Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Pluss Sepp, Williams og Gomez ut. Begynner å selge unna en god del,tjener grovt i sommer vinduet. Ingen inn da, blir muligens kun Marmardashvili som sendes rett ut til lån. 

 

Så det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi får se utover sesongen når skadene begynner å komme. De får si hva de vil og lage de unnskyldningene de må, men det er i utgangspunktet ikke et godt tegn at det ikke kommer noen nye inn. Jeg forventer ikke så mye denne sesongen.

Lenke til kommentar
Slettet-D7I5Gr2 skrev (3 timer siden):

Pluss Sepp, Williams og Gomez ut. Begynner å selge unna en god del,tjener grovt i sommer vinduet. Ingen inn da, blir muligens kun Marmardashvili som sendes rett ut til lån. 

 

Så det.

Pitaluga og Bajcetic, samt Gordon og McConnell tror jeg bare blir lånt ut, da de trenger fast spilletid for å utvikle seg videre.

Litt usikker på Doak. Syns personlig han burde lånes ut i første omgang og heller selge han neste sesongen om han får en god utlånssesong om de ikke ønsker å beholde han.

Jeg må derimot le av Van den Berg, som hele tiden har klaget over prislappen Liverpool satte på han. Og plutselig så har vi en budkrig mellom Brentford og Leverkusen. Og det ryktes enighet om en avtale med Brentford om en pakke på £25m + £5m.
Så ser ut som Liverpool var fullstendig klar over hva de hadde av verdi.

Gomez tror jeg blir med annet han aktivt sier til ledelsen at han ønsker å dra.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
oOF skrev (3 timer siden):

Vi får se utover sesongen når skadene begynner å komme. De får si hva de vil og lage de unnskyldningene de må, men det er i utgangspunktet ikke et godt tegn at det ikke kommer noen nye inn. Jeg forventer ikke så mye denne sesongen.

Jeg tipper at flere av dem lånes ut, med muligheter til å kalle de tilbake. Så om mange skader skulle oppstå så kan de nok hentes tilbake, slik en så at det ble gjort i fjor var det vel.

Lenke til kommentar

Selvsagt er det alltids en fordel å score tidlig og først.

Det har vært alt for mange kamper hvor Liverpool har måttet jage på for å score de minst 2 målene de treger for å vinne når de slapp inn først. Og slikt tærer selvsagt på litt ekstra.

Ser det nå snakkes om et mulig kjøp av Chiesa for en pris på rundt £15m. Er visst genuin interesse fra Liverpool.

Lenke til kommentar
Cappo skrev (2 timer siden):

Selvsagt er det alltids en fordel å score tidlig og først.

Det har vært alt for mange kamper hvor Liverpool har måttet jage på for å score de minst 2 målene de treger for å vinne når de slapp inn først. Og slikt tærer selvsagt på litt ekstra.

Ser det nå snakkes om et mulig kjøp av Chiesa for en pris på rundt £15m. Er visst genuin interesse fra Liverpool.

Google sier han har signert. Youtube også, https://www.youtube.com/watch?v=JcC_mLoZ8lI

 

FEDERICO CHIESA.jpg

Lenke til kommentar
Whiteshit skrev (22 timer siden):

Virker som Mamardashvili går igjennom no og.

 

Då har vi erstatta en keeper som forhåpentligvis ikkje reiser på noken år, lenge før vi erstatta Fabinho som reiste for 2 år sia? Jaaaada så neida...

Da var han bekreftet.
Ja, Liverpool under Klopp hadde hatt behov for å erstatte Fabinho. Men under Slot har vi to defensive spillere og behovet har dermed blitt redusert drastisk kontra Klopp sin formasjon hvor Fabinho/hans posisjon var mye mer alene om ryddejobben.

Forøverig må det være noe riv ruskende galt her, for tredjedrakten er ikke en styggedom av en annen verden. Den er faktisk veldig stilig. 😛

Lenke til kommentar
Whiteshit skrev (10 timer siden):

No er det snakk om at Bajetic skal enten på lån til Salzburg eller til Barca(?!) - sistnevnte lån med opsjon på kjøp.

Syns det er begynt å bli tynt i rekkene mtp eg håper vi skal vere med å kjempe om titler både innenlands og i europa..

Han gikk heldigvis til Salzburg og Pep. Størst sjanse for spilletid der tror jeg i tillegg så kjenner jo Pep Bajcetic godt fra før.

Barcelona er en trist skue. Tenk å ha så økonomiske problemer at du ikke en gang klarer å låne en spiller med lønnsnivå som Bajcetic.

Forøvrig er Chiesa nå offisielt Liverpool-spiller.

Da syns jeg det bare gjelder å få på plass nye kontrakter for Trent, Van Dijk og Salah.

En ny 5 års på Trent og 2+1 eller 1+1 (altså 1 eller 2 år med mulighet for 1 års forlengelse) på Van Dijk og Salah. Tror det hadde vært greit og relativt lav risiko om de godtok noe sånt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...