Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tragedien deres. Er du det 21. århundrets Shakespeare eller? :)

Driver med ham på skole akkurat nå faktisk, men 21. århundrets Shakespeare er jeg ikke.

 

Det som er tragedien kommer nå:

 

-To mulige skader på to av nøkkelspillerene våre

-En elendig dommer

-Sissoko og Crouch

-Et fælt resultat på en noskå dårlig kamp fra vår side

 

"Dagens matchvinner tar fløyta til munnen, og blåser for full tid!"

 

Absolutt dagens matchvinner...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Greier du le i all tragedien vår? Jeg holder på å skade noe, samtidig som jeg kaldsvetter...

 

 

Det er viktig å ta det med fatning... Klart at noen pils har hjort humøret litt lettere :)

 

Men dette var en parodi av en fotballkamp.. Nesten slik at håndball og klesvask hørtes fristende ut...

 

Det er vel slik at midtuken lå på alle mann.. Bortsett fra crouch og sissoko det er ikke bedre

Lenke til kommentar

Konklusjon: Sissoko og Crouch må bort. Vi kan antakelig aldri vinne noe når disse to har innflytelse på troppen.

 

Dagens negative: Omtrent alt. Laget, dommeren (når begynte FA å ansette folk som nettopp har gått ut fra VGS og antakelig er mest interessert i basketball som dommere?), skadesituasjoner på Gerrard og Torres, Crouch og Sissoko ...

 

Dagens positive: Hvis vi vinner mot Man Utd er vi "back on track". Men det blir vanskelig, og vi pleier ikke akkurat å ha superresultater mot de andre topplagene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det er greit nok at det er et tragisk resultat, men gi nå faen i å være tragiske supportere da.

 

Vi surfet på en fin bølge og alle visste at det måtte ta slutt en gang. Fint at vi får en reality-check før Marseille-kampen synes jeg. Jeg kjenner at jeg blir litt provosert over supportere som føler seg helt fortapt etter et tap. Sesongens første tap forresten. Hva er problemet? Hoppet United-supportere fra høye bygninger sist helg når de tapte mot Bolton? Nope.

 

Aksepter et tap. Vi spilte helt jævlig.

Lenke til kommentar
Konklusjon: Sissoko og Crouch må bort. Vi kan antakelig aldri vinne noe når disse to har innflytelse på troppen.

 

Dagens negative: Omtrent alt. Laget, dommeren (når begynte FA å ansette folk som nettopp har gått ut fra VGS og antakelig er mest interessert i basketball som dommere?), skadesituasjoner på Gerrard og Torres, Crouch og Sissoko ...

Helt enig. Hvis vi får solgt disse uten tap (med tanke på hva vi kjøpte de for) så er jeg fornøyd. Har ingenting å gjøre på laget.

 

Utrolig skuffa nå. Her hadde vi en førsteklasses mulighet til å nærme oss toppen, men kaster bort alt med en prestasjon langt under pari.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Ja, jeg tapte 1000 spenn på oddsen, Raste. Det er kjipere med tap for laget enn å tape de 50 kronene jeg satset. Vinner de igjen på søndagskampene :) Det er bare penger og jeg er bare en fattig student.

 

SasaB: Ja, tragiske. Jeg har ikke lest de siste sidene og jeg sikter ikke til noen spesielle, jeg bare kommer med en oppfordring. Jeg er så klart irritert over tap, men det er ingen andres feil enn vår egen. De vant 3-1.

Lenke til kommentar
Finurlig at folk begynner å whine på Sissoko etter denne kampen. Han var jo i hvert fall topp 5 på laget.

Den femte minst dårlige spilleren?

 

Sissoko gjør ikke en dritt, han vinner noen baller og somler de bort to seskunder etterpå, og det har han gjort hele sesongen. Tålmodigheten tar slutt. At hele laget ikke presterer i dag gjør det ikke bedre for Sissoko, de andre har i det minste bidratt med noe i løpet av sesongen så langt.

Lenke til kommentar
Det er greit nok at det er et tragisk resultat, men gi nå faen i å være tragiske supportere da.

 

Vi surfet på en fin bølge og alle visste at det måtte ta slutt en gang. Fint at vi får en reality-check før Marseille-kampen synes jeg. Jeg kjenner at jeg blir litt provosert over supportere som føler seg helt fortapt etter et tap. Sesongens første tap forresten. Hva er problemet? Hoppet United-supportere fra høye bygninger sist helg når de tapte mot Bolton? Nope.

 

Aksepter et tap. Vi spilte helt jævlig.

Vi hadde noen lyspunkt som skuddet til gerrard i tverrliggeren og kewell-løpet men ellers var det labert. Dommeren var ikke bra i det hele tatt, men med tanke på hvem som spilte best i dag er resultatet på sin plass. Jeg må bare gratulere Reading med seieren. Det var en flott kamp fra deres side, og Liverpool har ikke annet å gjøre enn å skjerpe seg til neste kamp og prøve å spille fornuftig fotball. Hobbs sine klareringer gikk for øvrig til motstanderen 90% av tiden, men det var ikke det verste i dag.

Endret av danno_O
Lenke til kommentar

Dommer'n ødela relativt mye av kampen, men Benitez må også påta seg mye av skylden. Nå var det tilbake til gamle synder med altfor mye rotering og merkelige valg. Når alle andre kan se at Sissoko og Crouch suger i kamp etter kamp, hvordan kan det da være mulig å benytte disse fra start? I tillegg ble våre to, kanskje tre beste spillere byttet ut! Kanskje pga skade, men laguttaket fra starten var uansett under all kritikk. Hvis Torres og Gerrard i tillegg ble skadet nå, er jeg ikke akkurat optimistisk til det som skjer neste uke...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hobbs sine klareringer gikk for øvrig til motstanderen 90% av tiden, men det var ikke det verste i dag.

 

Nei? Hobbs er ekstrem på klareringer. Jeg er dødsfornøyd med ham. Vi trenger absolutt ikke ny midtstopper.

Lenke til kommentar
Ja, jeg tapte 1000 spenn på oddsen, Raste. Det er kjipere med tap for laget enn å tape de 50 kronene jeg satset. Vinner de igjen på søndagskampene :) Det er bare penger og jeg er bare en fattig student.

 

SasaB: Ja, tragiske. Jeg har ikke lest de siste sidene og jeg sikter ikke til noen spesielle, jeg bare kommer med en oppfordring. Jeg er så klart irritert over tap, men det er ingen andres feil enn vår egen. De vant 3-1.

Men ikke sats neste søndag mot United, for dem kommer til å gruse dere i filler ;)

 

Liverpool supportere, ikke syt og klag på dommeren. Greit at dommeren tok litt for mye feil i dag.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...