Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Trent med sin 58ende assist i går, det er flest i pl-historie. Trenger han på midtbanen fremover og Bradley bak. Bradley-Konate-Vvd-robbo Trent-Endo-MacAlister Jota-darwin-diaz. Bytt inn salah for Diaz når han er frisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Trent skadet, ut minst til mars-april. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Skulle nok vore litt heldigare med skader om vi skulle ha en reell sjans til ligaen. Vi får heller satse på cupane der en kan vinne på litt øyeblikksflaks. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Vet ikke om det er snakk om hell jeg. Når Thiago, Szoboszlai og Trent alle ble skadet med en gang de er tilbake så bør man kanskje stille spørsmål ved om de ble rusha tilbake litt for fort? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar (endret) Thisgo har aldri vært ikke skadet i sin karriere. I de andre tilfellene så kan det være du er innom sannheten. Endret 15. februar av oOF Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar KANE2009 skrev (4 timer siden): Vet ikke om det er snakk om hell jeg. Når Thiago, Szoboszlai og Trent alle ble skadet med en gang de er tilbake så bør man kanskje stille spørsmål ved om de ble rusha tilbake litt for fort? Thiago sin nye skade har ingenting med den gamle å gjøre. Du kan trene så lenge du vil etter en skade, men du vil aldri klare å kopiere kampbelastning 100% på trening. Den en kan stille spørsmålstegn ved er Alexander-Arnold. Han burde kanskje ikke ha spilt. Og det ville han nok ikke ha gjort heller om det ikke var for at Bradley og Gomez begge var ute. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Thiago er jo et gående sykehus så vi kan se bort fra han uansett. Szoboszlai sin skade er såvidt jeg vet enda en hamstring og definitivt noe man kan forebygge på en bedre måte enn å rushe spilleren tilbake. Så nei, uenig i at vi liksom bare er uheldig. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar KANE2009 skrev (36 minutter siden): Thiago er jo et gående sykehus så vi kan se bort fra han uansett. Szoboszlai sin skade er såvidt jeg vet enda en hamstring og definitivt noe man kan forebygge på en bedre måte enn å rushe spilleren tilbake. Så nei, uenig i at vi liksom bare er uheldig. Sier ikke at vi nødvendigvis bare er uheldig. Men det finnes ikke, etter min viten, noen fasit for akkurat hvor lang tid det tar å lege en hamstring skade. Ting kan kjennes bra ut på trening i mange uker, men du kan likevel slå den opp igjen når du spiller kamp siden trening og kamp ikke er det samme. Men ja, han bør kanskje få et par måneder nå, så han ikke slår den opp for andre gang. Viktig å ha i sesong innspurten. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Cappo skrev (17 minutter siden): Sier ikke at vi nødvendigvis bare er uheldig. Men det finnes ikke, etter min viten, noen fasit for akkurat hvor lang tid det tar å lege en hamstring skade. Ting kan kjennes bra ut på trening i mange uker, men du kan likevel slå den opp igjen når du spiller kamp siden trening og kamp ikke er det samme. Men ja, han bør kanskje få et par måneder nå, så han ikke slår den opp for andre gang. Viktig å ha i sesong innspurten. Fasiten er vel at man ikke skal slå opp skaden igjen med en gang, da har man gått for fort fram, noe som skjedde her. En hamstring skade skal trenes opp veldig sakte med tilsvarende svak belastningskurve. Og nettopp fordi trening og kamp er såpass forskjellig bør man, igjen, gå forsiktig fram. Satser på at han får litt mer hvile og sakte opptrening denne gangen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar (endret) Jota månedens spiller og Klopp ble månedens manager for tiende gang. Gratulerer ^^ Endret 16. februar av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Allison med hamstringskade også nå. Fy Fabian nå går det så det renner. Grei dekning, men smertelig nedgradert med Trent og Allison ute. Salah nærmer seg tilbake og mulig får noen minutter imorgen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Alisson ute er veldig, veldig dårlig nytt. Kelleher er ikke i nærheten av han som keeper. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Var veldig bekymret før kampen. Veldig godkjent av gutta idag. Kanskje Gakpo til og med kommer igang igjen. Nå kan jeg kose meg resten av helgen! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar KANE2009 skrev (3 timer siden): Var veldig bekymret før kampen. Veldig godkjent av gutta idag. Kanskje Gakpo til og med kommer igang igjen. Nå kan jeg kose meg resten av helgen! Selv om resultatet er bra, så kan jeg ikke si jeg ble mindre bekymret etter alle skadene etter dagens kamp. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Bare å håpe Jota ikke røk korsbånd i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Top of the league! City med poengtap er faen meg bacon i trynet! Herlig @ Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. februar Del Skrevet 19. februar 6 av 11 i førsteellever ute no? Allison, Matip, Trent, Szobo, Jota, Nunez (kanskje ikkje så ille), Jones? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar (endret) Kan se ut som det blir et ungt angrep i hvert fall mot Luton. For her bør Klopp virkelig bruke huet og spare Nunez og Salah (som er tvilsomme) til helga mot Chelsea. Så får vi bare la det stå til med Gakpo, Elliot og en eller annen unggutt i angrepet. Laget mot Luton blir vel noe sånn kanskje; Kelleher - Bradley, Konate, Van Dijk, Robertson - Mac Allister, Endo, Gravenberch - Elliot, Gakpo, Gordon/Koumas/Danns. Endret 21. februar av Cappo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå