Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2023 Del Skrevet 21. august 2023 Blir spennende å se. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. august 2023 Del Skrevet 21. august 2023 (endret) Snikpellik skrev (54 minutter siden): Den var litt streng etter min mening, men det var knotter i leggen i relativt høy hastighet. Rødt kort kan fint forsvares, så derfor tror jeg ikke den gjøres om. Det er vel et visst spillrom her. Godt mulig de ser på situasjonen og sier at å spille 10 mann resten av kampen var straff nok for forseelsen. Veldig mange som ikke har noe som helst med Liverpool å gjøre syns jo kortet var alt for strengt. Så jeg tror det er gode sjanser for at det gjøres om. Og det tror nok Liverpool også, for eller så hadde de ikke anket det. Endret 21. august 2023 av Cappo Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 22. august 2023 Del Skrevet 22. august 2023 Snikpellik skrev (På 21.8.2023 den 18.07): Den var litt streng etter min mening, men det var knotter i leggen i relativt høy hastighet. Rødt kort kan fint forsvares, så derfor tror jeg ikke den gjøres om. Nå er det klart at de hever utestengelsen, så da slipper han sone 3 kamper. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. august 2023 Del Skrevet 22. august 2023 Cappo skrev (9 minutter siden): Nå er det klart at de hever utestengelsen, så da slipper han sone 3 kamper. Det er bra. Får bare håpe det representerer en helt ny linje. Mange utestengelser som ville vært hevet forrige sesong når de nå tar anken for denne til følge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. august 2023 Del Skrevet 22. august 2023 easy mode activated. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. august 2023 Del Skrevet 25. august 2023 Trillebårlassa med penger tar ikkje slutt fra midtøsten - No skal dei hente Salah og. Tviler på det går igjennom.. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. august 2023 Del Skrevet 25. august 2023 Og der var visst Konate ute med muskelskade. Då blir det strikk og binders med dekning, får tru det ikkje varer lenge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. august 2023 Del Skrevet 25. august 2023 Verste spilleren man kunne fått (nok en) skade på. Vært vår absolutt beste i bakre ledd. Matip eller Gomez gjør meg lite trygg mot Newcastle på st.Jamses Park Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 25. august 2023 Del Skrevet 25. august 2023 Blir det ikke da Endo som kommer til å spille der i mellomtiden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. august 2023 Del Skrevet 25. august 2023 (endret) Blir ikke mer trygg på tanken med ny runde med Gakpo på midten akkurat. Ser heller Endo på midten, så får Liverpool stoppe mulighetene før de begynner Endret 25. august 2023 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. august 2023 Del Skrevet 25. august 2023 Slettet-D7I5Gr2 skrev (1 time siden): Blir ikke mer trygg på tanken med ny runde med Gakpo på midten akkurat. Ser heller Endo på midten, så får Liverpool stoppe mulighetene før de begynner Det var jo akkurat det de lærte forrige krise. Istedet for å ta ned Fabinho som isolert sett var en bedre spiller enn Williams/Phillips, så var Liverpool tjent med å la Fabinho være på midten. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. august 2023 Del Skrevet 25. august 2023 Whiteshit skrev (6 timer siden): Trillebårlassa med penger tar ikkje slutt fra midtøsten - No skal dei hente Salah og. Tviler på det går igjennom.. Om de skulle vært seriøse i sin jakt så kunne de jo begynt med å legge et £100+m bud på bordet. Skulle Liverpool være så gær'ne at de selger Salah så bør det være for £100-150m. Er han verdt det? For Liverpool er det det han verdt, minst. Og selv med så mye penger tilgjengelig, hvem kunne egentlig erstattet han per idag? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. august 2023 Del Skrevet 25. august 2023 Veldig utypisk poolsignering men Mbappe? ikkje samme posisjon men det er jo lov å drømme. ^^ Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 25. august 2023 Del Skrevet 25. august 2023 Cappo skrev (1 time siden): Om de skulle vært seriøse i sin jakt så kunne de jo begynt med å legge et £100+m bud på bordet. Skulle Liverpool være så gær'ne at de selger Salah så bør det være for £100-150m. Det budet kan fort komme. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. august 2023 Del Skrevet 26. august 2023 Blir skuffa men akkurat salah har jo nærmere tilknytning til kulturen nedi ugga bugga så helt overrasket blir eg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2023 Del Skrevet 27. august 2023 Vi kan ikke ha Trent i laget. Faen meg mål på mål på mål hver jævla kamp Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 27. august 2023 Del Skrevet 27. august 2023 Har ikkje vore spesielt i form framover heller. Men har no ingen å sette inn heller av "verdi" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2023 Del Skrevet 27. august 2023 1 uke igjen av transfervinduet. Kjøp midtspiller og hb Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. august 2023 Del Skrevet 27. august 2023 (endret) Feil tråd Endret 27. august 2023 av Snikpellik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå