Whiteshit Skrevet i går, 20:48 Del Skrevet i går, 20:48 Tydeligvis litt fuzzy på regelverket. Korleis er ikkje det der straffe? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet i går, 20:48 Del Skrevet i går, 20:48 Whiteshit skrev (Akkurat nå): Tydeligvis litt fuzzy på regelverket. Korleis er ikkje det der straffe? Nvm det var blåst Lenke til kommentar
Cappo Skrevet i går, 22:16 Del Skrevet i går, 22:16 (endret) Vet du hva, fuck Everton. Sånn helt seriøst. Det er jo helt utrolig at Mac Allister ikke blir alvorlig skadet. Den taklinga til Tarkowski er så stygg, med så mye kraft og beinet høyt over bakken. Og så blir det bare gult? Er jo faen meg noe av det klareste røde jeg har sett på en stund. Er jo rett og slett en livsfarlig takling. Og det er fullstendig irrelevant med ting som "først på ball" og "ønsker ikke å ødelegge kampen med tidlig rødt kort" argumenter. Han skulle hatt rødt kort, enkelt og greit. Til og med Moyes innrømmer jo at de var heldige som slapp unna. Det sier vel kanskje sitt? Endret i går, 22:17 av Cappo 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Tierney i VAR-bua. Det var jo overraskelse 😃 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Nå har jeg sett den situasjonen igjen, i slow-mo, og fra forskjellige vinkler. Jeg hadde hatt veldig lyst til å høre hva folka (Tierney) i bua sa/begrunnet det med at det IKKE er rødt. Fot en halvmeter over bakken Strakt bein Knotter først Ikke forsøk på å ikke gjennomføre taklingen etter å ha truffet ball ??? 1 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Det er noe med signalet som sendes, at taklinger som potensiellt kan ende en kareiere er helt innafor. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden (endret) Er det rart jeg er dritt lei fotball, dømming kan ikke ha vert så dårlig før? Uansett det fikk en ny sjanse i høst, da det er blitt litt bedre, men jaggu slå de ikke til igjen, han jækla Pickford og, rene Joey Barton. Kan man knekke foten på noen?, det var blåst..... Endret 12 timer siden av guttorm Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Tragikomisk dømming. 3 situasjoner jeg ikke skjønte en pøkk av: 1. Overfallet på MacAllister. Er ikke noe å diskutere, selve blinde bestemødre ser at det der er rødt. 2. Pickford vs. Darwin. Darwin ender opp med gult for "unsportsmanlike behaviour" for å rulle tilbake på matta. Men å takle sånn som Pickford gjorde det får ingen konsekvenser"fordi det var blåst"? Kan man dra til noen også hvis det er blåst? Hvor går grensa. Fucking ridiculous. 3. Blåser av for frispark til oss etter corner når vi er basically 2 mann gjennom på mål mot 1 forsvarer. Hvorfor i helvete ikke "play on"? Klar fordel av ballen. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg fortsetter å bli forundret over hvor ræva dommerkvaliteten er i England når jeg får det bevist nesten hver jævla kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå