Whiteshit Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Eg tipper Diaz starter, Salah starter kanskje og. Skjønner også at det burde roterast i laget for å kunne holde ut heilt til mai, men er nok stygt redd for at skadene kjem til å lure oss ut av alt av trofeer til slutt. Det blei for mange skader, for tett samla imo. ...og så håper eg at eg tar feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Luton er ikke et dårlig lag selv om man ser på tabellen. Ekstremt bananskall og det er uten de ørten skadene Liverpool har. Sleit oss såvidt til 1-1 mot de sist(bomma på all verdens til sjanser den kampen). Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Tuchel skilt lag med Bayern....heeeeeeelvete... ^^ Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar (endret) Slettet-D7I5Gr2 skrev (2 timer siden): Luton er ikke et dårlig lag selv om man ser på tabellen. Ekstremt bananskall og det er uten de ørten skadene Liverpool har. Sleit oss såvidt til 1-1 mot de sist(bomma på all verdens til sjanser den kampen). Jeg glemte visst Diaz i farten. En skal aldri undervurdere lag, men jeg føler vi uansett er godt nok rustet ellers i laget til at vi kan ha råd til å hvile Salah og Nunez. Så lenge vi ikke slipper inn masse mål så trenger vi heller ikke score masse mål for å vinne. Om de klarer å holde det defensivt, så trenger vi bare ett mål. Diaz, Gakpo og Elliott kan gjøre en god nok jobb der fremme til nettopp det. Eller en av ungguttene for Elliott om en ønsker å bruke en mer naturlig angriper. Endret 21. februar av Cappo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Så lenge vi kontroller midtbanen med Endo-MacAlister så skal det gå bra. Føler meg ikke trygg på seier selv om på papiret skal det være 3 poeng. Rødt kort i dag vil være katastrofalt for finalen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Whiteshit skrev (4 timer siden): Tuchel skilt lag med Bayern....heeeeeeelvete... ^^ Om Alonso velger Bayern over Liverpool så er han ikke riktig mann uansett. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Slettet-D7I5Gr2 skrev (2 timer siden): Om Alonso velger Bayern over Liverpool så er han ikke riktig mann uansett. Det er jo en fin tommelopp-setning sånn sett. Men eg vil framleis "grine meg i søvn" ^^ In other news er både Darwin og Salah in doubt for kampen mot Luton. No er vi forbi stålet ass.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Slettet-D7I5Gr2 skrev (2 timer siden): Om Alonso velger Bayern over Liverpool så er han ikke riktig mann uansett. Tror nok han kommer til å gå for Bayern om han vil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar oOF skrev (1 minutt siden): Tror nok han kommer til å gå for Bayern om han vil. Ja, sånn fri vilje fungerer. Han har jo selv valget. Er ganske tydelig at begge klubber ønsker han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Er Gravenberch Klopps dårligste kjøp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar 3 poeng og 3 plussmål er helt suverent. Sleit voldsomt i 1.omgang, kung i 2. On to Wembley! Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar 1 hour ago, Slettet-D7I5Gr2 said: Er Gravenberch Klopps dårligste kjøp? Nja. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Atter en kamp hvor første målet kommer i mot oss. Som gjør at spillerne må jobbe desto hardere, som medfører slitasje og med fare for skader. Og som være utslagsgivende i mai. Men er selvfølgelig glad for at vi vant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Alkan skrev (10 minutter siden): Nja. Teller ikke med spillere som åpenbart er ment som benkfyll ala Bogdan og Davis. Kan kanskje si Karius, but still. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar toreae skrev (8 minutter siden): Atter en kamp hvor første målet kommer i mot oss. Som gjør at spillerne må jobbe desto hardere, som medfører slitasje og med fare for skader. Og som være utslagsgivende i mai. Men er selvfølgelig glad for at vi vant. Chelsea gnidde seg i helgene etter 1.omgang, men måten Liverpool kom tilbake på gleder de nok ikke. Verste er at vi har en ny kamp på onsdag mot Southampton. Og så har vi EL i tillegg. Koster på å være med i 4 turneringer. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar 42 minutes ago, Slettet-D7I5Gr2 said: Teller ikke med spillere som åpenbart er ment som benkfyll ala Bogdan og Davis. Kan kanskje si Karius, but still. Joda, men veldig tidlig enda. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar (endret) Ser det er Europa league torsdagen før det er året viktigste kamp mot City. det blir heftig for de 13 spillerne vi har. EL trekning i morgen, bare å satse på lettest mulig motstand. Endret 22. februar av leifeinar 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Hadde vært greit å unngått Qarabag mtp. Reisetid også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar KANE2009 skrev (4 timer siden): Hadde vært greit å unngått Qarabag mtp. Reisetid også. Stikker til Praha. Fin tur det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå