Hewitt Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Du så jo at det er noe der, Hobbs skulle jo ut. Det samme regner jeg med var med Torres også, han bytter ikke ut Torres og Gerrard når vi må ha mål. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Hæ igjen! Gerrard ut!!!!! Fy søren, hva er det denne helvetes Benitez driver med! det var egentlig hobbs som skulle ut hvis du hadde fulgt med, ble gjort om i siste sekund. Gerrard har sikkert fått føling på en skade Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Nå gidder jeg ikke se mer på den kampen altså. Fittefaen. er da ingen grunn til å ikke se mer på kampen Neida, ser fortsatt, bare litt forbanna i kampens hete. Vinner neppe dette. Akkurat dette jeg har vært redd for hele tida, og blei ikke bedre når jeg så lagoppstillinga. Helvete altså. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Gerrard spares til tirsdag. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Kewell er ihvertfall positiv. Vi må begynne å bruke ham fast... Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Spørsmålet er selvfølgelig hvorfor han i det hele tatt får starte. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Hva skjer med Stevie G? Er det Beinitez med et "genistrek"? Hvorfor byttes ikke Sissoko ut? Gerrard ble byttet ut fordi det ikke er vits i at spiller denne kampen noe mer!! Det er helt sykt at det går an å prestere så dårlig! da tenker jeg på pool og dommeren..... Men at vi slipper inn 3 mål ER IKKE BRA!! hmm... gerrard med ispose Endret 8. desember 2007 av Svantekiller Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Sorry folks men jeg var å så på håndballkamp, men nå er jeg her. Fantastisk resultat forresten, eneste som mangler nå er gult til Carra Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Sorry folks men jeg var å så på håndballkamp, men nå er jeg her. Fantastisk resultat forresten, eneste som mangler nå er gult til Carra Du så på håndball? You are no man. Carra skulle hatt gult i straffesituasjonen gitt, irriterende. Jeg tror fortsatt Liverpool slår oss til søndagen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Sorry folks men jeg var å så på håndballkamp, men nå er jeg her. Du broderte ikke en duk i samme slengen vel? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Sorry folks men jeg var å så på håndballkamp, men nå er jeg her. Du broderte ikke en duk i samme slengen vel? Nei, jeg vasket faktisk klær... Helt sant faktisk Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg har ikke ord, for verken det ene eller det andre... Lenke til kommentar
mintman Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Det jeg ikke skjønner er at vi har nå hatt flyten i flere kamper med mer eller mindre samme startoppstilling. Så plutselig skal Benitez sette igang med "taktikken" sin, og omrokkere på flere av plassene og en ny formasjon. Dette er for meg helt uforståelig. Endret 8. desember 2007 av gstavdal Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg har ikke ord, for verken det ene eller det andre... Nei, det skjønner jeg godt når de harde fakta om banansplitt kommer frem her... Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Det stusser jeg på også. Merkelig oppstilling i dag, trodde han hadde sluttet med det. Edit: Haha, enda en i treverket jo. Dårlig og uheldig på en gang, flott kamp. Endret 8. desember 2007 av wipy Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Gerrard sitter med ispose fancy startoppstilling kunne fungert dersom marginene ikke hadde vært mot oss: Endret 8. desember 2007 av Darx Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Gerrard sitter med ispose Nå mangler det bare skadde på Torres, så er vi i full gang... Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg har ikke ord, for verken det ene eller det andre... Nei, det skjønner jeg godt når de harde fakta om banansplitt kommer frem her... :!: Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Det jeg ikke skjønner er at vi har nå hatt flyten i flere kamper med mer eller mindre samme startoppstilling. Så plutselig skal Benitez sette igang med "taktikken" sin, og omrokkere på flere av plassene og en ny formasjon. Dette er for meg helt uforståelig. «Ein kan undra seg blå og raud, men svaret legg der berre kjerringa set sine bein.» Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Greier du le i all tragedien vår? Jeg holder på å skade noe, samtidig som jeg kaldsvetter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå