Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herre, synes synd på Momo. Han er uheldig med skadene sine, var jo lenge borte i fjor også. Synd også for Liverpool, for han tilfører laget en helt annen dimensjon enn de andre spillerne. Men det er selvsagt ingenting annet å gjøre enn å utnytte situasjonen. Det "positive" er iallfall at vi antakelig spiller med to sentrale midtbanespillere nå, og dermed er luksusproblemet borte. Det kan vel bety at det vil bli mer vingspill, iallfall vil nok både Pennant og Gonzalez få flere kamper på sine respektive vinger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

litt dårlig trekkning at liverpool møteralle god lagene på bortebane først:S

trur FA har vært litt systematisk(og så må vi huske alel de kampene som liverpool måtte spille klokken 13.45 i begynelsen av sesongen)

Lenke til kommentar

Ja huff, stakkars dem. De rakk jo såvidt å stå opp før de skulle spille kamp...

Forøvrig enig at det er uheldig å ha alle de gode lagene på bortebane. United får det samme problemet til våren. Med andre ord har de ca. alle de gode på hjemmebane nå i 1.halvdel.

Men jeg tror Liverpool skal kunne dra fordel av dette når våren kommer. Desverre. Heldigvis er de på god avstand foreløpig :p

Lenke til kommentar
Neeeeii! Momo er ute til over nyttår! :no: Vel, må vel prøve å se det positive i det da, Gerrard og Alonso blir vel faste sentralt på midten nå. :)

7249834[/snapback]

Det kan jo hende at han faktisk benytter seg av Zenden sentralt og Gerrard fortsatt ute til høyre. Håper selvfølgelig ikke det, selv om Zenden var ok mot Birmingham. Gerrard er jo utrolig mye bedre.

Lenke til kommentar

Ja.. Duket for kamp igjen da! Dette blir utrolig spennende! Tror vi har en god sjanse på å ta dem hvis vi gjør dette riktig, og ikke surrer for mye i forsvar og lignende. Blir spennende å se laget Rafa setter opp.

Selv håper jeg på noe lignende:

---------------------- Reina -------------------------

--- Finnan ----- Carra ----- Agger ---- Riise ------

--- Pennant --- Gerrard --- Alonso --- Garcia ----

-------------- Crouch -------- Kuyt -----------------

Lyst til å se Gonzales og Fowler i løpet av kampen også..

Lenke til kommentar
---------------------- Reina -------------------------

--- Finnan ----- Carra ----- Agger ---- Riise ------

--- Pennant --- Gerrard --- Alonso --- Garcia ----

-------------- Crouch -------- Kuyt -----------------

Noe i den duren hadde vært fint ja :)

Lenke til kommentar

Fy faen altså! Unnskyld meg! Jaggu meg har ikke Rafa greid å sette Gerrard på høyrekanten og Zenden inn som sentral midt. Noen ganger så begynner jeg å lure på hvordan han tenker når han voldtar Gerrard på den måten! Zenden er for så vidt grei nok, men vil heller ha Gerrard inn sentralt. Gonzales på venstre liker jeg. Ellers er laget likt som det jeg satte opp.

Edit: Hyypia i stedet for Agger.. Nesten likt da.. :p

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Er faktisk helt enig. Pennant inn, Zenden ut på venstre hvor han har spilt mye tidligere, og Gerrard og Alonso som sentralt par. Gonzalez viser mye potensiale, men han blir for alene i forsøkene sine og det fungerer ikke i denne kampen.

Er også oppgitt over at Gerrard spiller på høyre igjen. Vi har tre sentrale midtbanespillere, det er veldig risikofullt å benytte alle dem samtidig. Hva om en blir skadet, og vi står uten back-up? I tillegg er Gerrard bedre på midten, og Pennant passer igjen bedre på høyre enn Gerrard. Vi går glipp av litt ballgjenvinning på midten med kun to sentrale midtbanespillere, men det positive veier mer opp for det negative.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...