og Fergusons kaliber som er verdige å lede klubben vår og Rafa er tilfeldigvis av det kaliberet.

Ja, hvorfor ikke? Reading burde jo absolutt sees på som en reel motstander, som de faktisk viste idag.

 

Aktuelle managere er som jeg kommer på i farta, Fabio Capello og Jose Mourinho! Tror de hadde tort å starte med samme lag 2 ganger på 2 kamper. Benitez eier jo ikke sans for ja, baller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Så vi skal stille med toppet lag i tre kamper på litt over en uke? Har du spilt fotball selv, egentlig? Vet du hvor tungt det er å mobilisere alt du har så ofte?

Lenke til kommentar
Vet ikke om det vil hjelpe å bytte manager etter hvert tap...

Det hadde vi faktisk ikke treng om vi hadde byttet manager. For å si det slik, Benitez har vært flink med å kjøpe spillere, og han skal ha litt av æren for Liverpools "suksess", men Liverpool har en såpass bra lag nå at vi burde forvente iallfall topp 3 iår.

Lenke til kommentar

Rafa er god nok, og jeg vil si at denne kampen ikke er hovedsakelig hans skyld. Spillerene har mye å takke seg selv for, og dommeren gjorde noen ting som kunne ha endret kampbildet, hadde de blitt gjort anderledes...

 

Så, vi får satse på at Rafa får laget til å løfte seg til neste kamp mot United , og at Torres og Gerrard er/blir friske til den kampen...

Lenke til kommentar
Så vi skal stille med toppet lag i tre kamper på litt over en uke? Har du spilt fotball selv, egentlig? Vet du hvor tungt det er å mobilisere alt du har så ofte?

Ja, spiller fotball selv og vet det er tungt, men han er jo altforr snill med spillerne. Som jeg sier, skulle jo tro han driver med miniputtlag.

 

Rafa er god nok, og jeg vil si at denne kampen ikke er hovedsakelig hans skyld. Spillerene har mye å takke seg selv for, og dommeren gjorde noen ting som kunne ha endret kampbildet, hadde de blitt gjort anderledes...

 

Så, vi får satse på at Rafa får laget til å løfte seg til neste kamp mot United , og at Torres og Gerrard er/blir friske til den kampen...

Rafa er jo en "okei" manager, men har gjør mange helt komplette idiotiske moves som verken jeg eller fårhåpentligvis dere heller ikke følger helt med..

Lenke til kommentar

Benitez skal ingen steder. Man kan gjerne si at valgene hans i dag ikke var 100%, men man må gjøre det når vi har to kamper til som tross alt er viktigere på en uke. Og laget vi stiller i dag skal vinne mot Reading uansett, så det står minst like mye på spillerne. Til og med mange av de "faste" spillerne var under pari i dag. Det er flere enn de elleve førstevalgene som skal kunne vinne en fotballkamp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvorfor klager dere egentlig på Rafa når det helt klart er laget sin feil? Spillerne var ikke gode nok, det er ikke verre enn det. Vi kan ikke forvente at Rafa skal dra frem det beste i hver enkelt til hver eneste kamp.

 

Jeg håper ikke han får for mye pes for byttet av Gerrard, selv om det kanskje var litt merkelig.

 

IN RAFA WE THRUST!

 

Hehe, den var litt morsom :)

Lenke til kommentar
Hvorfor klager dere egentlig på Rafa når det helt klart er laget sin feil? Spillerne var ikke gode nok, det er ikke verre enn det. Vi kan ikke forvente at Rafa skal dra frem det beste i hver enkelt til hver eneste kamp.

 

Jeg håper ikke han får for mye pes for byttet av Gerrard, selv om det kanskje var litt merkelig.

 

IN RAFA WE THRUST!

 

Hehe, den var litt morsom :)

Byttet av Gerrard var jo ikke merkelig ettersom han fikk seg en smell. Det jeg ikke forstår er hvorfor han ikke bytter Sissoko?! Han er jo rett og slett udugelig!

 

Og nå kan vi vel forvente at Kewell er klar fra start?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...