Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Termometer: Skal du ha borte eller hjemmedrakten? Jeg har Torres på hjemmedrakten

- angrer ikke :) Har forøvrig Gerrard på bortedrakten (hvite). Hewitt, er det den hvite du har? Skaffa meg også nytt skjerf i dag. Har bare to drakter jeg da. Blir nok garantert Carra på meg og.

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Haha, har akkurat de samme draktene (med trykk altså), Maggen, og nå skal også Erlend få seg det samme. :D

 

Maggen: Har den hvite bortedrakten ja (med Gerrard, som deg). Har også årets hjemmedrakt med Torres, hjemmedrakten 04-06 med mitt navn og fjorårets bortedrakt (den gule) uten noe trykk.

Lenke til kommentar
Haha, har akkurat de samme draktene (med trykk altså), Maggen, og nå skal også Erlend få seg det samme. :D

 

Maggen: Har den hvite bortedrakten ja (med Gerrard, som deg). Har også årets hjemmedrakt med Torres, hjemmedrakten 04-06 med mitt navn og fjorårets bortedrakt (den gule) uten noe trykk.

 

 

Genialt :D Noen av dere som skal skaffe seg den svarte drakta. Den er også lekker! Hvis jeg skal ha den, tenker jeg på å sette Pennant eller muligens Agger bakpå. Nei! Kanskje jeg tar Babel. Dritt vanskelig og bestemme seg. Eneste av draktene jeg var sikker på var hjemmedrakten med Torres bakpå, egentlig Gerrard også - fordi jeg elsker dem begge.

 

Edit: NightKeeper, Carragher får en plass neste sesong.

 

Edit2: Siden jeg bestillte i fra: http://fotballverden.no/butikk/catalog/

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ingen som har Alonso på drakta eller? Han hadde jeg valgt, eller Carragher, hadde jeg vært supporter av deres lag.

 

Alonso er en av de siste spillerne jeg ville hatt på drakten min tror jeg. Ikke fordi jeg ikke liker ham, men fordi det er mange andre jeg ville valgt foran ham. Den eneste personen jeg noen gang har hatt rykket på ryggen er Owen. Siden det har jeg hatt "blanke" drakter. Blir nok en bortedrakt med Torres etterhvert.

Lenke til kommentar
Ingen som har Alonso på drakta eller? Han hadde jeg valgt, eller Carragher, hadde jeg vært supporter av deres lag.

 

Alonso er en av de siste spillerne jeg ville hatt på drakten min tror jeg. Ikke fordi jeg ikke liker ham, men fordi det er mange andre jeg ville valgt foran ham. Den eneste personen jeg noen gang har hatt rykket på ryggen er Owen. Siden det har jeg hatt "blanke" drakter. Blir nok en bortedrakt med Torres etterhvert.

 

 

Det er jeg enig i, er alt for mange som har Alonso bakpå. Liker han ikke det, men er mange som har han.

Har faktisk 3 drakter men Michael Owen :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Min draktsamling er veldig liten, men lillebroren min har sikkert 40 stykker. Jeg tror han har 10 Gerrard-drakter og en del med Alonso og sikkert også Torres og Babel nå. Jeg gleder meg til å komme hjem å se hva han kjøpte i Liverpool. Best for ham at han har noe til meg.

Lenke til kommentar

Hvor gammel er lillebroren din? Høres ut som en fet samling. :D

 

Har også en liten draktsamling, hovedsaklig på grunn av dårlig råd hvert år til å kjøpe både hjemme- og bortedrakter (men begynte med det i fjor og har tenkt å fortsette med det, så det vil bli en respektabel samling med årene hvert fall), og som sagt så var jeg så dum at jeg kastet noen av de gamle draktene mine fordi de var for små for noen år siden. >.< Angrer som faen, hadde vært gøy å hatt dem nå.

 

Husker godt den første drakten min, hehe. Det var den hvite bortedrakten fra 96-98. Jeg fikk valget av foreldrene mine mellom den drakten eller å dra til Kristiansand på Kaptein Sabeltann-show. Ingen tvil om hva jeg valgte. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Han ble vel 13 nettopp. Han har vel betalt en drakt selv, eller noe. Husker da vi var på Camp Nou, da kom han hjem med en del supportercrap. Lurer på hva han har kjøpt i Liverpool. Han er Liverpool-fan, men samler på det meste som har med fotball å gjøre så lenge det ikke er fra andre lag i England. Det som er litt kult er at bestekompisen min er United-supporter og har fostret lillebroren sin til å bli det samme, som tilfeldigvis er bestekompisen til lillebroren min som jeg har fostret opp. Vi har noen heftige fotballdiskusjoner for å si det sånn.

 

Godt valg, strøken drakt.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...