Villans20 Skrevet 30. november 2021 Del Skrevet 30. november 2021 13 hours ago, barezell said: Hvorfor vinner messi? fordi han har hatt bra mesterskap med Argentina? Jorginho på 3.? whaat? Fordi han dominerer Lewa i alle stats bortsett fra mål. Ballon D'Or er ikke gullstøvellen. Mål er ikke eneste kriteriet for å vinne. 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 30. november 2021 Del Skrevet 30. november 2021 Snikpellik skrev (14 timer siden): Hmm, var han bedre enn noen av disse i 2021 da? Frem til oktober da nominasjonene ble annonsert. Donnarumma Ederson Schmeichel Mendy Oblak Courtois Navas Handanovic Neuer Martinez Neimen ikke sikker. Gjorde en del rare ting som kanskje har trukket han utenfor denne gangen. Handanovic ihvertfall (som har negativ expected goals minus goals allowed blant annet). Sikkert 1 eller 2 andre også (Navas?). Ja, han gjorde et par rare ting (slet vel også litt etter faren døde) men han scoret også for Liverpool på overtid og holdt sånn sett egenhendig liv i drømmen om CL. Har vel også vært relativt stabilt god etter det og denne sesongen har han vært god. Men men, i lengden har det vel ikke så mye å si, er jo vinnerne man husker og han hadde ikke sjanse til å vinne denne gang uansett. 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 30. november 2021 Del Skrevet 30. november 2021 Ingen nye skader ihvertfall... https://www.liverpoolfc.com/news/klopps-injury-update-gomez-keita-jones-and-firmino 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2021 Del Skrevet 30. november 2021 Snikpellik skrev (17 timer siden): Hmm, var han bedre enn noen av disse i 2021 da? Frem til oktober da nominasjonene ble annonsert. Donnarumma Ederson Schmeichel Mendy Oblak Courtois Navas Handanovic Neuer Martinez Neimen ikke sikker. Gjorde en del rare ting som kanskje har trukket han utenfor denne gangen. Liverpool tar et reel grep og hyrer inn Taffarel som del av keepertrenerteamet. 😎 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. november 2021 Del Skrevet 30. november 2021 Snikpellik skrev (20 timer siden): Hmm, var han bedre enn noen av disse i 2021 da? Frem til oktober da nominasjonene ble annonsert. Donnarumma Ederson Schmeichel Mendy Oblak Courtois Navas Handanovic Neuer Martinez Neimen ikke sikker. Gjorde en del rare ting som kanskje har trukket han utenfor denne gangen. Hvor er Lloris?! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 30. november 2021 Del Skrevet 30. november 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (5 timer siden): Liverpool tar et reel grep og hyrer inn Taffarel som del av keepertrenerteamet. 😎 Ja hvorfor ikke. Hvis vi kan få Kelleher (som allerede er en sabla god keeper) enda nærmere Alisson så sier jeg ikke nei takk til det. Og hvis vi da samtidig kan fostre Pitaluga til å bli en ny Alisson så vil vi sitte med veldig gode kort på keeper plass i mange, mange år fremover. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 Scoret mer enn 2 mål per kamp i 18 kamper på rad nå. Det var visst rekord i engelsk toppdivisjon (ikke bare PL altså, men engelsk toppdivisjon, ever). Fortsatt ikke på første plass dog. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. desember 2021 Del Skrevet 4. desember 2021 Hadde jeg vært 12% kjipere type hadde jeg tatovert Origi i panna! Fy faen! Top of the league i minst 30 min! Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 4. desember 2021 Del Skrevet 4. desember 2021 Bitter over at jeg ikke fikk sett slutten av kampen!! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. desember 2021 Del Skrevet 4. desember 2021 Er vi i mai og vinner ligaen med 1-2 poeng så blir det Origi skjorte ❤️ fy F for en frustrerende kamp. 2 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 4. desember 2021 Del Skrevet 4. desember 2021 (endret) Ja, det var faktisk helt jævlig. Når vi fikk hull på byllen på slutten så skrek jeg så høyt og så lenge at politiet kom på døren 🙄🤣 "Nei konstabel, det er ingen som blir torturert eller voldtatt i leiligheten, var bare en fotballkamp". Endret 4. desember 2021 av KANE2009 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Fun fact: salah har sin personlige assist-rekord i pl med 9 denne sesongen og vi er ikke halveis engang. Salah never passes. 😎 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Du blander, det er Mane som aldri sentrer. Han har forresten 1 assist i denne sesongens PL 2 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 Nå var ikke akkurat Milan i storslag i går, men jeg må si at Tyler Morton imponerer stort på midtbanen der. 6 av 6 seire. Riktignok litt heldig i går, men det var gøy for det, med tanke på laget som vi stilte. Hadde håpet de byttet inn Max Woltman litt før i stedet for at Ox spilte på topp. For han var ganske kjørt på slutten der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 Gror godt i rekkene. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Class. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Det kommer til å bli stygt når Salah og Mane forsvinner til Afrika-mesterskapet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå