Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Nå var det snakk om at dere hadde scort flere mål enn oss i år (alle turneringer), og 14 av deres mål er scort i to kamper uten motstand, og at vi ikke har møtt denne "motstanden."

 

Dere har møtt Bolton.

Takk for at du understreker poenget mitt wh1te!

 

Vent til sesongslutt før vi måler antall scoringer.

 

Beklager hvis jeg tar feil her, men det står da ingenting om at det kun er i PL? Vi er da uansett ikke i 24. runde allerede, så de må da ha tatt med andre cuper da?

 

:)

 

Danielzu spesial, vil nå jeg si.

Det er helt korrekt!

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

begge lag har også møt Reading. Men er enig i og måle antal skoringer ved sesongslutt

 

QUOTE(Maggen91 @ 06/12-2007 : 09:21) *

Utrolig deilig å se at vi har scoret mer enn United og Chelsea, og ligger kun tre mål bak Gunners. Med en kamp mindre spilt.

 

der startet diskusjonen, og noe sier meg at han mente PL ;)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Beklager hvis det var noen som misforstod statistikken. Den var ifra alle turneringer. Men vi har scoret mer enn United og Chelsea i ligaen, og sluppet inn mindre (minst i PL). Enkelt og greit poenget mitt er at vi har scoret mer en United og Chelsea uansett turnering.

 

Edit: Den hvite bortedrakten kom i posten i dag, nr 8 Gerrard. Har nå kjøpt to drakter i år. Hjemmedrakten med 9 Torres bakpå + borte 8 Gerrard. Mulig at jeg kjøper den svarte med Pennant bakpå senere. Neste sesong blir det nok Carra og Kewell (Hvis han fortsetter i LFC).

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Tevez spiller bra, men han har ikke oppført seg som en målscorer for United, mer som en Kuyt-type. Han jobber mye, men brenner en del sjanser. Skjønner egentlig ikke hvorfor mange United-supportere syter etter ny spiss når de har Tevez som jobber inn alle baller og Rooney som er en klinisk avslutter. Det er selvsagt greit med back-up og der er Saha grei å ha. Vis meg gjerne den spilleren som er bedre enn Saha, som godtar å sitte på benken.

Lenke til kommentar
Tevez er en svært habil spiller, selvsagt ikke så god som TOrres, men forsatt.

To ulike spisstyper, å jeg mener at begge enda skal bevise en hel sesong. En annen ting er at Tevez var den klarte beste spilleren i PL i oktober ifølge Opta statistikken, noe som litt uvanlig for en spiss.

 

Å Wh1te har rett, han brenner mange sjanser selv Torres absolutt også gjør dette. Men vil ikke sammenligne han med Kuyt siden Tevez jobber mer for brudd og jager mer kun etter balltap. Kuyt flytter seg mer taktisk og legger seg ofte enda dypere enn Tevez. En ting til, Rooney er da ikke akkurat noen klinisk avslutter. Er mer knuse til å håpe på det beste når han nærmer seg keeper.

 

@Saha, vel han godtar det jo kun siden han er skadet konstant. Å at han nok hever høyere lønn der enn om han nå skifter klubb. Om han nå forholder seg skadefri resten av sesongen kan jeg gi han en sjanse til, men akkurat nå er tålmodigheten min helt slutt. Vi trenger en spiss.

Lenke til kommentar
Tevez spiller bra, men han har ikke oppført seg som en målscorer for United, mer som en Kuyt-type. Han jobber mye, men brenner en del sjanser. Skjønner egentlig ikke hvorfor mange United-supportere syter etter ny spiss når de har Tevez som jobber inn alle baller og Rooney som er en klinisk avslutter. Det er selvsagt greit med back-up og der er Saha grei å ha. Vis meg gjerne den spilleren som er bedre enn Saha, som godtar å sitte på benken.

En spiller som har vært skadet, var det 17 ganger (?) i løpet av 3 år er ikke særlig trygg backup.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...