Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2023 Del Skrevet 27. august 2023 Feil konklusjon også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2023 Del Skrevet 27. august 2023 Tar heller å joine super league enn flere sesonger med disse dommerne i England. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. august 2023 Del Skrevet 27. august 2023 Rødt kort igjen? Glad jeg ikke har abonnement Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 27. august 2023 Del Skrevet 27. august 2023 Alt for strengt dømt Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 27. august 2023 Del Skrevet 27. august 2023 Berre å vente på ei VAR straffe og. Så kan en begynne å finne fram tinfoilen. Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 27. august 2023 Del Skrevet 27. august 2023 Tror det her er den svakaste dømmingen jeg har sett noensinne. Helt vanvittig rævva. Newcastle får lov til å gjøre som de vil, etterslengere og nedsparking uten noen som helst reaksjon av noen. Vanvittig og sjokkerende Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. august 2023 Del Skrevet 27. august 2023 (endret) Oj, den så jeg ikke komme. Fint at de vinner i slike kamper. Og Eddie Howe og assistenten unner jeg ikke så mye Endret 27. august 2023 av oOF 1 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 27. august 2023 Del Skrevet 27. august 2023 Man er jo egentlig heldige. Newcastle hadde 20 sjanser til å avgjøre kampen. regner med de blir å øve på avslutninger neste uke, nydelig seier Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2023 Del Skrevet 27. august 2023 leifeinar skrev (5 minutter siden): Man er jo egentlig heldige. Newcastle hadde 20 sjanser til å avgjøre kampen. regner med de blir å øve på avslutninger neste uke, nydelig seier De fikk et gratismål av Trent også da. Må ikke glemme det. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 27. august 2023 Del Skrevet 27. august 2023 Slettet-D7I5Gr2 skrev (2 timer siden): 1 uke igjen av transfervinduet. Kjøp midtspiller og hb De hadde jo mulighet til å signere Pavard og få stopper og back i et. Det valgte de dessverre ikke å gjøre. Selvsagt spent på om det kommer noe mer inn og vi har jo tydeligvis fortsatt £100m tilgjengelig. Men som tidligere nevnt, er litt redd de pengene bare havner på sparekontoen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2023 Del Skrevet 27. august 2023 7 poeng med de to tøffe bortekampene er absolutt godkjent. Vvd ute i 3 kamper (null vits å anke det kortet) og Trent som fortsetter å gi bort mål etter mål. Klopp og FSG må handle den siste uken. Forsvaret trenger sårt hjelp. Var engstelig for Matip før kampen, men var vår beste baki der Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. august 2023 Del Skrevet 28. august 2023 Slettet-D7I5Gr2 skrev (15 timer siden): 7 poeng med de to tøffe bortekampene er absolutt godkjent. Vvd ute i 3 kamper (null vits å anke det kortet) og Trent som fortsetter å gi bort mål etter mål. Klopp og FSG må handle den siste uken. Forsvaret trenger sårt hjelp. Var engstelig for Matip før kampen, men var vår beste baki der Det er visst forskjell på røde kort (mer enn jeg visste), så det røde kortet til Van Dijk er visstnok bare 1 kamps suspensjon fordi det bare er professional foul og ikke farefullt spill som Mac Allister fikk for. Så han er angivelig bare ute mot Aston Villa med annet han får ytterligere straff for reaksjonene. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. august 2023 Del Skrevet 28. august 2023 (endret) Cappo skrev (20 minutter siden): Det er visst forskjell på røde kort (mer enn jeg visste), så det røde kortet til Van Dijk er visstnok bare 1 kamps suspensjon fordi det bare er professional foul og ikke farefullt spill som Mac Allister fikk for. Så han er angivelig bare ute mot Aston Villa med annet han får ytterligere straff for reaksjonene. Det stemmer. Tre kampers suspensjon gjelder kun om det er violent conduct. Dissent gir to kamper. Én kamp suspensjon dersom det er en professional foul (som var tilfellet her) eller to gule. Van Dijk risikerer likevel en lengre suspensjon på grunn av utbruddene mot dommerne og at han først nektet å gå i garderoben. Skjer det, så er det trolig snakk om tre kamper suspensjon i tillegg til den ene - totalt fire. https://www.espn.com/soccer/story/_/id/38256282/the-var-review-virgil-van-dijk-red-card-manchester-united-penalty Sitat Van Dijk's reaction to decision is likely to lead to a Football Association charge, and possible extension to the mandatory one-game suspension. Endret 28. august 2023 av Snikpellik Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. august 2023 Del Skrevet 28. august 2023 No må vel en vente til VAR har gjort seg ferdig med utvisninga? Var iallefall det eg trudde skjedde på bana der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. august 2023 Del Skrevet 28. august 2023 Tar det for gitt at det blir 3 kamper. Forventer ikke noe annet fra FA. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. august 2023 Del Skrevet 28. august 2023 Whiteshit skrev (2 timer siden): No må vel en vente til VAR har gjort seg ferdig med utvisninga? Var iallefall det eg trudde skjedde på bana der. Ja. Det jeg trodde også, for det så jo ut som dommeren kommuniserte med VAR. Og syns vel heller ikke at Van Dijk var i overkant med reaksjonen sin. Han er også kaptein, så han har jo "lov" som alle andre kapteiner når det kommer til tøffe avgjørelser. Men nå trodde jeg at alle direkte røde kort var 3 kamper uansett, så om det blir mindre så er det bare positivt. 😛 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. august 2023 Del Skrevet 28. august 2023 (endret) Det var etter han gikk av banen at han ikke ville gå inn i garderoben. Og så var det den ropinga og de gestene rettet mot dommeren før det. De skulle vel slå ned på sånt denne sesongen, så derfor skriver mediene at det trolig blir en "charge" fra FA. https://www.thetimes.co.uk/article/eddie-howe-trent-alexander-arnold-should-also-have-been-sent-off-2bg6h85sc Endret 28. august 2023 av Snikpellik Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. august 2023 Del Skrevet 29. august 2023 Litt andre stats fra den kampen: Gordon sparker også vekk ballen. Ikkje kort. Joelinton signaliserer for kort (som no visstnok skal vere autogult kort) - Macallister har fått bl.a. et tidligare for det samme. Han gikk av bana uten å få gult kort for noken av episodane. Som en ekstra bonus hadde Joelinton 4 fouls ila av kampen, ikkje gult. Høres ikkje så voldsomt ut kanskje, men einaste person i pooldrakt som klarte det heile fjorårssesongen var visstnok Luis Diaz. (ref: liv echo) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2023 Del Skrevet 29. august 2023 Pavard til inter. Sukk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå