KANE2009 Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Føles virkelig ikke ut som match day selvom det er relativt intensivt utpå matta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Herlig goal da Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Fint lagspill og alt det der, men sliter litt med å feire for å være ærlig. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Ja litt care I dag men fint med ledelse lell. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Leeds fortjener et mål nå 1 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Unødvendig Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Fortjent fra Leeds. Føler hverken glede eller sorg ifht denne fotballkampen. Føles bare flatt. 1 Lenke til kommentar
ili Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 4 hours ago, Slettet-D7I5Gr2 said: Ser heller på det enn Liverpool vs real hvert jævla år. Så du har ikke lyst at Liverpool skal spille mot de beste lagene i Europa? Møte et lag annenhvert år blir for mye? 1 gang per 10 år ca er passende? Greit å ikke like ESL, men grunnene folk kommer med begynner å bli litt latterlige Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Godt resulat for Leeds som lett kunne vunnet denne kampen. Kampen har 0 betydning for Liverpool, men betyr mye for Leeds i forhold til Champions League neste år. 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Vi vant første, Leeds vant andre. Fair resultat. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Sånn blir følelsen når resultatet ikke betyr noe særlig, eller i det minste vet vi ikke om det betyr noe. Flatt og meningsløst, som en kamp for en middelhavsfarer i siste serierunde. For Leeds kan resultatet ironisk nok bety Champions League-spill. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 19. april 2021 Del Skrevet 19. april 2021 Jeg håper for en gangs skyld at UEFA har litt baller og ihvertfall kaster ut klubbene for minst 1 sesong, uavhengig av om det blir noe Super League eller ikke. Men om FFP er noen pekepinne så er jeg redd for at det ikke blir tilfellet. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. april 2021 Del Skrevet 20. april 2021 Kom til å tenke på et annet aspekt av dette og det er jo at det kommer jo til å bli en massiv spillerflukt fra disse lagene. Spillere kommer til å stå i kø for å signere for Bayern, Dortmund, Athletico Madrid, osv. Hvis vi ikke kastes ut av Premier League neste sesong, så er det ikke sikkert vi kommer til å se mange av stjernene på laget igjen neste sesong. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Da trakk vi oss endelig offisielt. Ingen unnskyldning til fansen eller noe i den dur, bare at de trekker seg. Kan vi nå samles om å få ut FSG? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 HERLIG å våkne opp til =D. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 (endret) KANE2009 skrev (33 minutter siden): Da trakk vi oss endelig offisielt. Ingen unnskyldning til fansen eller noe i den dur, bare at de trekker seg. Kan vi nå samles om å få ut FSG? Hvem skal ta over? Arabisk/russisk oil money? Chelsea og City var også for super league. Andre amerikanere? Fsg før covid-19 var god fit for Liverpool. Systemet fungerte og ga oss det vi trengte og titler. Gjort mye dumt under covid-19 selvfølgelig, både nå og når de ville få systemet betale for ansatte, men snudde begge ganger. Optimalt så lærer Fsg av dette og rett og slett skjerper seg og tankegangen de har. This aint America. Endret 21. april 2021 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Hadde FSG virkelig lært av dette her og brydd seg om supporterne så hadde de kommet med en uforbeholden unnskyldning, ikke det skvipet av en pressemelding som ligger ute på sidene våre nå. Forøvrig har jeg vært veldig pro FSG helt siden de "reddet" oss fra Gillett/Hicks helvetet. Det er også i stor grad pga. Deres moneyball taktikk at Damien Comolli i utgangspunktet ansatte Michael Edwards som etter min mening har vært instrumental i at vi har fått inn de spillerne vi har fått inn. De fikk også inn Klopp og uten Klopp og Edwards hadde vi nok aldri vunnet hverken CL eller PL. Det er noe jeg alltid kommer til å være takknemlig for, men det som har skjedd i forbindelse med Super League og også gjennom Covid 19 har dessverre skadet det forholdet de hadde til supporterne "irreversibly". Det kommer aldri til å bli det samme igjen. Håpet mitt er at myndighetene/forbundet kan få gjennom en 50+1 regel. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 In person and humble. Good Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Jupp, fin den der og akkurat det jeg etterlyste. Fortsatt usikker på om "forholdet kan reddes" dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå