GnilreG Skrevet 8. juli 2021 Del Skrevet 8. juli 2021 Off, noe av det styggere jeg har sett. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 12. juli 2021 Del Skrevet 12. juli 2021 Også en av de eneste som ikke tok av medaljen sin med en gang han fikk den. My captain. Synes det er respektløst og viser lite klasse hele den greia med å ta av sølvmedaljen så fort man får den, selvom jeg skjønner at det svir der og da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. juli 2021 Del Skrevet 12. juli 2021 Bra England har noen voksne på laget da. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 12. juli 2021 Del Skrevet 12. juli 2021 Alltid like lett å like Hendo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. juli 2021 Del Skrevet 15. juli 2021 Faen meg lett å like Reina også!! Lenke til kommentar
TheOp Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Finnes det egen transfertråd for oss Liverpool-fans, eller taes alt Liverpool-relatert opp her inne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 TheOp skrev (10 timer siden): Finnes det egen transfertråd for oss Liverpool-fans, eller taes alt Liverpool-relatert opp her inne? Har bare vært så slim pickings de siste transfer-vinduene 😃 Velkommen til gards btw Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Gode nyheter. Helt stille i overgangsrykter =/ Lenke til kommentar
TrondLFC Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Bortedrakten har vokst kraftig på meg, noe årets hjemmedrakt aldri klarte. Lenke til kommentar
Coutinho10 Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 Vist nok større sannsynlighet for at Hendo selges enn at han får ny kontrakt på dette stadiet. Er det en som fortjener ny kontrakt er det Henderson. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 Er tidlig enda. Har kontrakt til 2023. Don't lose hope just yet. Typiskt Fsg (ikke opp til Klopp, da hadde gini blitt)å hold out når man ser på alder, men kaptein er kaptein. Bør få betalt for strevet, vært i Liverpool siden 2011. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 Dobbel 1-1 i dagens halvkamper. Greit den. Konate og Davis i rødt. ^^ Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 23. juli 2021 Del Skrevet 23. juli 2021 Kjedelig kamp idag og gikk tom for pils halvveis gjennom (drikkelek hvor man må drikke hver gang vi gir bort ballen). Begynner å bli litt bekymra for PL starten merker jeg. Det laget vi startet med idag burde ha klart å putte 1-2 mål mot Mainz... Lenke til kommentar
TheOp Skrevet 23. juli 2021 Del Skrevet 23. juli 2021 Man skal sjelden/aldri legge noe i disse tidlige treningskampene før sesongen starter. Spillerne er som regel stinn av trening og spiller ofte med tunge bein. At man samtidig kjører inn en del spillere som normalt sett ikke vil stille i toppet XI vil selvfølgelig også påvirke hvordan laget opptrer kollektivt. Slapp av og nyt det at man får se nye spillere og unge spillere man normalt ikke får se Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 24. juli 2021 Del Skrevet 24. juli 2021 Vil se laget spille på seg litt sårt tiltrengt selvtillit, ikke såvidt klare å vinne over Mainz etter et selvmål 😜🤣 Det laget vi kjørte i første er ikke sånn sinnsykt langt unna et lag vi kunne stilt med i PL IMO, da synes jeg det som sagt var jævlig dårlig det vi hadde å stille med 🤷 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 24. juli 2021 Del Skrevet 24. juli 2021 Regner med folk har fått med seg hva Gini sa til The Times? Trodde virkelig det skulle komme noe mer juicy. Gini var aldri det sorte fåret som fikk skylda hver gang vi tapte (selvom han fremstiller det sånn) og Carra oppsummerer mine tanker rundt det hele ganske greit: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. juli 2021 Del Skrevet 24. juli 2021 (endret) Kjenner meg heller ikke igjen angående syndebukk symbolet, verken her, personlig eller av medspillere. Sagtdet før og sier det i gjen: football and twitter don't mix. På en mer positiv note: Harry Wilson til Fulham for 12mill og opptil 15 ved oppfylte krav. Lykke til videre, fikk aldri de store sjansene 😃 Endret 24. juli 2021 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
The Kwames Skrevet 25. juli 2021 Del Skrevet 25. juli 2021 Da har vi samlet inn over 30 mill £,med disse overgangene The Kwames Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 26. juli 2021 Del Skrevet 26. juli 2021 Flott at vi får solgt unna daukjøtt til helt ok priser. Håper så inderlig at vi blir kvitt Origi også, men Shaqiri blir vel nestemann. Spent på å se hvem som kommer inn. De har jo en tendens til å plutselig overraske med bra kjøp (Fabinho / Jota). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå