Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg føler liksom Klopp ganske tydelig viser at han ikke er fornøyd med ting når han starter med Bajcetic.
Ikke mistforstå, han er en veldig spennende ung spiller, men at han får starte foran en skadefri Henderson og Fabinho sier vel egentlig sitt hva Klopp mener for øyeblikket.

Ikke at jeg skal klage, føler 0-0 er mer enn en kunne be om med tanke på Liverpools form.

Lenke til kommentar

Vel, nå kan ikke akkurat Liverpool konkurrere med kjøpe-bonanzaen til Chelsea. Ikke forstår jeg heller hvordan de kan bruke så mye penger og ikke bryte FFP.

Er jo ikke akkurat noe poeng å panikk-kjøpe noe nå. Det kan uansett ikke redde denne sesongen.

Ikke at jeg tror det har mye å si uansett på dette tidspunktet, for det er fullstendig kollektiv svikt og et hav av skader på viktige spillere.
Hadde vi kjøpt noen hadde de sikkert bare blitt skadet umiddelbart.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Colin. skrev (På 1.2.2023 den 1.32):

Eierne har avskrevet denne sesongen og det er ganske så tydelig.

Ser ut som spillerne har avskrevet sesongen også.

Kan vi benke Salah? Bruke Carvalho, Elliott eller Doak. Hva som helst annet.

Og hvorfor får Keita og Ox spilletid? De får jo ikke nye kontrakter. De er heller ikke så gode at det rettferdiggjøres å bruke de fremfor noen litt mer fremtidsrettet. 

Lei hele greia egentlig.

En mager trøst et at det er gode penger på å spille på Liverpool tap fordi Norsk Tipping setter oddsen i fylla og gir Liverpool odds som det var et topp 4 lag og ikke det bunnlaget som de i realiteten er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig i det. 

13 hours ago, Cappo said:

En mager trøst et at det er gode penger på å spille på Liverpool tap fordi Norsk Tipping setter oddsen i fylla og gir Liverpool odds som det var et topp 4 lag og ikke det bunnlaget som de i realiteten er. 

Har notert meg det samme. Allikevel klarer jeg aldri å få meg til å sette penger mot Liverpool. Til nøden kan uavgjort settes selv om det er sjeldent, men så dårlig som Liverpool er nå, så er det også risikabelt.😋

Lenke til kommentar

Pengesekken må åpnes på vidt gap i sommer, det må gjøres noen storsigneringer ala de vi hadde med Van Dijk og Allison. De som begynner å snakke om Klopp out kan ikke ha fulgt Liverpool lenger enn et par sesonger. Latterlig å tro at det skal bli noe særlig bedre av å bytte han ut med en dårligere manager. Utrolig å tenke på at Liverpool var nærme å ta fire pokaler forrige sesong. Nå får vi se hvordan det går i CL, Liverpool var det bedre laget (spør du meg) og tapte i finalen i mai. Får håpe Liverpool kan vinne nå selv om Real er bedre. 

Lenke til kommentar

Sagt det flere ganger, Liverpool og Klopp tåler en dårlig sesong.  Laget må utskiftes og restartes med spiller tilbake fra skade. I ligaen nå er det bare å gjøre sitt beste å vinne no kamper og ødelegge for Manchester-lagene og Newcastle. Blir en sesong med enkeltkamper i fokus. Få orden i eierskapet, frisk kapital inn og gjøre et tappert forsøk mot real Madrid. 

Klopp-out er bare tull. Liverpool er ikke Chelsea, sparker ikke trenere over en lav sko. 

Lenke til kommentar
Danielzu skrev (3 timer siden):

Sagt det flere ganger, Liverpool og Klopp tåler en dårlig sesong.  Laget må utskiftes og restartes med spiller tilbake fra skade. I ligaen nå er det bare å gjøre sitt beste å vinne no kamper og ødelegge for Manchester-lagene og Newcastle. Blir en sesong med enkeltkamper i fokus. Få orden i eierskapet, frisk kapital inn og gjøre et tappert forsøk mot real Madrid. 

Klopp-out er bare tull. Liverpool er ikke Chelsea, sparker ikke trenere over en lav sko. 

Nei, nettopp. Vi er ikke Chelsea. Derfor blir det nok heller ingen kjøpebonanza. Selv om Liverpool kunne ha trengt et halvt lag i nye spillere så tror jeg nok ikke vi får se stort mer enn et par - tre stykker inn. Kommer selvsagt an på prisene, men Van Dijk klasse priser så blir det nok maks to av. 

Så om Bellingham noen gang faktisk hadde vært interessert i en overgang til Liverpool så kan vi glemme det nå, for med antall spillere som må inn så kan en bare glemme å bruke sånne summer på enkeltspillere. Spesielt når vi i realiteten kan få 2 gode inn for samme prisen.

Jeg tror vi får se noen smarte kjøp i størrelsesorden 35-50m. Da kan vi nok få inn opptil 4 spillere. Litt sånn som Newcastle gjorde, til tross for at eierene er steinrike. De kjøpte litt spillere som hadde rykket ned og litt billig fra ellers i Europa og har skapt et fantastisk lag. 

Lenke til kommentar
oOF skrev (5 minutter siden):

Man vinner ikke kamper uten å vinne duellene på banen. Liverpool er ikke i kjempegod form om dagen, mildt sagt.

Om dagen? Har vel strengt talt ikke vært i form i denne sesongen overhodet.

Seierene vi har har stort sett vært flaks, personlige feil hos motstanderen eller et øyeblikks magi fra noen på Liverpool. Det er ikke noe du kan satse på skjer hver kamp, for da går det sånn som det går nå. 

En form dupp er en ting. Det her er noe helt annet, for en kan ikke ha en form dupp når en aldri har hatt noen form til å begynne med.

At det er stakkars unggutter som må bære dette laget (Bajecetic, Elliott, Doak) er en skam rett og slett.

 

Lenke til kommentar
Cappo skrev (På 4.2.2023 den 18.07):

Ser ut som spillerne har avskrevet sesongen også.

Kan vi benke Salah? Bruke Carvalho, Elliott eller Doak. Hva som helst annet.

Og hvorfor får Keita og Ox spilletid? De får jo ikke nye kontrakter. De er heller ikke så gode at det rettferdiggjøres å bruke de fremfor noen litt mer fremtidsrettet. 

Lei hele greia egentlig.

En mager trøst et at det er gode penger på å spille på Liverpool tap fordi Norsk Tipping setter oddsen i fylla og gir Liverpool odds som det var et topp 4 lag og ikke det bunnlaget som de i realiteten er. 

De får vell spilletid fordi resten av midtbanen også er elendige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...