KANE2009 Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Slettet-D7I5Gr2 skrev (45 minutter siden): Stikker til Praha. Fin tur det. Blir bra det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Alkan skrev (3 timer siden): Fin by og Enig der. ^^ Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Tynnaste laget (med benk) vi har mønstra i år. Får berre håpe på unggutta då. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar (endret) Mikkemus meg i ræva, dette var forbannede herlig! YNWA!! Endret 25. februar av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Lurer litt på hva dette kostet? La oss håpe det ikke blir noen flere skader ut av dette, men deilig med seier!! 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Imponerende å slå Chelsea med det laget. Jeg tar av meg hatten jeg ikke har og bøyer meg i støvet. Danns ser lovende ut. 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Alkan skrev (12 minutter siden): Lurer litt på hva dette kostet? La oss håpe det ikke blir noen flere skader ut av dette, men deilig med seier!! Lurer på det jeg og. Håper ikke noen flere har fått skader. Gravenberch feiret forøvrig uten krykker. Som Fjørtoft sa: Klopp kids!! Lenke til kommentar
Sebbe Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Kellerher er så jævlig undervurdert 🔥🔥🔥 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Bra kamp av samtlige, ræl kamp av dommer. But you wont keep lfc down. Glad Klopp sikret et nytt trofe før han gir seg, håper virkelig vi har spillere tilbake snart. Tre midtuke-kamper de neste to ukene er rått Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Håper vi fortsatt klarer å finne slike juveler. 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Endo har vært et kupp av dimensjoner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Sa det når han ble hentet, han er akkurat hva klubben trenger Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Jeg syns han så veldig middels ut i de første kampene jeg så han. Men han har spilt seg opp jeg skal gi han den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Endo på krykker også nå. Utrolig. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Satse på at Endo bare er støl og sliten og at det er profylaktisk behandlig. Sitat Jurgen "Endo, han gikk gjennom seremonien med de stiveste beina jeg noensinne har sett" så det sier vel litt. Nesten litt komisk at en såpass kjørt gjeng måtte slite seg opp alle de trappene for medaljer :) Blir også spennede og se hvem som faktisk kan spille på mot Southampton på Onsdag Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Gutta med hjerte i klubben ihvertfall! ❤️ 1 1 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar KANE2009 skrev (12 minutter siden): Gutta med hjerte i klubben ihvertfall! Ser av videoen at Nunez ser frisk ut 😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå