ili Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden 2 minutes ago, Whiteshit said: 3 corners. Alle på Dan Burn. Ei varsla katastrofe. Og mini som ble skubbet vekk som ei filledukke hver gang. På skåringen så prøvde han ikke en gang. At det ikke ble fikset på er fryktelig dårlig av vvd/slot Lenke til kommentar
""" Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Whiteshit skrev (16 minutter siden): 3 corners. Alle på Dan Burn. Ei varsla katastrofe. Det var nok varslet, men det har ikke fungert ført nå. Tvert i mot har det vært en sikker måte å gi bort ballen på. Dan Burn på offensive dødballer er faktisk noe av det svakeste jeg har sett av en spiller offensivt i hele mitt liv, og jeg kan ikke fatte og begripe at det funka i dag. Men Newcastle er som regel katastrofe i 2. omgang, så det blir nok en relativt komfortabel seier til Liverpool. Newcastle legger seg bakpå, forsvarer seg dårlig og gir bort ballen på repeat. Det har vært oppskriften i 18 måneder når man har gått inn til pause med en ledelse, og det fungerer svært sjeldent. Eneste grunnen til at Newcastle har plukka poeng på den måten er at nivået i PL er skremmende lavt. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Har ingen god følelse for denne kampen eller andre omgang. Tipper vi stanger til fløyta blåser. Håper jeg tar feil Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden """ skrev (4 minutter siden): Det var nok varslet, men det har ikke fungert ført nå. Tvert i mot har det vært en sikker måte å gi bort ballen på. Dan Burn på offensive dødballer er faktisk noe av det svakeste jeg har sett av en spiller offensivt i hele mitt liv, og jeg kan ikke fatte og begripe at det funka i dag. Men Newcastle er som regel katastrofe i 2. omgang, så det blir nok en relativt komfortabel seier til Liverpool. Newcastle legger seg bakpå, forsvarer seg dårlig og gir bort ballen på repeat. Det har vært oppskriften i 18 måneder når man har gått inn til pause med en ledelse, og det fungerer svært sjeldent. Eneste grunnen til at Newcastle har plukka poeng på den måten er at nivået i PL er skremmende lavt. "Ok" Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Da var det over. Gratulerer Newcastle som ville det mer. Får håpe Liverpool ikke roter bort ligaen også etter å ha rotet bort alt det andre. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Det er faktisk heilt patetisk dårlig... Kjem ikkje over midten til tider. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Og no er Newcastle plutselig alle italienske med skader siste 30 min Lenke til kommentar
toreae Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Lysten til å vinne ser ut til å mangle. Lenke til kommentar
ili Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Salah har ikke vært den samme under ramadan. Og når han spiller dårlig så ser du hvor tannløse vi kan være i angrep Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden (endret) ili skrev (8 minutter siden): Salah har ikke vært den samme under ramadan. Og når han spiller dårlig så ser du hvor tannløse vi kan være i angrep Hjelper jo ikke at Slot som Klopp lar han bli på banen. Og da ofrer en annen spiller i stedet når bytter gjøres. Uansett, dårlig timing på ramadan. 😛 Newcastle vinner fortjent. De hadde mye mer lyst på seier enn Liverpool. Endret 3 timer siden av Cappo Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Fortjent. Gratulerer til Newcastle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå