CCola Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Draktsamlingen min er heller ikke verdens største.. Hadde jeg bare hatt bedre råd! De eneste draktene jeg har er en fra sesongen 01/02 tror jeg med Owen bakpå Også hadde storebroen min en med Rush på som jeg fikk en gang i tiden.. Lurer på hvor den har tatt veien Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Har 4 dakter. 1 er borte dog :/ En gammel Owen drakt. Årets hjemmedrakt Forjårets bortedrakt. Den som er borte er Owen drakt. De 2 siste er uten trykk. KLarer aldri å bestemme meg Har en "policy" på å kjøpe ny drakt hver gang vi bytter. Men skal nok kjøpe den svarte når jeg skal til Liverpool i April! Står mellom 3 valg; 9 - Torres 14 - Alonso 8 - Gerrard Torres hadde vert gøy, men har en Spania drakt med han på. Gerrard føler jeg blir litt 14tiss, så er svært usikker på om jeg tar han. Menst Alonso hadde vert drømmen. Selvsagt er Carra en liten mulighet også Endret 7. desember 2007 av Winydancer Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 "Benitez klar til å gamble med Torres" Oi oi oi, en modig Benitez! Hvordan kommer dette til å ende? Kommer jo sikkert til å ende med at han faktisk bruker samme startellver 2 ganger på rad! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 "Benitez klar til å gamble med Torres" Oi oi oi, en modig Benitez! Hvordan kommer dette til å ende? Kommer jo sikkert til å ende med at han faktisk bruker samme startellver 2 ganger på rad! Jubel!! Torres kan lett putte noen mål mot Reading, og dermed øke på scoringslisten. Hadde vert en drøm om han faktisk skulle klart å vinne den i sin første PL sesong! Samtidig som jeg er 90% sikrere på seier med Torrinho i start 11'eren. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Gerrard føler jeg blir litt 14tiss, så er svært usikker på om jeg tar han. Hvorfor skulle det være fjortis å ha Gerrard på drakta? Selv om det sikkert er mange fjortiser som har Gerrard bakpå drakta, så er det mange godt voksne som har det også. Og siden Gerrard sannsynligvis er, og har vært, den aller viktigste spilleren i klubben de senere årene, forstår jeg godt hvorfor mange velger ham. Selv har jeg tre drakter, men alle er uten navn. Skulle jeg valgt navn, hadde jeg absolutt gått for Gerrard på én av dem, så driter jeg i fjortisene... Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 En ting jeg pleier å tenke på når jeg velger navn er hvilken spiller som ligner deg mest. Nå tenker jeg på possisjon på banen osv. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 "Benitez klar til å gamble med Torres" Oi oi oi, en modig Benitez! Hvordan kommer dette til å ende? Kommer jo sikkert til å ende med at han faktisk bruker samme startellver 2 ganger på rad! Jubel!! Torres kan lett putte noen mål mot Reading, og dermed øke på scoringslisten. Hadde vert en drøm om han faktisk skulle klart å vinne den i sin første PL sesong! Samtidig som jeg er 90% sikrere på seier med Torrinho i start 11'eren. "Lille Tor" ? Gerrard føler jeg blir litt 14tiss, så er svært usikker på om jeg tar han. Hvorfor skulle det være fjortis å ha Gerrard på drakta? Selv om det sikkert er mange fjortiser som har Gerrard bakpå drakta, så er det mange godt voksne som har det også. Og siden Gerrard sannsynligvis er, og har vært, den aller viktigste spilleren i klubben de senere årene, forstår jeg godt hvorfor mange velger ham. Selv har jeg tre drakter, men alle er uten navn. Skulle jeg valgt navn, hadde jeg absolutt gått for Gerrard på én av dem, så driter jeg i fjortisene... Ronaldinho på drakta er fjortiss, Ronaldo på drakta er fjortiss, Gerrard på drakta er ikke fjortiss. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Torres må få spille så lenge han er fit. Han kan score ut av ingen ting. Han er vår eneste spiss som kan det - utenom kanskje Babel. Winydancer: Hvis det er Alonso som er drømmen? Da tar du Alonso. Hos meg kommer nok Mascherano foran i køen - hvertfall hvis han signerer ny kontrakt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 En ting jeg pleier å tenke på når jeg velger navn er hvilken spiller som ligner deg mest. Nå tenker jeg på possisjon på banen osv. Det gjorde faktisk jeg også når jeg spilte fotball. Hvis jeg hadde gjort det nå så måtte det vært Pennant. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Torres må få spille så lenge han er fit. Han kan score ut av ingen ting. Han er vår eneste spiss som kan det - utenom kanskje Babel. Winydancer: Hvis det er Alonso som er drømmen? Da tar du Alonso. Hos meg kommer nok Mascherano foran i køen - hvertfall hvis han signerer ny kontrakt. Jeg klarer aldri å bestemme meg Sier Alonso er drømmen, menst jeg egentli vil ha Gerrard siden han er min "største helt". So får jeg lyst på Torres... Det forandrer seg fra kamp til kamp Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg har den jubileumsdrakta LFC brukte i CL året etter de vant mot Milan med Alonso bakpå i gullskrift Angrer ikke, for å si det sånn! Har også en med Owen, en gammel hjemmedrakt med 17 og Gerrard ( ) og en 3-4 år gammel, hvit bortedrakt med mitt eget etternavn på da. Så valget ble enkelt. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg har 2 drakter. fjorårets drakt uten noen bak og jubeleumsdrakta da de var 100 år gammel klubb:D som henger på veggen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Torres må få spille så lenge han er fit. Han kan score ut av ingen ting. Han er vår eneste spiss som kan det - utenom kanskje Babel. Winydancer: Hvis det er Alonso som er drømmen? Da tar du Alonso. Hos meg kommer nok Mascherano foran i køen - hvertfall hvis han signerer ny kontrakt. Jeg klarer aldri å bestemme meg Sier Alonso er drømmen, menst jeg egentli vil ha Gerrard siden han er min "største helt". So får jeg lyst på Torres... Det forandrer seg fra kamp til kamp Hvorfor kjøper du ikke bare alle tre? Jeg vet det er dyrt Hvis Gerrard er din største helt, da ville jeg gått for han. Men jeg har både Torres og Gerrard som mine to største helter, derfor kjøpte jeg begge draktene. - Kjøpte Torres først, deretter Gerrard. Edit: Leif Endret 7. desember 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 "Benitez klar til å gamble med Torres" Oi oi oi, en modig Benitez! Hvordan kommer dette til å ende? Kommer jo sikkert til å ende med at han faktisk bruker samme startellver 2 ganger på rad! Jubel!! Torres kan lett putte noen mål mot Reading, og dermed øke på scoringslisten. Hadde vert en drøm om han faktisk skulle klart å vinne den i sin første PL sesong! Samtidig som jeg er 90% sikrere på seier med Torrinho i start 11'eren. "Lille Tor" ? Gerrard føler jeg blir litt 14tiss, så er svært usikker på om jeg tar han. Hvorfor skulle det være fjortis å ha Gerrard på drakta? Selv om det sikkert er mange fjortiser som har Gerrard bakpå drakta, så er det mange godt voksne som har det også. Og siden Gerrard sannsynligvis er, og har vært, den aller viktigste spilleren i klubben de senere årene, forstår jeg godt hvorfor mange velger ham. Selv har jeg tre drakter, men alle er uten navn. Skulle jeg valgt navn, hadde jeg absolutt gått for Gerrard på én av dem, så driter jeg i fjortisene... Ronaldinho på drakta er fjortiss, Ronaldo på drakta er fjortiss, Gerrard på drakta er ikke fjortiss. Ronaldinho er da langt ifra fjortis og ha på en drakt! Har Ronaldinho bakpå en Barcelona drakt! Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Det er jo kulere å ha en "outsider" på drakten, en som ikke alle andre har.. Hva med: Hyppia? Arbeloa? Aurelio det er det som er originalt Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Det er jo kulere å ha en "outsider" på drakten, en som ikke alle andre har.. Hva med: Hyppia? Arbeloa? Aurelio det er det som er originalt Joda, er jo klart kult og ha en som ikke alle har! Men har må jo være go da;D Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Sant nok Jeg tror en av våre nye på midtbanen er et godt valg Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Begynner å få en liten samling jeg også nå. Har ikke Alonso, men han blir nestemann. Har forøvrig Cisse (ja, huff) på en svart drakt fra 03/04 sesongen (?), har Gerrard på fjorårets bortedrakt og fjorårets hjemmedrakt (fikk den ene gratis;) ), har Kewell bak årets svarte drakt og siste men ikke minst Finnan på årets hjemmedrakt. Det var han jeg valgte foran Alonso. Begynte å kjøpe drakter for et par år siden. Har gått med mye penger i det siste, men bruker ikke så mye cash ellers, så ikke tro jeg er laget av penger Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 Finnan faktisk, var et bra valg! Er gøy og ha mange drakter da Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Finnan er ein eg også vil ha bak på ei Liverpool-drakt. Har forøvrig tre drakter, ei med Owen bak på (hugsar ikkje kva sesong), ei med ingen namn bak på, og ei frå i fjor med mitt eget namn på.. Alle tre heimedrakter. Trur eg skal kjøpe meg drakt neste år, og eg har lyst på ei Kewell-drakt. Blir nok det visst han fer ny kontrakt... Visst ikkje er det Alonso eller Finnan høgst på lista Edit: Eller kanskje Kuyt.. Vanskelig å velge.. Endret 7. desember 2007 av mummi-pappa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå