Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen få dager til tre av Liverpools beste spillere kan forhandle fritt med andre klubber, håper det er siste gang vi opplever noe sånt. Veldig nysgjerrig på hva Salah krever og hva klubben tilbyr når Salah sier de er langt fra å bli enige. Salah er verdens beste spiller nå, på vei mot sin beste sesong i karrieren, det er klart han har veldig gode forhandlingskort. Så har han allerede en veldig god lønn - krever han lønnsøkning? Mener Liverpool han allerede har nådd lønnstaket deres, eller er de freidige nok til å tilby lavere lønn? Eller er det lengden det går på, Salah vil kanskje ha tre år, mens Liverpool maks vil gi to eller kanskje kun ett år? 

Lenke til kommentar

Eg trur Salah og skjønner at lønna ikkje kjem til å gå høgare enn noverande kontrakt. Sjølv med elleville stats. Han er 32 no, versus...27 sist? ett år er jo merkelig då han vil vere like enorm som Ronaldo og sikkert kunne spele godt fram til 37ish.

To år må no vere minimum. Merkelig at Trent har lyst å kast vekk legendestatus også.

Lenke til kommentar
Whiteshit skrev (8 timer siden):

Merkelig at Trent har lyst å kast vekk legendestatus også.

Det er litt tøft å akseptere. Uansett hvor kjipt det var, så var det ikke vanskelig å forstå Gerrard da han vurderte Chelsea, eller Torres da han valgte Chelsea, i en tid hvor Liverpool aldri virket å kunne etablere seg i toppen. Det skjer ikke at klubbene beholder spillere som ikke presterer av lojalitet, men vi har samtidig en forventning om at spillerne skal være lojale når de får bedre tilbud. Gerrard ble til tross for at han hadde langt bedre muligheter til å vinne pokaler i andre klubber. Hadde han vært i Trents posisjon, som var så heldig å komme opp under Klopp, vant alt som er å vinne med Liverpool i ung alder, så hadde nok Gerrard aldri vurdert noen andre. Trent sa vel noe sånt som at han var bekymret for å bli en spiller som kun vant i ung alder, implisitt er han bekymret for at Liverpool ikke skal vinne noe fremover. Det er merkelig, for Liverpool har vært i flere CL-finaler og knepene andreplasser i PL de siste årene. Nå er Liverpool suverent på topp i både PL og gruppespillet i CL. Real er godt nede på tabellen i CL og andreplass i La Liga. Sånn det står nå ville han gått til en dårligere klubb. 

Lenke til kommentar
wampster skrev (5 timer siden):

Lurer på hva lønnskravet til Salah er ettersom han sier han og klubben er langt fra hverandre. 

Tror det mest handler om antall år på kontrakten. Ikke nødvendigvis at han har skyhøye krav.

Salah vet jo hvordan systemet er og i og med at han ønsker å bli så tror jeg ikke han forlanger noe han egentlig vet han ikke vil kunne få.

Mye mulig Salah ønsker seg 4-5 år, mens Liverpool tilbyr 1-2 år. Det vil jeg klassifisere som langt unna. Dog jeg tror 3 år kunne vært ok for begge parter.

Når det gjelder Trent så vet jeg sannelig ikke. I følge medier med peiling i England så har han visstnok ikke elleville lønnskrav, men snarere under det Van Dijk og Salah har idag.

Så da må det stå på noe annet. At han ønsket å se hvordan det var under Slot. At han ønsker å høre om klubbens ambisjoner og aktivitet på overgangsmarkedet. Og kanskje han til og med ønsker å se om Liverpool er villige til å gi to av de beste spillerene i klubben nye kontrakter til tross for å ha passert 30 år.

Lenke til kommentar

Tenker at Salah som småbarnsfar ikke ønsker å flytte på seg. Har jo god lønn så tenker det står på lengden på kontrakten.

Liverpool har jo generelt vært VELDIG forsiktig med kontrakter til dem over 30 år. så å signere Salah til 5 mill i uka i 3 år sitter laaangt inne.

Virgil ordner seg nok.

TAA er jeg mest skeptisk til, selv om han er viktigst å beholde. Han er i alderen hvor man er på leting etter nye utfordringer OSV. ut på eventyr og sånnt. Har som ung spiller vunnet alt med Liverpool. Kanskje han er lei av å bo hele livet et sted hvor det for det meste regner :) Eller så liker han å bo nært familie og venner, hvem vet.

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...