Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. juli 2022 Del Skrevet 13. juli 2022 Begge supportergruppene frikjent for all beskyldninger. Tydelig fransk bias mot engelskmenn fortsetter. Verken Frankrike eller England burde få noe som helst mesterskapansvar på en god stund imo. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 13. juli 2022 Del Skrevet 13. juli 2022 Helt enig, bør ikke få ha mesterskap i en del år. Også denne gangen var det en del folk som sa at vi alltid inntar offerrollen (always the victim etc) så greit å nok en gang bli "frikjent". Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. juli 2022 Del Skrevet 14. juli 2022 Ingen av de skal ha mesterskap på en del år heller, siden de kommende er bestemt. Så jeg ser gjerne at England får VM i 2030, til 100-års jubileet. Det er virkelig på tide! Frankrike har «nettopp» arrangert EM og skal ha neste sommer-OL. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. juli 2022 Del Skrevet 15. juli 2022 Ox ute med hamstringskade. Jota ser ut til å vere plaga med hamstring også. Er sikkert ikkje klare til PL start om det er standard hamstring skadeavbrekk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. juli 2022 Del Skrevet 15. juli 2022 Helt utrolig at Ox fremdeles er i Liverpool. Charity case. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 15. juli 2022 Del Skrevet 15. juli 2022 Slettet-D7I5Gr2 skrev (1 minutt siden): Helt utrolig at Ox fremdeles er i Liverpool. Charity case. Med hamstring etter 25 minutter! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. juli 2022 Del Skrevet 15. juli 2022 Slettet-D7I5Gr2 skrev (3 timer siden): Helt utrolig at Ox fremdeles er i Liverpool. Charity case. Er det ikke neste år kontrakten hans går ut? Altfor skadeutsatt dessverre, og det visste man jo egentlig når han kom til Liverpool også. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. juli 2022 Del Skrevet 16. juli 2022 oOF skrev (18 timer siden): Er det ikke neste år kontrakten hans går ut? Altfor skadeutsatt dessverre, og det visste man jo egentlig når han kom til Liverpool også. En ting er skader, det kan skje. Men han må alt for mye spilletid for å spille seg i form. Spilletid titteljagende Liverpool egentlig aldri har. Og så har du spillere som Jones og Elliot, som er gode fra både start og fra benk. Ox finnes omtrent ikke god fra benken. Ox er en god spiller når han er i form, men det er også Jones. Mens Elliot er et hakk over dem begge. Så jeg sliter med å forsvare det og gi Ox spilletid, selv når han er skadefri, når vi har 2 yngre spillere som etter min menig har et høyere maksnivå. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2022 Jota får oksen til å se ut som Robocop når det kommer til skader. Han blir skadet hvis Klopp snubler hjemme i eget hus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. juli 2022 Del Skrevet 21. juli 2022 4 mål fra nunez. Nice ^^ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2022 Noen som så hele kampen?. Spilte de ok?. Mye rotasjon regner jeg med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juli 2022 Del Skrevet 26. juli 2022 Great catch ^^ Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. juli 2022 Del Skrevet 28. juli 2022 Blir spennande å sjå om dei klarer å fyre på fleire sylindre når kampane teller. Oppkøyringa har ikkje vore så voldsom resultatmessig. No skal jo en sjølvsagt ikkje sjå seg blind på resultat men føler likevel ikkje det går i nærheten av full maskin. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. juli 2022 Del Skrevet 30. juli 2022 Da blir det ikke noe salg av Ox antar jeg, han har pådratt seg en alvorlig hamstring-skade. Kjedelig for både han og klubben, ville vært skeptisk til å hente han selv gratis så skadeplaget han er. Håper å få sett Nunez i kveld! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juli 2022 Del Skrevet 30. juli 2022 Ikke fra start, Bobby på topp. Sett null og niks av preseason så er småspent nå. Haaland på plass ser jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juli 2022 Del Skrevet 30. juli 2022 Herlig av Trent! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juli 2022 Del Skrevet 30. juli 2022 Den må sitte mot city. Fåkke mange av de der Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 30. juli 2022 Del Skrevet 30. juli 2022 Syns det er rart at det ikkje blir dømt for angrep på keeper i den situasjonen der. Offside var det aldri, men kanskje ikkje keeper er like freda lenger i boks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå