KANE2009 Skrevet 11. oktober 2023 Del Skrevet 11. oktober 2023 Han er godt innafor 16, rettvendt og skal bare prikke den i hjørnet forbi keeper men blir revet ned istedenfor. Er ikke det en åpenbar målsjanse (merk: sjanse) så vet jeg ikke hva åpenbar målsjanse er 😅 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 12. oktober 2023 Del Skrevet 12. oktober 2023 Det er ikke engang tvil om at det der er rødt kort, helt horibel dømming. 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. oktober 2023 Del Skrevet 13. oktober 2023 Kan hende Robertson er ute i lengre tid etter han blei skada i landskampen mot Spania i skuldra. Kan bli tungt med tøft/tett program i november-desember. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. oktober 2023 Del Skrevet 13. oktober 2023 (endret) Har heldigvis bedre dekning på den siden. Greek scouse Tsimikas er tilgjengelig og en god spiller dom faktisk spiller på venstresiden Endret 13. oktober 2023 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. oktober 2023 Del Skrevet 14. oktober 2023 Lite oppdateringer om Robertson. "Bare" skulder ut av ledd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. oktober 2023 Del Skrevet 21. oktober 2023 MacAlister med tabbe som nesten gir mål etter 1min. Fun Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. oktober 2023 Del Skrevet 21. oktober 2023 Ender jo 0-0 det her med den kreativiteten så langt. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. oktober 2023 Del Skrevet 21. oktober 2023 Hallo. Den armen er jo TOTALT ute å kjøre. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 21. oktober 2023 Del Skrevet 21. oktober 2023 Tror vi trengte straffe for seier i dag. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 21. oktober 2023 Del Skrevet 21. oktober 2023 Kan vi holde nullen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. oktober 2023 Del Skrevet 21. oktober 2023 Goodgood! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. oktober 2023 Del Skrevet 22. oktober 2023 Liverpool supporterne klasker til igjen og samler inn over en halv million til Barn som lever i elendige forhold. Jeg blir rørt, men mest rørt ble jeg når de på no time samlet inn over 800 000 på no time til UNICEF i starten av Ukraina krigen, det ble sendt ut over 340 tonn fra dem. Tottenhottene samlet inn dobbel så mye som United gjengen 😛 Som for øvrig bare klarte 10% av Liverpool gjengens sum, Resten gikk vell til Gla$erz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. oktober 2023 Del Skrevet 29. oktober 2023 (endret) Pleier å komme nye nerver på kampdagen, men nattens nyhet var litt vell ekstrem; foreldrene til Luis Diaz har blitt kidnappet! Mor skal ha blitt reddet, men ikke far. Her må jeg si at Colombia leverer varene etter omdømmet litt for meget, stakkars familie. Håper situasjonen løser seg problemfritt og alt der der, men hadde ikke kidnapping på 2023-bingoen for å si det sånn. Edit: far også reddet. 😃 Endret 29. oktober 2023 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 29. oktober 2023 Del Skrevet 29. oktober 2023 Slettet-D7I5Gr2 skrev (9 timer siden): Her må jeg si at Colombia leverer varene etter omdømet Bara det far er reddet også. husker enda godt da Colombias keeper ble drept etter VM i 1994. Syns laget ser sterkt ut, virkelig troa på topp 3, vi ser mye når vi møter City. bare synd det er tidlig kamp etter landslags pause. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. oktober 2023 Del Skrevet 29. oktober 2023 "Heldigvis" har begge lag viktige spillere i sør-amerika. Stiller ca likt der. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 30. oktober 2023 Del Skrevet 30. oktober 2023 Det var vel ikkje keeperen. Det var vel en forsvarspeler som hadde et uheldig sjølmål (som kosta dei avansement om eg ikkje husker feil?) Bra kamp i helga. No gjelder det å få alle "online" av stall så vi kan rotere så godt som mulig. Jones, Endo, Gravenbech, Elliot, Tsmikas, Nunez, Jota, Doak, u name it.. Skal vi levere gjennom sesongen må alle mann på dekk. Rart Klopp aldri vil prøve Endo der Macallister speler no, og heller ha Macallister lenger framme? Er ikkje det der Endo er vant å spele? Eller er det mjuk overgang ala Fabinho? 1 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 1. november 2023 Del Skrevet 1. november 2023 Tipper mjuk overgang, som Klopp oftest gjør. Opp til 1 sesong før spillerene får spille fast(nye spillere) Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. november 2023 Del Skrevet 1. november 2023 Emdo er bare for å fylle et hull. Det er ikke noe fremtid i han. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. november 2023 Del Skrevet 1. november 2023 Hadde forventet at Szoboszlai ble hvilt. Men til min store overraskelse spiller han venstre angriper. Er det virkelig ikke noen unggutter som kunne spilt i stedet? 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. november 2023 Del Skrevet 2. november 2023 Endo er jo cpt på Japan - det landslaget har ville stats siste kampane iallefall. Eg har tru på 3-4 gode sesonger! No er eg sjeldent positiv her ^^ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå