Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. februar 2022 Del Skrevet 27. februar 2022 Hoff så spennende Lenke til kommentar
blured Skrevet 27. februar 2022 Del Skrevet 27. februar 2022 Rimelig kaldt av VvD å sette den knallhardt i samme hjørne som Kepa står tydelig nærmest. 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 27. februar 2022 Del Skrevet 27. februar 2022 For sjukt om Kepa bommer nå... 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 27. februar 2022 Del Skrevet 27. februar 2022 (endret) Chelsea setter på Kepa spesifikt for straffekonken og han blir syndebukken 😅 Endret 27. februar 2022 av KANE2009 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. februar 2022 Del Skrevet 27. februar 2022 Sterkt bytte av Chelsea 😂 3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. februar 2022 Del Skrevet 27. februar 2022 Gratulerer med cupen! Litt av en plottwist der med Kepa 😅 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 27. februar 2022 Del Skrevet 27. februar 2022 Fy for en slitsom kamp 😊 gratulerer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. februar 2022 Del Skrevet 27. februar 2022 Fuckings herlig!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. februar 2022 Del Skrevet 27. februar 2022 Slettet-D7I5Gr2 skrev (4 timer siden): Redd keepervalget biter oss der bak. Klopp vært tydelig lenge på hvem som står i finalen, men håpet på Allison . Fuck it. Jeg tok feil, var vanvittig god i dag og all honnør til han. Fucking great!! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 27. februar 2022 Del Skrevet 27. februar 2022 Slettet-D7I5Gr2 skrev (4 timer siden): Redd keepervalget biter oss der bak. Klopp vært tydelig lenge på hvem som står i finalen, men håpet på Allison . Jeg skjønte skepsisen din. Men Klopp hadde troen og Kelleher selv hadde troen. Han spilte en fantastisk kamp og fortjente helt klart å få stå den finalen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. februar 2022 Del Skrevet 27. februar 2022 Fuckings great! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. februar 2022 Del Skrevet 27. februar 2022 Kepa tok det straffesparket som det var et utspill. Følte meg sikker på at han skulle brenne den fordi det er Kepa, som er i en tabbeliga verre enn Karius, men så for meg mer at han skulle skli, ikke smelle den hundre meter over. Har samtidig mye sympati for han, selv om det var smått irriterende at han skulle forsøke å psyke ut straffeskyter 11 av 11 ganger, uten å få kort. Uansett hvor rik og vellykket man måtte være, det må være mentalt tungt å bli latterliggjort av en hel fotballverden gang på gang. Samme med Karius, må være ekstremt sterkt mentalt for å leve som keeper på øverste nivå med stor risiko for tabber. Alison har en imponerende tendens til å fremstå helt upåvirket etter å ha gjort store tabber, han spiller normalt på høyt nivå igjen neste kamp. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. februar 2022 Del Skrevet 27. februar 2022 knipsolini skrev (1 minutt siden): Kepa tok det straffesparket som det var et utspill. Følte meg sikker på at han skulle brenne den fordi det er Kepa, som er i en tabbeliga verre enn Karius, men så for meg mer at han skulle skli, ikke smelle den hundre meter over. Har samtidig mye sympati for han, selv om det var smått irriterende at han skulle forsøke å psyke ut straffeskyter 11 av 11 ganger, uten å få kort. Uansett hvor rik og vellykket man måtte være, det må være mentalt tungt å bli latterliggjort av en hel fotballverden gang på gang. Samme med Karius, må være ekstremt sterkt mentalt for å leve som keeper på øverste nivå med stor risiko for tabber. Alison har en imponerende tendens til å fremstå helt upåvirket etter å ha gjort store tabber, han spiller normalt på høyt nivå igjen neste kamp. Og derfor er Alisson blant verdens beste keepere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mars 2022 Del Skrevet 3. mars 2022 Matip nominert til månedens spiller. Det hadde jeg aldri trodd. =D (Klopp og Mane'd mål mot Norwich også nominert) Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 4. mars 2022 Del Skrevet 4. mars 2022 For en signering Matip har vært! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2022 Del Skrevet 5. mars 2022 Job done, faen så vidt. Bare å sluke noen kameler å heie på united i mårra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå