KANE2009 Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Det er helt sjukt, har ikke ord. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Håper han blir påkjørt av en buss neida, joda. neida... Men nå gutter! Satser på at vi karrer oss til finalen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Diaz kan å score han også. Suverent. Må innrømme at det som bekymret meg mest var tanken på Simon Hooper dømme uten sikkerhetsnettet som er VAR Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Golf'ern skrev (17 minutter siden): Jada! Yes da! Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar 10 hours ago, Golf'ern said: Jada! Jess! Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar https://www.liverpool.no/nyheter/2024/1/klopp-forlater-liverpool-etter-denne-sesongen/ WTFFFFFFF 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Ye, what the actual fuck. Jaja, tilbake til å kjempe om CL kvalifisering de neste 10 årene da. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Enda mer farmers league for City nå. Trist. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar We had a good run. *jekke gravøl* 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar No må en berre få sendt en blank sjekk til Alonso før Real setter dei stygge klørne i han. Og så får vi en 25 års era med Alonso at the wheel. #dagdrømming 4 Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Det må vel ligge en plan bak dette, og at dette har vært bestemt i lang tid? Alonso hadde vært kult! Han gjør det strålende i Leverkusen akkurat nå. Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar En trist dag, men Alonso inn ville lettet på humøret! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Batteriet til Klopp begynner å gå på tomt, var nok nære å gi seg sist sesong så veldig flott at han ble å bygde opp laget. Alonso inn fra neste sesong er 1.pri. Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Dette er sjansen Steven Gerrard har ventet på... Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar 5 minutes ago, VifteKopp said: Dette er sjansen Steven Gerrard har ventet på... Han kan dra til helvete og bli i Saudia ligaen for resten av livet 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar VifteKopp skrev (41 minutter siden): Dette er sjansen Steven Gerrard har ventet på... Jeg ville nok heller satt et par hundrelapper på Alonso Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Korrekt, fuck that. Ikke leverte han i Villa heller. 1 Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Mr. President™ skrev (Akkurat nå): Jeg ville nok heller satt et par hundrelapper på Alonso Jada, jeg bare skøyer. Gerrard er en svært middelmådig trener. Blir nok Alonso, som virker lovende, selv om jeg tviler på at han kan gjenskape Klopps magi. Tipper Peps sine dager i City er talte også, så snart er en era i PL over. Skal bli spennende å se hva som vil gro frem. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar 10 minutes ago, VifteKopp said: Jada, jeg bare skøyer. Gerrard er en svært middelmådig trener. Blir nok Alonso, som virker lovende, selv om jeg tviler på at han kan gjenskape Klopps magi. Tipper Peps sine dager i City er talte også, så snart er en era i PL over. Skal bli spennende å se hva som vil gro frem. Hvorfor tror du Pep snart er ferdig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå