Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Har denne Hobbs skjerpet seg betraktelig eller? Husker godt en oppkjøringskamp til fjorårssesonger der dere tapte 5-0 mot et tyskt andredivisjonslag, og denne Hoobs var vel som jeg husker delaktig i tre av målene...

 

Ja, han har skjerpet seg. Han var forresten 17 år i den kampen om jeg ikke husker helt feil. Midtstopperplassen er en kjip plass å spille på når man er så urutinert.

 

Angående pollen så regner jeg ikke med at alle supportere alltid stemmer seier fordi de er supportere. Jeg stemmer i hvert fall ut i fra hva jeg føler og tror.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Pollene kan jeg fjerne og sette opp alt etter hva brukerne ønsker.

 

Planlegger ikke å ha poll for hver kamp, hvis det var noen som trodde det.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Er så jævlig klar for kampen i kveld nå, det er for lenge siden forrige kamp. Må og skal vinne. 0-3, Torres 2 og Gerrard.

 

Sitter nå og bare venter til kampen begynner. Skal først se United - Derby 2.omgang. Håper Kewell starter og får nettkjenning. Gjerne Torres og, sånn at han kommer høyere på toppscorer lista.

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Hobbs spiller, sammen med Carra! Hva faen er det godt for da?! Det er jo Carra som er i faresonen her! Fytte helvete altså. Ellers var det et jævlig merkelig lag.

 

Reina

 

Arbeloa

Hobbs

Carragher

Riise

 

Gerrard

Mascherano

Sissoko

 

Voronin

Torres

Crouch

 

Benk: Itandje, Hyypia, Kewell, Kuyt, Babel

 

Kan virke som en 4-3-3. Voronin er vel ikke akkurat noen venstrekant, og høyresida tar nok Gerrard. Skulle gjerne sett både Babel og Kewell utpå der til fordel for Sissoko og Voronin. Dette blir nok en tøff kamp, men tipper vi vinner 3-1 jeg. Voronin putter en mens Torres og Gerrard scorer "som vanlig".

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Liker IKKE at Carra spiller. Vi trenger ham mot Man Utd. Merkelig lag, jeg skulle helst sett Kewell og Babel, men vi har jo for så vidt to viktige kamper på kort tid de neste dagene så det er forståelig at noen hviles, spesielt Kewell siden han neppe hadde greid å spille fullt i begge de kampene hadde han startet i dag.

Lenke til kommentar

Hyppia får hvile.. HVORFOR??

 

Ellers er det jo et greit lag, med tanke på de neste kampene.. spesielt midtuken

 

 

 

 

 

BTW: man U supporterne klager hele tiden over at dommerne hjelper Liverpool.. Etter å ha sett Ronaldo sitt fantastiske fall idag så skjønner jeg hvordan de tenker!! det var jo et rått fall, ikke noen andre som hadde klart det...

 

 

 

MEN LYKKE TIL!! Spesielt til Carra... satser på at han tar det rolig idag, selv om det ikke skjer :)

 

Grattis med 1000 lappen wh1te :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Crouch er så jævlig dårlig FY FAEN!

 

Nå må Reina redde.

 

JÆÆÆÆÆVLA dommer, det var utenfor boksen!!

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...