Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor delta i en fotball-tråd på et diskusjonsforum når dere ikke tåler litt rivalisering?

 

 

Fordi det er fjortenåringer som synes sånt er morsomt? Unnskyld hvis jeg har vokst fra det.

 

"This is Anfield" er en god ide ^^

Rivalisering er fjortiss? Haha, unnskyld ass, men velkommen til fotball!

 

La til en poll. Vi kan forsøke å ha en del avstemninger fremover, så legger vi resultatene inn i førstepost :)

Pollen syns jeg egentlig var unødvendig ettersom det kommer til å være nesten kun Pool-supportere som stemmer, og de stemmer Liverpool, i tillegg tar den irriterende mye plass.

 

Bare et innspill.

Lenke til kommentar
Pollen syns jeg egentlig var unødvendig ettersom det kommer til å være nesten kun Pool-supportere som stemmer, og de stemmer Liverpool, i tillegg tar den irriterende mye plass.

 

Bare et innspill.

 

Nesten så jeg er litt enig med deg her. en poll på en slik tråd er jo kan jo bare gå en vei. og det ser man på stemmene. Eneste grunnen til at Man u har noen stemmer her er jo fordi at det henger like mange slike fans som Pool fans i denne tråden ;)

 

Men en bra tanke, men trenger litt videreutvikling

Endret av Svantekiller
Lenke til kommentar

Dæven! Jeg skulle se etter "Den Store Liverpool-tråden", - jeg skjønte ingen ting. Så ser jeg plutselig "This is Anfield". Bra tiltak. - Jævlig kult med en emnetittel som er litt mer enn en vanlig emnetittel, hvis dere skjønner?

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar
Ellers tenkte jeg kanskje det hadde vært en god idè og ha "neste motstander" i emnetittelen? Sånn at det står "This is Anfield - neste motstander: Reading (H) 08.12.07" eller noe lignende.

 

 

ENIG! og muligens lage noe på lagoppstilling kampdag?? lage en uoffisiell konkurranse ;) som starter kampdag og avsluttes da naturlig nok før laget er gitt :)

 

 

EDIT: jeg vet at dette også tar stor plass. MEN kampdag og FØR kampen så er jo dette et tema ;)

Endret av Svantekiller
Lenke til kommentar
Pollen syns jeg egentlig var unødvendig ettersom det kommer til å være nesten kun Pool-supportere som stemmer, og de stemmer Liverpool, i tillegg tar den irriterende mye plass.

 

Bare et innspill.

Nå har vi hatt et ganske høyt bidrag av scum-supportere i denne tråden i det siste da :p
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

jøss, fin ny tråd-titel og greier, nice.

Er ikke helt med på alle disse pollene da, er litt redundent

 

Ellers: Torres netter to ikveld,dessverre skal jeg på russerevy og får ikke sett hele kanmpen

Lenke til kommentar
Pollen syns jeg egentlig var unødvendig ettersom det kommer til å være nesten kun Pool-supportere som stemmer, og de stemmer Liverpool, i tillegg tar den irriterende mye plass.

 

Bare et innspill.

Nå har vi hatt et ganske høyt bidrag av scum-supportere i denne tråden i det siste da :p

Jeg er sikker på at dere har skrevet slike innlegg flere ganger enn vi har skrevet innlegg her :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...