Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Husker godt den første drakten min, hehe. Det var den hvite bortedrakten fra 96-98. Jeg fikk valget av foreldrene mine mellom den drakten eller å dra til Kristiansand på Kaptein Sabeltann-show. Ingen tvil om hva jeg valgte. :D

Den hadde jeg med McManaman :) Hadde også hjemmedrakten for samme sesong med Owen, dessverre er begge draktene kastet, hadde på samme tid eller litt før en T-Skjorte med bilde av Bjørnebye. Nå har jeg kun trøya fra sesongen vi vant CL med blank rygg. Skal være påpasselig med å ikke kaste drakter heretter.

Har egentlig også tenkt litt på "I 8 Man U" båkpå drakta, men spørs om det ikke blir litt dristig da majoriteten av minne venner er Man U supportere.

Endret av Termometer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husker godt den første drakten min, hehe. Det var den hvite bortedrakten fra 96-98. Jeg fikk valget av foreldrene mine mellom den drakten eller å dra til Kristiansand på Kaptein Sabeltann-show. Ingen tvil om hva jeg valgte. :D

Den hadde jeg med McManaman :) Hadde også hjemmedrakten for samme sesong med Owen, dessverre er begge draktene kastet, hadde på samme tid eller litt før en T-Skjorte med bilde av Bjørnebye. Nå har jeg kun trøya fra sesongen vi vant CL med blank rygg. Skal være påpasselig med å ikke kaste drakter heretter.

Har egentlig også tenkt litt på "I 8 Man U" båkpå drakta, men spørs om det ikke blir litt dristig da majoriteten av minne venner er Man U supportere.

"Jeg spiste Man U" ?

Og hvem er "Man U"?

Lenke til kommentar
Fotball er bæsj

Får sikkert mye kjeft nå

Hmm. Høres ut som en smarting du. Hvor gammel er du? 10? Åpenbart at du synes bæsj er artig. Har du spurt mammaen din om du får lov til og være oppe til 21:00?

SasaB: TORRES!!!!!!!

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar
Hvorfor delta i en fotball-tråd på et diskusjonsforum når dere ikke tåler litt rivalisering?

Ikke det jeg sier.. Bare det at det henger United supportere på "Den store Liverpool-tråden, syntes jeg er litt rart.. Men men.. For all del, vær her så mye du vil, viser jo at du bryr deg litt om Liverpool ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor det? Solskjær er jo absolutt topp 10 måltyver og avsluttere gjennom tidene.

Edit: kanskje topp 10 var å ta i, men han var hvertfall av ypperste verdensklasse.

Jojo, men for å være "litt" usaklig: samme hvem jeg hadde trent med, hadde jeg neppe blitt en storskårer i PL :p

Nei, men her er det snakk om en klassespiss som mangler den aller siste delen nemlig å putte ballen i mål.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg får ikke tak i trådstarter, så jeg tar det opp i tråden heller: Hva sier dere til en oppdatert og informerende førstepost med historie, statistikker o.l. som oppdateres etter hvert som sesongen utspiller seg? Jeg tenkte også vi kunne døpe tråden om til "This is Anfield". Hva sier dere?

Lenke til kommentar
Jeg får ikke tak i trådstarter, så jeg tar det opp i tråden heller: Hva sier dere til en oppdatert og informerende førstepost med historie, statistikker o.l. som oppdateres etter hvert som sesongen utspiller seg? Jeg tenkte også vi kunne døpe tråden om til "This is Anfield". Hva sier dere?

Høres bra ut. Liker spesielt det med å døpe om tråden, da får vi se om Scums fansen kommer etter ;)

Hvis vi hadde klart det, kunne vi jo ha hatt med en liten oppdatering etter siste kamp, med målscorere o.l også. Om dette er mulig! :)

Lenke til kommentar

Døp om tråden med en gang! Skiller seg mye mer ut og er mye mer personlig enn "Den store/offisielle xxxx-tråden" som det finnes omtrent tyve tysen av her inne.

Angående mer utfyllende greier i førsteposten, så er jeg absolutt med på den. Hvis den som tar på seg den oppgaven trenger hjelp med å skrive noe av det, så kan jeg melde meg frivillig.

Bra tiltak, wh1te!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...