Suburbian Hero Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Fantastisk Wh1te! Jeg har ikke ord, førsteposten skiller seg virkelig ut nå, og navnet på tråden er så mye bedre... Dette var genialt. You'll Never Walk Alone Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Godt å se på avstemningen at det er Liverpool-supportere som har stemt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Dette blei så mye bedre! God førstepost. Bra jobba! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvorfor delta i en fotball-tråd på et diskusjonsforum når dere ikke tåler litt rivalisering? Fordi det er fjortenåringer som synes sånt er morsomt? Unnskyld hvis jeg har vokst fra det. "This is Anfield" er en god ide ^^ Rivalisering er fjortiss? Haha, unnskyld ass, men velkommen til fotball! La til en poll. Vi kan forsøke å ha en del avstemninger fremover, så legger vi resultatene inn i førstepost Pollen syns jeg egentlig var unødvendig ettersom det kommer til å være nesten kun Pool-supportere som stemmer, og de stemmer Liverpool, i tillegg tar den irriterende mye plass. Bare et innspill. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jada Banan, vi pleier som regel å lytte til hva du har å si Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jada Banan, vi pleier som regel å lytte til hva du har å si Det vet jeg da godt, ettersom jeg til vanlig pleier å få svar. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Pollen syns jeg egentlig var unødvendig ettersom det kommer til å være nesten kun Pool-supportere som stemmer, og de stemmer Liverpool, i tillegg tar den irriterende mye plass. Bare et innspill. Nesten så jeg er litt enig med deg her. en poll på en slik tråd er jo kan jo bare gå en vei. og det ser man på stemmene. Eneste grunnen til at Man u har noen stemmer her er jo fordi at det henger like mange slike fans som Pool fans i denne tråden Men en bra tanke, men trenger litt videreutvikling Endret 8. desember 2007 av Svantekiller Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Egentlig litt enig i pollen jeg også. En avstemning kunne ha holdt, tar opp veldig mye plass. Ellers tenkte jeg kanskje det hadde vært en god idè og ha "neste motstander" i emnetittelen? Sånn at det står "This is Anfield - neste motstander: Reading (H) 08.12.07" eller noe lignende. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Dæven! Jeg skulle se etter "Den Store Liverpool-tråden", - jeg skjønte ingen ting. Så ser jeg plutselig "This is Anfield". Bra tiltak. - Jævlig kult med en emnetittel som er litt mer enn en vanlig emnetittel, hvis dere skjønner? Endret 8. desember 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Ellers tenkte jeg kanskje det hadde vært en god idè og ha "neste motstander" i emnetittelen? Sånn at det står "This is Anfield - neste motstander: Reading (H) 08.12.07" eller noe lignende. ENIG! og muligens lage noe på lagoppstilling kampdag?? lage en uoffisiell konkurranse som starter kampdag og avsluttes da naturlig nok før laget er gitt EDIT: jeg vet at dette også tar stor plass. MEN kampdag og FØR kampen så er jo dette et tema Endret 8. desember 2007 av Svantekiller Lenke til kommentar
iDude Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Pollen syns jeg egentlig var unødvendig ettersom det kommer til å være nesten kun Pool-supportere som stemmer, og de stemmer Liverpool, i tillegg tar den irriterende mye plass. Bare et innspill. Nå har vi hatt et ganske høyt bidrag av scum-supportere i denne tråden i det siste da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 jøss, fin ny tråd-titel og greier, nice. Er ikke helt med på alle disse pollene da, er litt redundent Ellers: Torres netter to ikveld,dessverre skal jeg på russerevy og får ikke sett hele kanmpen Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Satser på 3-0 ... Torres, gerrard kommer naturlig nok til å bli sentrale.. Håper at Carra ikke spiller.... det er to grunner til Gule kort! og Hobbs Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Torres kommer sikkert til å score. Ellers håper jeg Lucas putter - hvis han spiller. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Har denne Hobbs skjerpet seg betraktelig eller? Husker godt en oppkjøringskamp til fjorårssesonger der dere tapte 5-0 mot et tyskt andredivisjonslag, og denne Hoobs var vel som jeg husker delaktig i tre av målene... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Bedre å ta sjansen på Hobbs i kveld enn at Carra skal få gult kort og må stå over mot United så Hobbs må spille da. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Pollen syns jeg egentlig var unødvendig ettersom det kommer til å være nesten kun Pool-supportere som stemmer, og de stemmer Liverpool, i tillegg tar den irriterende mye plass. Bare et innspill. Nå har vi hatt et ganske høyt bidrag av scum-supportere i denne tråden i det siste da Jeg er sikker på at dere har skrevet slike innlegg flere ganger enn vi har skrevet innlegg her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Skal ikke se bort fra det nei Men uansett gleder meg til neste helg Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Men uansett gleder meg til neste helg Da kommer vel denne tråden til å eksplodere :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Men uansett gleder meg til neste helg Da kommer vel denne tråden til å eksplodere :!: Begge tråder sannsynligvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå