Alkan Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Oi, Arsenal taper også poeng! La oss heie på Tottenham etterpå 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 9. desember Del Skrevet 9. desember leifeinar skrev (På 7.12.2024 den 9:53 PM): Gikk dårlig i andre United campen også Fortsetter det slik er Arsenal laget vi blir å kjempe mot. Tror ikke Chelsea etår løpet ut. No må ikkje du jinxe. Chelsea har jo på papiret det sterkaste stallen - i rein mengde iallefall. Skader vil ikkje påvirke dei i like stor grad, sjølv om eg og trur jo dei vil lide om type Palmer ryker på en smell over et par mnd. Chelsea kan fort og vere en dark horse i det her løpet - og det er dei kanskje mest av alt fordi kanskje ingen forventa det - iallefall ikkje eg. 😃 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. desember Del Skrevet 9. desember Hadde egentlig ventet at Arsenal og City skulle krige i toppen. Ja Chelsea kan fort få problem om Palmer skader seg, men syns vi ogs har blitt vel avhengige av Salah og Gravenberch. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 12. desember Del Skrevet 12. desember Henry vs Salah stats - litt fleire straffer på Salah enn Henry, men Henry som blir sett på av mange som tidenes speler i PL. Her ser en altså ka Salah kan skilte med i form av lignande statistikk. Mohamed Salah at Liverpool (2017-) Games: 370 Starts: 336 Sub Appearances: 34 Goals: 226 Assists: 101 Penalties scored: 37 Minutes per goal: 132.2 Minutes per non-penalty goal: 158.0 Minutes per goal or assist: 91.3 Thierry Henry at Arsenal (1999-2007) Games: 370 Starts: 337 Sub Appearances: 33 Goals: 226 Assists: 93 Penalties scored: 26 Minutes per goal: 134.3 Minutes per non-penalty goal: 151.8 Minutes per goal or assist: 95.2 2 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 15. desember Del Skrevet 15. desember Er det på tide å finne en ny up and coming venstreback som kan være førstevalget? En som Liverpool kan få glede av i mange, mange år fremover. Føler Robertson har vært på hell en stund nå og ikke bare denne sesongen. Og det er også begrenset hvor mange flere sesonger han bør være førstevalget. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet mandag kl 10:59 Del Skrevet mandag kl 10:59 Sjølv om eg skjønner kor du vil hen så var Robertson også kåra til MotM i midtveka mot Girona, så ikkje heilt så svart som mange vil ha det til. At han kanskje ikkje er like god som han var for et par tre fire sesonger sidan - godt mulig. Så eg er ikkje fremmed for å hente inn friskt blod, men det brenner også andre plasser spesielt i bakre rekker med stopper og til dels høgreback om Trent skulle reise til Madrid. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet mandag kl 15:27 Del Skrevet mandag kl 15:27 Whiteshit skrev (4 timer siden): Sjølv om eg skjønner kor du vil hen så var Robertson også kåra til MotM i midtveka mot Girona, så ikkje heilt så svart som mange vil ha det til. At han kanskje ikkje er like god som han var for et par tre fire sesonger sidan - godt mulig. Så eg er ikkje fremmed for å hente inn friskt blod, men det brenner også andre plasser spesielt i bakre rekker med stopper og til dels høgreback om Trent skulle reise til Madrid. Ikke nødvendigvis slik at jeg vil ha han vekk umiddelbart, men mer at jeg ikke ønsker at vi skal gå i samme fella som City og vente for lenge med å hente inn erstattere. Men ja, det kan bli mye rokkeringer i bakre rekker foran neste sesong. Og jeg må jo innrømme at jeg blir litt skuffet om Alexander-Arnold velger å dra. Jeg kunne skjønt det før Klopp sin tid, men nå har Liverpool tross alt blitt et topplag igjen. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet mandag kl 16:25 Del Skrevet mandag kl 16:25 Er nok for heftig for Robertson å spille hver kamp. Trenger å få Tsimikas tilbake i form. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå