Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Straffesituasjonen med Torres kunne gått begge veier, når jeg ser reprisen. Fyren som takler får faktisk en liten tå på ballen. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ikke faen om Reading skulle hatt straffe. Går ikke an å si at forseelsen fortsetter inn i 16-meteren, taklingen er raskt over, det er spilleren som tror han kan fly og stuper inn i boksen. Men dømt er dømt, folk kan vel gjøre feil. Men jeg blir sur dersom det sørger for at vi ikke vinner kampen til slutt, noe vi burde greie å gjøre. Inn med Kewell for Voronin, inn med Kuyt for Crouch og så netter Torres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Reading skulle ikke hatt straffe uansett hva folk tror, mener eller sier. Taklingen fortsetter ikke inn i boksen, hvis det er et kriterie. Taklingen skjer en meter utenfor, spilleren lander på streken og flyr inn. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Vi fikser dette i 2. omgang, bare få byttet ut Sissoko og Crouch. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 BTW: den med sissoko på overtid, var det noe?? jeg så ikke situasjonen bra nok til å kunne si noe.. Det kunne blitt en like billig straffe som Reading fikk, hvis kriteriet er at forseelsen fortsetter innenfor 16-meteren... Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hva i ******* er det med dommeren?? Hvis ikke dette var straffe så vet ikke jeg!! Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 FAEN ER DET DOMMEREN DRIVER MED DA ! !!!! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg gikk fra TV-en til PC-en kun for å få ut dette: Helvetes faens fittefaendommer. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg gjentar jeg HAAAAAAAAAAAATER dommern! Snytt for to soleklare straffer, og så klarer han å dømme feilaktig straffe mot oss! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Jeg har brukt tid på å roe meg ned, men det går ikke. Faens jævla drittdommer, måtte han brekke et bein. Pokkers idiot... GÅR DET ANN, NÅ SCORER DOYLE OGSÅ. FAEN! Jeg tar en pause fra kampen, før jeg skader noe... Endret 8. desember 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Nå er det like før jeg springer inn i tv`en og foretar meg noe rart. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Dommern har vært dårlig idag ja, men dere burde jo egentlig ikke klage. Husker godt Everton-kampen. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 faen hvis torres er skada, søplespillende readinglag Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Du må faen meg kødde med meg altså.. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 For en skandale! OK baklengsmål nr 2 kan vi vel ikke klage på, men så går Torres ut! Hæ!!!! Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Dommern har vært dårlig idag ja, men dere burde jo egentlig ikke klage. Husker godt Everton-kampen. Nei, det er ikke vits i å klage på dommeren når han dømmer feil!! Det var et utrolig bra resonnement HELT enormt bra faktisk!! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Haha, den kampen skald dere vinne egentlig. Men idag tror jeg dere taper eller blir uavgjort. Torres ble byttet ut å nå, så nå har dere kløna på toppen og han andre som jeg ikke kan skrive Wh1te, bittert det med oddsen? Endret 8. desember 2007 av Raste Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 For en skandale! OK baklengsmål nr 2 kan vi vel ikke klage på, men så går Torres ut! Hæ!!!! Føling på skade ser det ut til Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Dommern har vært dårlig idag ja, men dere burde jo egentlig ikke klage. Husker godt Everton-kampen. Nei, det er ikke vits i å klage på dommeren når han dømmer feil!! Det var et utrolig bra resonnement HELT enormt bra faktisk!! Jeg skjønner frustrasjonen jeg, men dere har også vært heldige med dømminga i andre kamper, og uheldige. Slik er fotballen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå