Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slettet-D7I5Gr2 skrev (3 timer siden):

Surt, men heldig poeng. Dårligste jeg har sett av Milner. 

Off 

Ikke enig i heldig poeng. Er jo ingen tvil at Kane skulle hatt rødt kort. Da hadde jo sjansene for seier vært betraktelig større. Så uheldig at dømmingen er så latterlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
KANE2009 skrev (14 minutter siden):

Trodde man var inne i kampen igjen så kom den fra Maddison 🙄 Begynner å bli litt flaut nå.

Hadde du forventet noe annet enn flaut? Ligacupen og flaut går hånd i hånd. Vi visste Klopp kom til å stille et ganske så som så lag og at Leicester mest sannsynligvis kom til å stille veldig sterkt fordi de rett og slett har behov for å holde spillerne sine i gang etter en så lang pause som de har hatt.

Lenke til kommentar
Cappo skrev (12 minutter siden):

Hadde du forventet noe annet enn flaut? Ligacupen og flaut går hånd i hånd. Vi visste Klopp kom til å stille et ganske så som så lag og at Leicester mest sannsynligvis kom til å stille veldig sterkt fordi de rett og slett har behov for å holde spillerne sine i gang etter en så lang pause som de har hatt.

Forventer ikke toppet lag, men en hardt kjempet kamp hvor vi stiller et ok-ish lag på Anfield forventer jeg ja.  Kanskje taper man, men forventer ikke å ligge under 1-3 til pause, hvor 2 av deres mål kommer etter tabber fra oss (kan vel også diskuteres om det tredje målet er keepertabbe, bedre keepere hadde ihvertfall tatt den "kanonkula"). 

Lenke til kommentar
KANE2009 skrev (1 minutt siden):

Faen meg fortjent. Kun et lag som vil spille fotball denne omgangen.

Jeg skjønner ikke. Leicester kjører over Liverpool, hvorfor i allverden begynner de å drøye tid allerede få minutter inn i 2. omgang?
Er jo livsfarlig, for det er utrolig vrient å mentalt resette seg selv mentalt når de plutselig må forholde seg til et slikt press.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...