Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner vel egentlig å føle at Trent er tapt ja.
Personlig har jeg aldri skjønt hva som er så spennende med Real Madrid. Akkurat nå føler jeg mer at de gjør det tidevis bra mer til tross for enn på grunn av alle stjernespillerne de har.

F.eks ut i fra hva slags spillere de allerede har ville Haaland vært et bedre valg for Real Madrid enn Mbappe, fordi han er noe annet enn de allerede har.

Syns jo det er litt rart at de har ventet så lenge. De burde jo ha lagt en ny kontrakt på bordet for 1-2 år siden som de gjør med alle de andre.

Eneste positive her er vel at det foreløpig ikke har vært noen signaler om at han aktivt ønsker å dra.

Vil være en stygg ripe i lakken for klubben om de ikke klarer å forlenge.

Lenke til kommentar

Nå er det vel bare å få fingern ut og få gitt ny kontrakt til Salah. Er det FSG som er gniene? Leste spekulasjoner om at Liverpool ikke har råd til å gi ny kontrakt til Salah, Trent og van Dijk. Hva er det for noe piss? Kjøpt en keeper som ikke trengs på flere år, og en skadeplaget spiss for lommerusk, hvorfor skulle det ikke være penger til å forlenge kontrakten til tre nøkkelspillere. Problemet løses kanskje av at Trent muligens vil til Real, men det bør ikke stå på at Liverpool ikke har råd til å forlenge med alle tre. 

Lenke til kommentar
knipsolini skrev (På 3.11.2024 den 9:19 PM):

Er det FSG som er gniene? Leste spekulasjoner om at Liverpool ikke har råd til å gi ny kontrakt til Salah, Trent og van Dijk. Hva er det for noe piss?

Kan ikke se at disse 3 spillerne skal være en utgift for klubben, vil tro de betaler for seg selv med alt de bidrar med.

Tenker at VVD blir.

Salah med barn som er etablert i Liverpool, ønsker nok en lengst mulig kontrakt. Antagelig en som er legere enn FSG ønsker å tilby. 

TAA er nok i alderen der det lokker med nye eventyr.

Lenke til kommentar

Tenker Salah bør få tilbud om to års forlengelse, han er vel 33 år når kontrakten går ut. Vet ikke hva som foregår i kulissene, håper det er forhandlinger på gang, etter kampen på OT meldte vel Salah at han ikke hadde hørt noe og la press på klubben.

Van Dijk er året eldre, men kan se for meg at han holder det fint gående noen år til, mye kvalitet i lederskapet hans også.

Trent er jeg usikker på, skuffet over kommentarene hans den seneste tiden. Redd han vil bort, og da er det ikke mye å få gjort. Mange eksempler på store spillere som har spolert karrieren etter å ha forlatt Liverpool, Trent bør vurdere det i valget. Han er velsignet med å komme inn i en storhetstid for Liverpool hvor han har vunnet alt som er av betydning å vinne i ung alder, må være bittert for Gerrard hva han akkurat gikk glipp av. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...