AllFather Skrevet 3. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2022 Vil nå heller si vi vant 1 poeng en å tape 2. Makan til dårlig spill skal vi lete lenger etter. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3. oktober 2022 Del Skrevet 3. oktober 2022 Vi spilte uavgjort mot et topplag, syns ikke vi skal klage jeg. 😛 Men de to neste helgene blir ikke spesielt hyggelige, for Liverpool kommer til å bli fullstendig bulldosert av Arsenal og City. Kommer til å bli veldig, veldig stygt dessverre og vi kommer til å være nærmere nedrykksplass enn topp 4. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 4. oktober 2022 Del Skrevet 4. oktober 2022 Cappo skrev (8 timer siden): Vi spilte uavgjort mot et topplag, syns ikke vi skal klage jeg. 😛 Men de to neste helgene blir ikke spesielt hyggelige, for Liverpool kommer til å bli fullstendig bulldosert av Arsenal og City. Kommer til å bli veldig, veldig stygt dessverre og vi kommer til å være nærmere nedrykksplass enn topp 4. Er ikke så sikker på det, skjer noe med spillerene når de spiller mot slike lag. Som de desverre har problemer med å hente fram mot antatt dårligere lag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. oktober 2022 Del Skrevet 9. oktober 2022 (endret) Her må det bygges i alle ledd Endret 9. oktober 2022 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 9. oktober 2022 Del Skrevet 9. oktober 2022 Like tragisk som dømmingen ikveld. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. oktober 2022 Del Skrevet 12. oktober 2022 1 poeng fra avansement. Good good. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 12. oktober 2022 Del Skrevet 12. oktober 2022 Syns det var artig å se samholdet i troppen, når Salah stod og ventet spent sammen med Elliott på goal check. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. oktober 2022 Del Skrevet 16. oktober 2022 Looks like wins is back on the menu boys!! Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 16. oktober 2022 Del Skrevet 16. oktober 2022 Vanvittig deilig med seier idag, men sånn helt seriøst, de MÅ ta et oppgjør med dommerne og Taylor må slutte å få toppkamper, han roter det til gang på gang på gang. 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. oktober 2022 Del Skrevet 18. oktober 2022 Då var Jota ute igjen...blir ikkje med til VM heller slik eg las det. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 22. oktober 2022 Del Skrevet 22. oktober 2022 Blitt litt ekstra kjedelig at de to store glapp i fjor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. oktober 2022 Del Skrevet 29. oktober 2022 Offisielt gitt opp pl-sesongen. Tabbe på tabbe, feil på feil. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 29. oktober 2022 Del Skrevet 29. oktober 2022 Dette er jo helt håpløst. Fra å slå City, til å bli slått av begge nedrykkslagene. Liverpool slipper ihvertfall å bekymre seg for europaspill neste sesong, for det styrer de glatt unna! De slipper også å måtte ut i en budkrig om Bellingham, for det er ikke en sjans i havet at han går til et slikt ræva Liverpool. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 29. oktober 2022 Del Skrevet 29. oktober 2022 Hadde det vært LITT mer normalt (da mener jeg at Liverpool hadde slått Forest og Leeds) så hadde vi faen meg vært oppe på 5. plass! Men dette er nok langt fra det siste tapet. Tipper de vil komme i bøtter og spann fremover. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. oktober 2022 Del Skrevet 29. oktober 2022 Det er rett og slett ikke bra nok, dette. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. oktober 2022 Del Skrevet 29. oktober 2022 Gir fra oss seieren og skyter keeperen god. Ræl! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. november 2022 Del Skrevet 5. november 2022 Naby Keita er enda mer skadd. Det er jo bare komisk med han. Den mannen kan ikke få ny kontrakt til sommeren! Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 oOF skrev (7 timer siden): Naby Keita er enda mer skadd. Det er jo bare komisk med han. Den mannen kan ikke få ny kontrakt til sommeren! Samme med Ox. Han er jo enda dårligere og enda mer skadd enn han var for oss i Arsenal. Utrolig at han er der enda, men er vel ingen som er villige til å betale han i nærheten av den lønna han har nå. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Det burde det heller ikke vært. Synd med begge to, men å betale titalls millioner for spillere som man i praksis ikke får brukt er dårlig økonomi. Jeg hadde troa på Naby Keita også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå