ErlendRU Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Neeeeii! Momo er ute til over nyttår! Vel, må vel prøve å se det positive i det da, Gerrard og Alonso blir vel faste sentralt på midten nå. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Herre, synes synd på Momo. Han er uheldig med skadene sine, var jo lenge borte i fjor også. Synd også for Liverpool, for han tilfører laget en helt annen dimensjon enn de andre spillerne. Men det er selvsagt ingenting annet å gjøre enn å utnytte situasjonen. Det "positive" er iallfall at vi antakelig spiller med to sentrale midtbanespillere nå, og dermed er luksusproblemet borte. Det kan vel bety at det vil bli mer vingspill, iallfall vil nok både Pennant og Gonzalez få flere kamper på sine respektive vinger. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Ahrg, jeg så frem til å se Momo knuse Fabregas neste helg Men er enig med Hewitt, aldri så galt at det ikke er godt for noe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 litt dårlig trekkning at liverpool møteralle god lagene på bortebane først:S trur FA har vært litt systematisk(og så må vi huske alel de kampene som liverpool måtte spille klokken 13.45 i begynelsen av sesongen) Lenke til kommentar
GBD Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Ja huff, stakkars dem. De rakk jo såvidt å stå opp før de skulle spille kamp... Forøvrig enig at det er uheldig å ha alle de gode lagene på bortebane. United får det samme problemet til våren. Med andre ord har de ca. alle de gode på hjemmebane nå i 1.halvdel. Men jeg tror Liverpool skal kunne dra fordel av dette når våren kommer. Desverre. Heldigvis er de på god avstand foreløpig Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Neeeeii! Momo er ute til over nyttår! Vel, må vel prøve å se det positive i det da, Gerrard og Alonso blir vel faste sentralt på midten nå. 7249834[/snapback] Det kan jo hende at han faktisk benytter seg av Zenden sentralt og Gerrard fortsatt ute til høyre. Håper selvfølgelig ikke det, selv om Zenden var ok mot Birmingham. Gerrard er jo utrolig mye bedre. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Tja, med den formen Pennant viser for tiden, så burde jo ingenting tilsi at han starter på høyre, iallefall. Da håper jeg heller på Gacia. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Garcia er bra for tiden, synes han burde spille. Muligens på venstrekant iom. at venstrebeinet hans er det beste. Endret 10. november 2006 av wipy Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Søndag blir en bra dag, med Cupfinale og Arsenal - Liverpool, tror LFC har en god sjangse til å ta Arsenal selv på bortebane i dette oppgjøret. Har en mistanke om at det vil bli jevnt, men at vi vinner knepent Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Ja.. Duket for kamp igjen da! Dette blir utrolig spennende! Tror vi har en god sjanse på å ta dem hvis vi gjør dette riktig, og ikke surrer for mye i forsvar og lignende. Blir spennende å se laget Rafa setter opp. Selv håper jeg på noe lignende: ---------------------- Reina ------------------------- --- Finnan ----- Carra ----- Agger ---- Riise ------ --- Pennant --- Gerrard --- Alonso --- Garcia ---- -------------- Crouch -------- Kuyt ----------------- Lyst til å se Gonzales og Fowler i løpet av kampen også.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hadde vært greit med en reprise av denne! http://www.youtube.com/watch?v=upRTBZ5mCik Tror det blir veldig tøft i dag. Borteformen har jo vært fraværende, og selv om laget er inne i en god periode tror jeg Arsenal må mislykkes med mye for å tape i dag. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 ---------------------- Reina ------------------------- --- Finnan ----- Carra ----- Agger ---- Riise ------ --- Pennant --- Gerrard --- Alonso --- Garcia ---- -------------- Crouch -------- Kuyt ----------------- Noe i den duren hadde vært fint ja Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Fy faen altså! Unnskyld meg! Jaggu meg har ikke Rafa greid å sette Gerrard på høyrekanten og Zenden inn som sentral midt. Noen ganger så begynner jeg å lure på hvordan han tenker når han voldtar Gerrard på den måten! Zenden er for så vidt grei nok, men vil heller ha Gerrard inn sentralt. Gonzales på venstre liker jeg. Ellers er laget likt som det jeg satte opp. Edit: Hyypia i stedet for Agger.. Nesten likt da.. Endret 12. november 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Og Fowler er ikke på benken engang. :/ Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Tja.. Bra omgang egentlig.. Jevnspilt.. Synes ikke det var fortjent at de scorte, men sånn er det nå bare da.. Synes Zenden kan bytte med Pennant, sånn at Gerrard kan gå inn sentralt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Venstresida har vært utrolig svak, spør du meg. Sett inn Pennant for Gonzales, flytt Zenden på kant og Gerrard inn sentralt. Syns Zenden er klok når han først får ballen i beina.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 savner luis garcia jeg da....er han skadet? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Er faktisk helt enig. Pennant inn, Zenden ut på venstre hvor han har spilt mye tidligere, og Gerrard og Alonso som sentralt par. Gonzalez viser mye potensiale, men han blir for alene i forsøkene sine og det fungerer ikke i denne kampen. Er også oppgitt over at Gerrard spiller på høyre igjen. Vi har tre sentrale midtbanespillere, det er veldig risikofullt å benytte alle dem samtidig. Hva om en blir skadet, og vi står uten back-up? I tillegg er Gerrard bedre på midten, og Pennant passer igjen bedre på høyre enn Gerrard. Vi går glipp av litt ballgjenvinning på midten med kun to sentrale midtbanespillere, men det positive veier mer opp for det negative. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Vel, der var den kampen tapt. Slik Liverpool har spillt, ser jeg rett og slett ikke at det kan gå veien. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Og der skulle Carra vært utvist... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå