sveibuen Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Krysser alle fingre og tær for at de blir slått ut ganske fort! Men det skjer nok desverre ikkje 😕 Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 (endret) Edit: Ser KANE2009 delte det samme sitatet øverst på forrige side. Endret 11. desember 2021 av blured 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Null stress, greit å få videoen også så takk for den 😁 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 blured skrev (På 11.12.2021 den 21.41): Edit: Ser KANE2009 delte det samme sitatet øverst på forrige side. *laughs in PL medal* Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 Den gleden forsvant etter at Liverpool vant PL på nytt igjen. Owen må være den beste spilleren fra PL-eraen som ingen tidligere klubber han har vært i liker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. desember 2021 Del Skrevet 13. desember 2021 Grei trekning. Østerrike er finfint Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. desember 2021 Del Skrevet 13. desember 2021 ..om trekninga står då. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. desember 2021 Del Skrevet 13. desember 2021 Still okey! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. desember 2021 Del Skrevet 16. desember 2021 Classic Jonjo Shelvey mot Liverpool, mål,assist til Liverpool. Mangler bare det røde korte nå så blir det bingo! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. desember 2021 Del Skrevet 16. desember 2021 (endret) Grei seier i dag. Flott mål av Trent. Konate gjør en god figur for vvd synes jeg. Tøft uten to viktigste defensive spillere. Thiago gjorde mer rart enn bra som kunne straffe oss mer en det gjorde. Newcastle er et fjottelag med fjotteeiere. Liverpool vant kampen relativt lett, men Newcastle vant tribunen. Som i seg selv er litt flaut. Greit at det var ukekamp, men mye stillet fra Anfield i dag. Endret 16. desember 2021 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 16. desember 2021 Del Skrevet 16. desember 2021 Satte vel noen rekorder i dag. Første lag til å nå 2000 vunnede kamper. 150 vunnede kamper for Klopp, på 12 kamper mindre enn Dalglish. Om jeg hørte riktig... Og så mener jeg hørte en til. Vunnede? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 16. desember 2021 Del Skrevet 16. desember 2021 Også husket jo Everton hvilken by de bor i Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 19. desember 2021 Del Skrevet 19. desember 2021 (endret) Herregud for en latterlig dårlig dømming! Ikke ofte jeg klager på dømminga, men dette var faen meg katastrofe. I hvilken verden er Robertson sin takling VERRE enn Kane sin? For det er jo det eneste som rettferdiggjør et rødt kort på Robertson. Og når Robertson sin takling IKKE er verre, så kan jo faen meg ikke resultatet være strengere. Eneste han var konsekvent på var straffesparkene. Endret 19. desember 2021 av Cappo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2021 Del Skrevet 19. desember 2021 (endret) Surt, men heldig poeng. Dårligste jeg har sett av Milner. Off Endret 19. desember 2021 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 19. desember 2021 Del Skrevet 19. desember 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (Akkurat nå): Surt, men heldig poeng. Dårligste jeg har sett av Milner. Milner er stort sett alltid dårligere når han ikke spiller sammen med Henderson eller Fabinho. For det blir liksom litt for mye "ansvar" på han. Dette er ikke noe nytt. Sånn har det alltid vært. Så kan det diskuteres om ikke Ox burde ha spilt i stedet for enten Morton eller Milner. Også kan vi selvsagt klage på Alisson sin tabbe. Samtidig så skjønner jeg hvorfor han går ut der, for han er redd for at det blir akkurat den samme type situasjon som når Kane scoret og det muligens ville blitt mål uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2021 Del Skrevet 19. desember 2021 Allison er grunnen det ble poeng så klandrer ikke han. Blir uhyre vanskelig uten kjent midtbane slik Lfc spiller. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 19. desember 2021 Del Skrevet 19. desember 2021 Er nok redd at det begynner å bli kjørt i tittelkampen nå. En blir ihvertfall 100% avhengig av at Liverpool slår City, for det ser ikke ut som så mange andre som gjør livet surt for City. Utfallet blir nok avgjort i kampene Liverpool - Manchester City, Liverpool - Chelsea og Chelsea - Manchester City. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2021 Del Skrevet 19. desember 2021 City spiller ikke uavgjortresultat men de kan tape kamper. Greit å ikke lede serien til jul, går ofte ikke bra. Bedre til å jage. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. desember 2021 Del Skrevet 19. desember 2021 Troppen til City blir nok utslagsgivende når det blir en del covid-tilfeller og Afrika-mesterskap i tillegg. Btw, andre gang Thiago har covid... Morton og Milner hadde en grusom kamp. Skal være fornøyd med kampen etter forholdene, men faen så forbanna jeg ble på dommerteamet. Når VAR ikke griper inn på hverken det røde til Kane eller straffen til Jota, så kan de faen ikke gripe inn på det røde til Robertson. Det kunne selvfølgelig endt veldig mye bedre med 11 mot 10 siste 70 min, og/eller et tidlig mål. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 19. desember 2021 Del Skrevet 19. desember 2021 (endret) Afrika-mesterskapet ja. Det forbundet der er jo like sveiseblinde som VAR-rommet på det røde kortet til Kane. At de ikke evner å se at det i disse omikron-dager er en jævlig dårlig ide og samtidig har 0 forståelse for europeiske klubbers bekymring for spillernes helse og velvære er ganske utrolig. De går ut å kaller det en agenda. Når ble det en agenda å være bekymret for omikron-smitte som herjer i Afrika? Muligens kan Elliott bli en viktig joker i den perioden da han ser ut som å kunne være klar for spill i løpet av Januar. Endret 19. desember 2021 av Cappo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå