Dagner Skrevet 12. november 2022 Del Skrevet 12. november 2022 Og det er city fullstendig klar over, det har blitt helt latterlig å se en så god fotballspiller som KDB stupe for de minste ting. Senest mot Brentford tidligere i dag. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 12. november 2022 Del Skrevet 12. november 2022 Slettet-D7I5Gr2 skrev (1 time siden): Salah får frispark imot 2min før for å såvidt håndbruk. Må nok helst være cityspiller for å få straffe nå for da'n. Er vel ikke bare straffer. Har du sett hvordan enkelte river og sliter i Salah og han får ikke en gang frispark. Ikke spesielt rart at begeret rant over for Klopp mot City. Og det fortsetter å skje etter den kampen også. Hvorfor får han ikke frispark? Fordi han holder seg på beina? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. november 2022 Del Skrevet 13. november 2022 👌👌👌 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. desember 2022 Del Skrevet 4. desember 2022 Tysk, Saudi-qatar og amerikanske selskap på vei til å by på Liverpool. Meget kjip utvikling i fotball med eiertypene fra oljeriket. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. desember 2022 Del Skrevet 4. desember 2022 (endret) Slettet-D7I5Gr2 skrev (7 timer siden): Tysk, Saudi-qatar og amerikanske selskap på vei til å by på Liverpool. Meget kjip utvikling i fotball med eiertypene fra oljeriket. Hva forventer egentlig supportere? Sporten har blitt så dyr at det knapt er annet enn slike type eiere som har penger til å kjøpe klubber. Samtidig tviler jeg sterkt på at FSG selger til £3.2b. Det er alt for lite sammenlignet med hva de mener klubben er verdt og hva Chelsea gikk for. I tillegg har det kommet signaler den siste tiden at FSG er interesserte i å fortsette og nå hovedsaklig søker partnere til å eie klubben med. Endret 4. desember 2022 av Cappo Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 12. desember 2022 Del Skrevet 12. desember 2022 Då var Diaz ute i 3 mnd til ja... ...og Jota er vel framleis et par mnd til også. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 22. desember 2022 Del Skrevet 22. desember 2022 Kampen leverer så langt for de nøytrale. For meg så er det veldig frustrerende hvor lett vi slipper de til sjanser. Ræva press og ræva markering. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 22. desember 2022 Del Skrevet 22. desember 2022 Gundogan burde vært sendt av banen der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2022 Del Skrevet 26. desember 2022 😘⚽️ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2022 Del Skrevet 26. desember 2022 God jul! Hadde null tro på noen inn og inn med Gakpo! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. desember 2022 Del Skrevet 26. desember 2022 Wow.. Den kom litt ut av det blå. Men skal ikke klage. Er det noe vi trenger så er det back-up angripere. Kan liksom ikke stole på at Ox kan spille stort mer enn et par kamper før han er skadd igjen. Vi hadde nok ikke handlet om ikke Jota og Diaz var ute for noen måneder til. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. desember 2022 Del Skrevet 26. desember 2022 Cappo skrev (28 minutter siden): Er det noe vi trenger så er det back-up angripere midtbanespillere med kvalitet. Kan liksom ikke stole på at Ox kan spille stort mer enn et par kamper før han er skadd igjen. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. desember 2022 Del Skrevet 26. desember 2022 oOF skrev (53 minutter siden): Ja, det er det vi trenger mest. Så jeg lurer jo selvsagt litt på hvorfor vi bruker mye penger på en som Gapko når det er sånne som Bellingham vi egentlig trenger mest. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. desember 2022 Del Skrevet 27. desember 2022 Jeg har heller ikke helt skjønt dette kjøpet, men skal ikke klage I guess 🤷🏽♂️ Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 27. desember 2022 Del Skrevet 27. desember 2022 .AN.XVIII.IV:. skrev (1 time siden): Jeg har heller ikke helt skjønt dette kjøpet, men skal ikke klage I guess 🤷🏽♂️ Kan vel hende de har tenkt å selge f.eks Ox og Keita i løpet av januar vinduet. I så fall så gir litt mer mening. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. januar 2023 Del Skrevet 2. januar 2023 Nytt år, samme dritt. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. januar 2023 Del Skrevet 2. januar 2023 Har gått lei. Evner ikkje forsvar lenger. Lenke til kommentar
Darealest Skrevet 2. januar 2023 Del Skrevet 2. januar 2023 Jaja, dette VAR skikkelig nedtur (pun intended) 😅 Merkelig hvor mye mer irriterende smågreier blir når det ikke går veien. Time wasting for eksempel. Oh well, better "luck" next year 😅 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå