Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 Nå som Chelsea henta Lukaku og united henta Ronaldo så er det vell på tide at Liverpool følger opp og henter hjem John Barnes? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 Coutiniho! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 Eneste som kan toppe Ronaldo tilbake til United må være om Liverpool signerte Gerrard igjen. Og det kommer de til å gjøre mest sannsynligvis, om 3 år. Nå er selvsagt spillere som Ronaldo unikum. Men jeg er generelt ikke noen fan av å signere så gamle spillere som skal gå rett inn i startoppstillingen. Synd vi fikk Premier League motstand i Liga cupen (som alltid), men håper allikevel spillere som Kaiden kan vise seg frem. Når det er så mange spennende unggutter i Liverpool, så ser jeg faktisk frem til Liga cupen og håper vi går lengst mulig så de får spilt mest mulig. Om vi unngår mye skader, så har vi 2 relativt gode lag til vår disposisjon, så mulighetene er der. 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 Cappo skrev (40 minutter siden): Eneste som kan toppe Ronaldo tilbake til United må være om Liverpool signerte Gerrard igjen. Og det kommer de til å gjøre mest sannsynligvis, om 3 år. Å få ny manager topper ikke å signere verdens største fotballstjerne, selv om Gerrard er den største legenden dere har. Når det er sagt, så blir det selvsagt stort med Gerrard tilbake i klubben, Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 (endret) For Liverpool så. Men må få mer år på baken Gerrard. Selv om seriegull i Skottland er imponerende trenger man litt mer for å ta over etter Klopp Endret 27. august 2021 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. august 2021 Del Skrevet 28. august 2021 7 poeng på 3 kamper er greit nok, Chelsea er vanskelig, ikke her Liverpool taper terreng. Men 3 kamper inn, 0 minutter for Origi og Minamino tilsier at vi må kjøpe noe de kommende dagene. Hvis Firmino/Jota blir skadet er det null og niks på benk. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 28. august 2021 Del Skrevet 28. august 2021 Da bør vi jo også klare å selge de. Må jo være noen i markedet som har lyst på Origi og Minamino? Edwards pleier å være en slu jævel. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 28. august 2021 Del Skrevet 28. august 2021 Overrasket Harvey Elliot får spille over Naby Keita i dag. Muligens grunnen til at det ikke ble mer enn 1-1 med en mann mer mot Chelsea. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 28. august 2021 Del Skrevet 28. august 2021 Synes Elliott var sharp og ser ikke noen grunn til at Naby skulle gjort det noe bedre i denne kampen enn han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. august 2021 Del Skrevet 28. august 2021 (endret) Nå som han har klipt seg så er han foran Keita i min bok. Vinner ikke pga manglende bredde på topp. Chelsea gikk full defend mode(forståelig nok) of Thiago er ikke boksåpneren coutiniho var. Endret 28. august 2021 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. august 2021 Del Skrevet 28. august 2021 Sandy Koufax skrev (32 minutter siden): Overrasket Harvey Elliot får spille over Naby Keita i dag. Muligens grunnen til at det ikke ble mer enn 1-1 med en mann mer mot Chelsea. Så du kampen? Elliot var en av Liverpools beste spillere. At det blir 1-1 har mer med å gjøre at Chelsea lå med alle innen 18 meter fra eget mål, samtidig som de er gode til å forsvare seg. Ja, jeg ble også litt overrasket over at han startet, men etter min mening forsetter han å vise seg tilliten verdig. Liverpool er best når motstanderen også prøver å angripe. De færreste lag klarer å få hull på lag som er gode til å forsvare seg og som ligger så dypt så lenge. Skal også sies at Mendy hadde flere fantastiske redninger som reddet 1 poeng. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 28. august 2021 Del Skrevet 28. august 2021 Cappo skrev (1 time siden): Så du kampen? Elliot var en av Liverpools beste spillere. At det blir 1-1 har mer med å gjøre at Chelsea lå med alle innen 18 meter fra eget mål, samtidig som de er gode til å forsvare seg. Ja, jeg ble også litt overrasket over at han startet, men etter min mening forsetter han å vise seg tilliten verdig. Liverpool er best når motstanderen også prøver å angripe. De færreste lag klarer å få hull på lag som er gode til å forsvare seg og som ligger så dypt så lenge. Skal også sies at Mendy hadde flere fantastiske redninger som reddet 1 poeng. Ja, jeg så kampen. Han spilte greit, men får nok litt for mye honnør i forhold til innsatsen fordi han er så ung. Keita har evnen til å forsere forbi andre spillere på midten. Det gir muligheter for overtallsituasjoner og skaper muligheter. Forøvrig, så vil jeg også nevne at Alacantara ikke har funnet sin plass i Liverpool og bør brukes mindre. Sett heller inn Oxlade-Chamberlain. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. august 2021 Del Skrevet 28. august 2021 Hamstringskade på Firmino, kjøp inn! Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 29. august 2021 Del Skrevet 29. august 2021 Chelsea er definitivt et av de ekleste lagene jeg vet om. Bare drittspillere: Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. august 2021 Del Skrevet 29. august 2021 Passende at Robertson også er med i bildet da. 3 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 (endret) Var ikke klar over at andre lags supportere mislikte Robbo så sterkt men makes sense I guess 🤷 Endret 30. august 2021 av KANE2009 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Alle lag trenger en snide cunt. Roy Keane, John Terry, Suarez. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå