Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den dommeren suger kølle. Vi skulle hatt straffe... For å sitere doveggen på karatestudioet:

 

Shit happens

 

Reading-spilleren var på ballen først.

han var ikke nær ballen. det var torres som vippet den fram

 

Fra den ene kameravinkelen vi fikk se forseelsen så det ut som Reading-spillern var på ballen akkurat føre. Greit nok å ikke dømme straffe der, men det kunne fort blitt dømt straffe.

 

Til gstavdal: vær litt mer patetisk da...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Dommeren har gjort en helt grei jobb, foruten den grove missen i den første straffesituasjonen. Den andre situasjonen med Torres så veldig ut som straffe på reprisen, men med tanke på at ballen føk ut av boksen så må jo en eller annen Reading-spiller ha fått foten på den. Om det var han som taklet Torres, Torres, eller en annen får vi vente å se.

Lenke til kommentar

Faen dette er litt skuffende altså. Snytt for en straffe og en feil i mot. Hyggelig det. Sissoko suger som vanlig. Crouch suger. Voronin suger. Masche starta dårlig med noen horrible pasningsfeil, men tok seg veldig opp. Hobbs har gjort det meget bra synes jeg. Gerrard er som vanlig meget god han også. Vi vinner fortsatt 3-1. Torres putter, skeptisk til at Voronin putter som jeg tippa først.

 

Dagens irritasjonsmoment er hvertfall Sissoko. Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor i helvete Rafa skal bruke den mannen i det hele tatt. Han overgår jo seg selv hver jævla gang han rører ballen.

 

Edit: Bare flaks at Carra ikke fikk gult kort i straffesituasjonen.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Dommeren tja.. kan forsvares det han har gjort. Men ikke i samme omgang i samme kamp.

 

 

Og det typiske: vi som hører hjemme i tråden her skriker på straffe og de som erher for å lage mest mulig kvalme gjør jobben sin!! Alt er slik det skal være..

 

Men Sissoko og Crouch har gjort sitt i den røde drakten, ser ikke hvordan disse kan få fortsette.

 

 

BTW: den med sissoko på overtid, var det noe?? jeg så ikke situasjonen bra nok til å kunne si noe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...