fakey Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Nå var det snakk om at dere hadde scort flere mål enn oss i år (alle turneringer), og 14 av deres mål er scort i to kamper uten motstand, og at vi ikke har møtt denne "motstanden." Dere har møtt Bolton. Takk for at du understreker poenget mitt wh1te! Vent til sesongslutt før vi måler antall scoringer. Beklager hvis jeg tar feil her, men det står da ingenting om at det kun er i PL? Vi er da uansett ikke i 24. runde allerede, så de må da ha tatt med andre cuper da? Danielzu spesial, vil nå jeg si. Det er helt korrekt! Endret 6. desember 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) begge lag har også møt Reading. Men er enig i og måle antal skoringer ved sesongslutt QUOTE(Maggen91 @ 06/12-2007 : 09:21) * Utrolig deilig å se at vi har scoret mer enn United og Chelsea, og ligger kun tre mål bak Gunners. Med en kamp mindre spilt. der startet diskusjonen, og noe sier meg at han mente PL Endret 6. desember 2007 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Men statistikken var da ikke tatt fra PL, som du sa. Altså kan man ikke si annet enn at banansplitt hadde helt rett i sine uttalelser, og det var ingen grunn for deg til å drite deg ut, nok en gang Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er det lite liv i man utd tråden eller? Syns dere henger her hele tiden jeg.. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Man Utd supportere er generellt interessert i Liverpool. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Beklager hvis det var noen som misforstod statistikken. Den var ifra alle turneringer. Men vi har scoret mer enn United og Chelsea i ligaen, og sluppet inn mindre (minst i PL). Enkelt og greit poenget mitt er at vi har scoret mer en United og Chelsea uansett turnering. Edit: Den hvite bortedrakten kom i posten i dag, nr 8 Gerrard. Har nå kjøpt to drakter i år. Hjemmedrakten med 9 Torres bakpå + borte 8 Gerrard. Mulig at jeg kjøper den svarte med Pennant bakpå senere. Neste sesong blir det nok Carra og Kewell (Hvis han fortsetter i LFC). Endret 6. desember 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 En ting er nå helt sikkert: Manu kommer ikke til å score flest mål med en spiss som Tevez. Makan til sjansesløsing må du besøke Peter Crouch for å se. Forskjellen er at Liverpool ikke bruker Crouch halvparten så mye som Manu bruker Tevez Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det kommer til å forbedre seg, han har tross alt Solskjær som "personlig" trener. Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det kommer til å forbedre seg, han har tross alt Solskjær som "personlig" trener. "ler meg ihjel" Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hvorfor det? Solskjær er jo absolutt topp 10 måltyver og avsluttere gjennom tidene. Edit: kanskje topp 10 var å ta i, men han var hvertfall av ypperste verdensklasse. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det kommer til å forbedre seg, han har tross alt Solskjær som "personlig" trener. "ler meg ihjel" Jaha, hva var så morsomt? Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 har stoor respekt for Solskjær. Bare det at United fan har skryt han (tevez) opp i skyene, mens han ikkje er så god, men han kommer sikkert til å bli bedre ! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Tevez er en svært habil spiller, selvsagt ikke så god som TOrres, men forsatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Tevez spiller bra, men han har ikke oppført seg som en målscorer for United, mer som en Kuyt-type. Han jobber mye, men brenner en del sjanser. Skjønner egentlig ikke hvorfor mange United-supportere syter etter ny spiss når de har Tevez som jobber inn alle baller og Rooney som er en klinisk avslutter. Det er selvsagt greit med back-up og der er Saha grei å ha. Vis meg gjerne den spilleren som er bedre enn Saha, som godtar å sitte på benken. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Tevez er rett og slett en god versjon av Kuyt. Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 hehe kunne ikkje sagt det bedre sjøl ErlendRU Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Tevez er en svært habil spiller, selvsagt ikke så god som TOrres, men forsatt. To ulike spisstyper, å jeg mener at begge enda skal bevise en hel sesong. En annen ting er at Tevez var den klarte beste spilleren i PL i oktober ifølge Opta statistikken, noe som litt uvanlig for en spiss. Å Wh1te har rett, han brenner mange sjanser selv Torres absolutt også gjør dette. Men vil ikke sammenligne han med Kuyt siden Tevez jobber mer for brudd og jager mer kun etter balltap. Kuyt flytter seg mer taktisk og legger seg ofte enda dypere enn Tevez. En ting til, Rooney er da ikke akkurat noen klinisk avslutter. Er mer knuse til å håpe på det beste når han nærmer seg keeper. @Saha, vel han godtar det jo kun siden han er skadet konstant. Å at han nok hever høyere lønn der enn om han nå skifter klubb. Om han nå forholder seg skadefri resten av sesongen kan jeg gi han en sjanse til, men akkurat nå er tålmodigheten min helt slutt. Vi trenger en spiss. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Tevez spiller bra, men han har ikke oppført seg som en målscorer for United, mer som en Kuyt-type. Han jobber mye, men brenner en del sjanser. Skjønner egentlig ikke hvorfor mange United-supportere syter etter ny spiss når de har Tevez som jobber inn alle baller og Rooney som er en klinisk avslutter. Det er selvsagt greit med back-up og der er Saha grei å ha. Vis meg gjerne den spilleren som er bedre enn Saha, som godtar å sitte på benken. En spiller som har vært skadet, var det 17 ganger (?) i løpet av 3 år er ikke særlig trygg backup. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg ønsker meg Liverpool drakt til jul, men er litt i stuss på hvilket nummer/navn jeg skal ha bak. Alternativer: 9. El Niño 9. Torres 8. Gerrard 23. Carragher Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Du får finne ut hvordan spiller du liker best da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå